فاعلية استخدام الكمبيوتر فى معالجة الاخطاء الاملائية لتلاميذ الصف الاول الاعدادى المهنى فى التحصيل والاتجاه نحو المادة / (Record no. 11700)
[ view plain ]
000 -LEADER | |
---|---|
fixed length control field | 024920000a22003370004500 |
003 - CONTROL NUMBER IDENTIFIER | |
control field | EG-GICUC |
005 - DATE AND TIME OF LATEST TRANSACTION | |
control field | 20250223025358.0 |
008 - FIXED-LENGTH DATA ELEMENTS--GENERAL INFORMATION | |
fixed length control field | 080707s2008 ua h f m 000 0 ara d |
040 ## - CATALOGING SOURCE | |
Original cataloging agency | EG-GICUC |
Language of cataloging | ara |
Transcribing agency | EG-GICUC |
041 0# - LANGUAGE CODE | |
Language code of text/sound track or separate title | Ara |
049 ## - LOCAL HOLDINGS (OCLC) | |
Holding library | ايداع |
097 ## - Thesis Degree | |
Thesis Level | ماجستير |
099 ## - LOCAL FREE-TEXT CALL NUMBER (OCLC) | |
Classification number | Cai01.23.03.M.Sc.2008.را.ف |
100 0# - MAIN ENTRY--PERSONAL NAME | |
Personal name | رانيا رفعت محمود مدكور |
245 10 - TITLE STATEMENT | |
Title | فاعلية استخدام الكمبيوتر فى معالجة الاخطاء الاملائية لتلاميذ الصف الاول الاعدادى المهنى فى التحصيل والاتجاه نحو المادة / |
Statement of responsibility, etc. | رانيا رفعت محمود مدكور ؛ اشراف ابراهيم عبدالفتاح يونس : احمد محمد عيسى |
246 15 - VARYING FORM OF TITLE | |
Title proper/short title | The effectiveness of using computer to treatment the common spelling errors for pupils in first grade vocation preparatory in achievement and attitude towards subject |
260 ## - PUBLICATION, DISTRIBUTION, ETC. | |
Place of publication, distribution, etc. | القاهرة : |
Name of publisher, distributor, etc. | رانيا رفعت محمود مدكور : |
Date of publication, distribution, etc. | 2008 |
300 ## - PHYSICAL DESCRIPTION | |
Extent | 365ص : |
Other physical details | مثيليات ؛ |
Dimensions | 25سم |
502 ## - DISSERTATION NOTE | |
Dissertation note | اطروحة (ماجستير) - جامعة القاهرة - معهد الدراسات و البحوث التربوية - قسم تكنولوجيا التعليم و التعليم الجامعى |
520 ## - SUMMARY, ETC. | |
Summary, etc. | هدفت الرسالة الى تعرف فاعلية استخدام البرنامج الكمبيوترى متعدد الوسائط بنمط التدريس الخصوصى فى معالجة الاخطاء الاملائية الشائعة لدى تلاميذ الصف الاول الاعدادى المهنى فى التحصيل والاتجاه نحو المادة : تم تطبيق اختيار تحصيلى مقياس اتجاهات على مجموعة البحث قبليا وبعديا وكشف النتائج عن وجود فرق ذو دلالة احصائية عند مستوى (001 :) بين اداء المجموعتين التجريبية والضابطة |
530 ## - ADDITIONAL PHYSICAL FORM AVAILABLE NOTE | |
Additional physical form available note | صدر ايضا كقرص مدمج |
653 #4 - INDEX TERM--UNCONTROLLED | |
Uncontrolled term | الاتجاه نحو الاملاء |
653 #4 - INDEX TERM--UNCONTROLLED | |
Uncontrolled term | التحصيل المرتبط بالاخطاء الاملائية |
653 #4 - INDEX TERM--UNCONTROLLED | |
Uncontrolled term | الكمبيوتر متعدد الوسائط كمدرب خصوصى |
700 0# - ADDED ENTRY--PERSONAL NAME | |
Personal name | ابراهيم عبدالفتاح يونس : |
Relator term | |
700 0# - ADDED ENTRY--PERSONAL NAME | |
Personal name | احمد محمد عيسى : |
Relator term | |
856 ## - ELECTRONIC LOCATION AND ACCESS | |
Uniform Resource Identifier | <a href="http://172.23.153.220/th.pdf">http://172.23.153.220/th.pdf</a> |
905 ## - LOCAL DATA ELEMENT E, LDE (RLIN) | |
Cataloger | Fatma |
Reviser | Cataloger |
905 ## - LOCAL DATA ELEMENT E, LDE (RLIN) | |
Cataloger | Nazla |
Reviser | Revisor |
942 ## - ADDED ENTRY ELEMENTS (KOHA) | |
Source of classification or shelving scheme | Dewey Decimal Classification |
Koha item type | Thesis |
Source of classification or shelving scheme | Not for loan | Home library | Current library | Date acquired | Full call number | Barcode | Date last seen | Koha item type | Copy number |
---|---|---|---|---|---|---|---|---|---|
Dewey Decimal Classification | المكتبة المركزبة الجديدة - جامعة القاهرة | قاعة الرسائل الجامعية - الدور الاول | 11.02.2024 | Cai01.23.03.M.Sc.2008.را.ف | 01010100013344000 | 22.09.2023 | Thesis | ||
Dewey Decimal Classification | المكتبة المركزبة الجديدة - جامعة القاهرة | مخـــزن الرســائل الجـــامعية - البدروم | 11.02.2024 | Cai01.23.03.M.Sc.2008.را.ف | 01020100013344000 | 22.09.2023 | CD - Rom | 13344.CD |