header

كيف يمكن غرس السلوك الايجابى و تحفيز الطلاب؟ / (Record no. 121497)

MARC details
000 -LEADER
fixed length control field 01800cam a2200385 a 4500
003 - CONTROL NUMBER IDENTIFIER
control field EG-GiCUC
008 - FIXED-LENGTH DATA ELEMENTS--GENERAL INFORMATION
fixed length control field 101214s2004 ua a f 000 0 ara d
017 ## - COPYRIGHT OR LEGAL DEPOSIT NUMBER
Copyright or legal deposit number 2003/17484
Assigning agency مصر .دار الكتب
020 ## - INTERNATIONAL STANDARD BOOK NUMBER
International Standard Book Number 9773455602
040 ## - CATALOGING SOURCE
Original cataloging agency EG-GiCUC
Language of cataloging ara
Transcribing agency EG-GiCUC
041 1# - LANGUAGE CODE
Language code of text/sound track or separate title ara
Language code of original eng
043 ## - GEOGRAPHIC AREA CODE
Geographic area code e-uk---
092 04 - LOCALLY ASSIGNED DEWEY CALL NUMBER (OCLC)
Classification number 373.110240941
Item number M1693
Edition number 21
099 ## - LOCAL FREE-TEXT CALL NUMBER (OCLC)
Classification number 04
-- 373.110240941 M1693
100 1# - MAIN ENTRY--PERSONAL NAME
Personal name ماكنامارا : ايدى
245 10 - TITLE STATEMENT
Title كيف يمكن غرس السلوك الايجابى و تحفيز الطلاب؟ /
Statement of responsibility, etc. تاليف ايدى ماكنامارا ؛ ترجمة خالد العامرى
246 21 - VARYING FORM OF TITLE
Title proper/short title Positive pupil management and motivation
246 34 - VARYING FORM OF TITLE
Title proper/short title كيف يمكن غرس السلوك الإيجابى وتحفيز الطلاب؟ : دليل عملى لمدرسى المرحلة الثانوية
250 ## - EDITION STATEMENT
Edition statement الطبعة العربية الاولى
260 ## - PUBLICATION, DISTRIBUTION, ETC.
Place of publication, distribution, etc. القاهرة :
Name of publisher, distributor, etc. دار الفاروق للنشر و التوزيع :
Date of publication, distribution, etc. 2004
300 ## - PHYSICAL DESCRIPTION
Extent 184ص:
Other physical details ايض ؛
Dimensions 24سم
490 1# - SERIES STATEMENT
Series statement سلسلة تطوير التعليم
546 ## - LANGUAGE NOTE
Language note الترجمة العربية لـ : Positive pupil management and motivation
650 #7 - SUBJECT ADDED ENTRY--TOPICAL TERM
Topical term or geographic name entry element الطلبة
Source of heading or term آداب السلوكqrmak
650 #7 - SUBJECT ADDED ENTRY--TOPICAL TERM
Topical term or geographic name entry element الفصول المدرسية
General subdivision تنظيم و ادارة
Geographic subdivision بريطانيا
Source of heading or term qrmak
650 #7 - SUBJECT ADDED ENTRY--TOPICAL TERM
Topical term or geographic name entry element المدارس الثانوية
General subdivision تنظيم و ادارة
Geographic subdivision بريطانيا
Source of heading or term qrmak
650 #7 - SUBJECT ADDED ENTRY--TOPICAL TERM
Topical term or geographic name entry element طلبة المدارس
Geographic subdivision بريطانيا
Source of heading or term qrmak
700 1# - ADDED ENTRY--PERSONAL NAME
Personal name العامرى : خالد
830 #0 - SERIES ADDED ENTRY--UNIFORM TITLE
Uniform title سلسلة تطوير التعليم
902 ## - LOCAL DATA ELEMENT B, LDB (RLIN)
No. of Items 2
905 ## - LOCAL DATA ELEMENT E, LDE (RLIN)
Cataloger جيهان شعراوى
Reviser مدخل
905 ## - LOCAL DATA ELEMENT E, LDE (RLIN)
Cataloger جيهان
Reviser مراجع
942 ## - ADDED ENTRY ELEMENTS (KOHA)
Source of classification or shelving scheme Dewey Decimal Classification
Koha item type Books
Holdings
Source of classification or shelving scheme Not for loan Home library Current library Date acquired Full call number Barcode Date last seen Copy number Koha item type
Dewey Decimal Classification   المكتبة المركزبة الجديدة - جامعة القاهرة قاعة الكتب - الدور الثاني 11.02.2024 373.110240941 M1693 01000100132054000 23.09.2023 C.1 Books
Dewey Decimal Classification   المكتبة المركزبة الجديدة - جامعة القاهرة قاعة الكتب - الدور الثاني 11.02.2024 373.110240941 M1693 01000100132055000 23.09.2023 C.2 Books