header

دور أبعاد القيمة المدركة للعملاء في تعزيز ولاء طلاب الجامعات الخاصة / (Record no. 162585)

MARC details
000 -LEADER
fixed length control field 04447namaa2200421 i 4500
003 - CONTROL NUMBER IDENTIFIER
control field OSt
005 - DATE AND TIME OF LATEST TRANSACTION
control field 20250223033037.0
008 - FIXED-LENGTH DATA ELEMENTS--GENERAL INFORMATION
fixed length control field 230511s2022 uaa frm 000 arand d
040 ## - CATALOGING SOURCE
Original cataloging agency EG-GiCUC
Language of cataloging ara
Transcribing agency EG-GiCUC
Modifying agency EG-GiCUC
Description conventions rda
041 0# - LANGUAGE CODE
Language code of text/sound track or separate title ara
Language code of summary or abstract ara
-- eng
049 ## - LOCAL HOLDINGS (OCLC)
Holding library إيداع
082 ## - DEWEY DECIMAL CLASSIFICATION NUMBER
Classification number 378.04
Edition number 21
092 ## - LOCALLY ASSIGNED DEWEY CALL NUMBER (OCLC)
Classification number 378.04
Edition number 21
097 ## - Thesis Degree
Thesis Level Ph.D
099 ## - LOCAL FREE-TEXT CALL NUMBER (OCLC)
Classification number Cai01.18.06.Ph.D.2022.هن.د
100 0# - MAIN ENTRY--PERSONAL NAME
Personal name هناء مصطفى محمد موسى،
Relator term مشرف أطروحة.
245 10 - TITLE STATEMENT
Title دور أبعاد القيمة المدركة للعملاء في تعزيز ولاء طلاب الجامعات الخاصة /
Statement of responsibility, etc. إعداد هناء مصطفى محمد موسى ؛ إشراف السيد محمد خاطر، عبد التواب أحمد عبد العزيز.
246 ## - VARYING FORM OF TITLE
Title proper/short title The role of the perceived value dimensions of customers in enhancing the loyalty of private university students
264 #0 - PRODUCTION, PUBLICATION, DISTRIBUTION, MANUFACTURE, AND COPYRIGHT NOTICE
Date of production, publication, distribution, manufacture, or copyright notice 2022.
300 ## - PHYSICAL DESCRIPTION
Extent 116 صفحة :
Other physical details إيضاحيات ؛
Dimensions 30 سم.+
Accompanying material CD
336 ## - CONTENT TYPE
Source rda content
Content type term text
337 ## - MEDIA TYPE
Source rdamedia
Media type term Unmediated
338 ## - CARRIER TYPE
Source rdacarrier
Carrier type term volume
502 ## - DISSERTATION NOTE
Dissertation note أطروحة (دكتواره)-جامعة القاهرة، 2022.
504 ## - BIBLIOGRAPHY, ETC. NOTE
Bibliography, etc. note ببليوجرافيا: صفحات 96-108.
520 ## - SUMMARY, ETC.
Summary, etc. يعدُّ مفهوم الولاء من المفاهيم المهمة من وجهة نظر الإستراتيجية التسويقية للمنظمة وخاصة فى الجامعات الخاصة التي تتميز بمرورها بمرحلة من النضج والمنافسة الشديدة حيث يعد الولاء أساس نجاح المنظمة، كونه يرتبط بالقدرة على جذب العملاء والحفاظ عليهم كى يزيد عمليات الش ا رء المتكررة ومشاركة تجاربهم الإيجابية مع الآخ رين لذا هدفت الد ا رسة إلى معرفة دور أبعاد القيمة المدركة للعملاء في تعزيز ولاء طلاب الجامعات الخاصة د ا رسة حالة على الأكاديمية العربية للعلوم والتكنولوجيا والنقل البحري ولتحقيق اهداف الد ا رسة تم استخدام مقياس ليكرت الخماسى . قامت الباحثه بتصميم استبانة تتكون من ثلاثة محاور. يتعلق المحور الأول ببيانات المستجيبين ، والمحور الثاني يتعلق بالمتغير المستقل وهو )القيمة المدركة( والمتمثله بأبعادها ” القيمة الاجتماعية , القيمة المعرفيه , القيمة العاطفيه, القيمة الوظيفية والقيمة الماليه” ثم المحور الأخير يتعلق بالمتغير التابع وهو )ولاء الطلاب
520 ## - SUMMARY, ETC.
Summary, etc. The concept of loyalty is one of the important concepts from the point of view of the organization’s marketing strategy, especially in private universities that are characterized by passing through a phase of Maturity and intense competition, where loyalty is the basis for the success of the organization, as it is related to the ability to attract and keep customers in order to increase repeat purchases and share their positive experiences With others.<br/>Therefore The purpose of this paper is to know the role of the dimensions of perceived value for customers in enhancing the loyalty of private university students, a case study on the Arab Academy for Science, Technology and Maritime Transport and to achieve the objectives of the study, the researcher used a five-dimensional Likert scale.
530 ## - ADDITIONAL PHYSICAL FORM AVAILABLE NOTE
Additional physical form available note صدر أيضًا كقرص مدمج.
546 ## - LANGUAGE NOTE
Language note النص بالعربية والملخص باللغة الإنجليزية والعربية.
650 ## - SUBJECT ADDED ENTRY--TOPICAL TERM
Topical term or geographic name entry element الجامعات الخاصة.
Source of heading or term 1
653 ## - INDEX TERM--UNCONTROLLED
Uncontrolled term ولاء العملاء.
-- الجامعات الخاصة.
-- القيمة المدركة.
700 ## - ADDED ENTRY--PERSONAL NAME
Personal name السيد محمد خاطر،
Relator term مشرف أطروحة.
700 ## - ADDED ENTRY--PERSONAL NAME
Personal name عبد التواب أحمد عبد العزيز،
Relator term مشرف أطروحة.
856 ## - ELECTRONIC LOCATION AND ACCESS
Uniform Resource Identifier <a href="http://172.23.153.220/th.pdf">http://172.23.153.220/th.pdf</a>
900 ## - EQUIVALENCE OR CROSS-REFERENCE-PERSONAL NAME [LOCAL, CANADA]
Numeration 01-01-2022
Titles and other words associated with a name السيد محمد خاطر.
-- عبد التواب أحمد عبد العزيز.
Universities جامعة القاهرة.
Faculties كلية الدراسات العليا للبحوث الإحصائية.
Divisons قسم إدارة المشروعات.
905 ## - LOCAL DATA ELEMENT E, LDE (RLIN)
Cataloger Mohamady
Reviser Essam
942 ## - ADDED ENTRY ELEMENTS (KOHA)
Koha item type Thesis
Source of classification or shelving scheme Dewey Decimal Classification
Edition 21
Holdings
Source of classification or shelving scheme Not for loan Home library Current library Date acquired Full call number Barcode Date last seen Koha item type
Dewey Decimal Classification   المكتبة المركزبة الجديدة - جامعة القاهرة قاعة الرسائل الجامعية - الدور الاول 11.02.2024 Cai01.18.06.Ph.D.2022.هن.د 01010100029588000 30.10.2023 Thesis