header

استراتيجيات الاعلانات التليفزيونية الفضائية واثرها على المستهلك فى الجمهورية اليمنية : (Record no. 24548)

MARC details
000 -LEADER
fixed length control field 02220nam a2200337 a 4500
003 - CONTROL NUMBER IDENTIFIER
control field EG-GiCUC
005 - DATE AND TIME OF LATEST TRANSACTION
control field 20250223025951.0
008 - FIXED-LENGTH DATA ELEMENTS--GENERAL INFORMATION
fixed length control field 091115s2009 ua dh f m 000 0 ara d
040 ## - CATALOGING SOURCE
Original cataloging agency EG-GiCUC
Language of cataloging ara
Transcribing agency EG-GiCUC
041 0# - LANGUAGE CODE
Language code of text/sound track or separate title ara
049 ## - LOCAL HOLDINGS (OCLC)
Holding library ايداع
097 ## - Thesis Degree
Thesis Level دكتوراه
099 ## - LOCAL FREE-TEXT CALL NUMBER (OCLC)
Classification number Cai01.15.03.Ph.D.2009.عم.ا
100 0# - MAIN ENTRY--PERSONAL NAME
Personal name عمر مقبول احمد عبرين
245 10 - TITLE STATEMENT
Title استراتيجيات الاعلانات التليفزيونية الفضائية واثرها على المستهلك فى الجمهورية اليمنية :
Remainder of title دراسة تحليلية ميدانية /
Statement of responsibility, etc. عمر مقبول احمد عبرين ؛ اشراف سامى عبدالعزيز
246 15 - VARYING FORM OF TITLE
Title proper/short title Strategies of satellite television advertising and their impact on the consumer in the republic of Yemen :
Remainder of title An analytical - field study
260 ## - PUBLICATION, DISTRIBUTION, ETC.
Place of publication, distribution, etc. القاهرة :
Name of publisher, distributor, etc. عمر مقبول احمد عبرين :
Date of publication, distribution, etc. 2009
300 ## - PHYSICAL DESCRIPTION
Extent 198 ورقة :
Other physical details رسوم بيانية : مثيليات ؛
Dimensions 30سم
502 ## - DISSERTATION NOTE
Dissertation note اطروحة (دكتوراه) - جامعة القاهرة - كلية الإعلام - قسم العلاقات العامة والإعلان
520 ## - SUMMARY, ETC.
Summary, etc. هدفت الدراسة الى معرفة مستوى تأثير الاستراتيجيات المستخدمة فى اعلانات المشروبات الغازية التى عرضت فى قناة اليمن الفضائية وقناة mbc1 وقناة روتانا سينما خلال الفترة من 1/7/2007 م وحتى 31/8/2007 م على عينة من المستهلكين داخل حدود الجمهورية اليمنية وخلصت الدراسة الى وجود اختلاف فى مستوى تذكر واعجاب المستهلك فى الجمهورية اليمنية بالإعلانات التليفويونية الفضائية
530 ## - ADDITIONAL PHYSICAL FORM AVAILABLE NOTE
Additional physical form available note صدر ايضا كقرص مدمج
653 #4 - INDEX TERM--UNCONTROLLED
Uncontrolled term استراتيجيات الاعلان
653 #4 - INDEX TERM--UNCONTROLLED
Uncontrolled term الاعلان التليفزيونى
653 #4 - INDEX TERM--UNCONTROLLED
Uncontrolled term المستهلك
700 0# - ADDED ENTRY--PERSONAL NAME
Personal name سامى عبدالعزيز :
Relator term
856 ## - ELECTRONIC LOCATION AND ACCESS
Uniform Resource Identifier <a href="http://172.23.153.220/th.pdf">http://172.23.153.220/th.pdf</a>
902 ## - LOCAL DATA ELEMENT B, LDB (RLIN)
No. of Items 1
905 ## - LOCAL DATA ELEMENT E, LDE (RLIN)
Cataloger Enas
Reviser Cataloger
905 ## - LOCAL DATA ELEMENT E, LDE (RLIN)
Cataloger Mustafa
Reviser Revisor
942 ## - ADDED ENTRY ELEMENTS (KOHA)
Source of classification or shelving scheme Dewey Decimal Classification
Koha item type Thesis
Holdings
Source of classification or shelving scheme Not for loan Home library Current library Date acquired Full call number Barcode Date last seen Koha item type Copy number
Dewey Decimal Classification   المكتبة المركزبة الجديدة - جامعة القاهرة قاعة الرسائل الجامعية - الدور الاول 11.02.2024 Cai01.15.03.Ph.D.2009.عم.ا 01010100014502000 22.09.2023 Thesis  
Dewey Decimal Classification   المكتبة المركزبة الجديدة - جامعة القاهرة مخـــزن الرســائل الجـــامعية - البدروم 11.02.2024 Cai01.15.03.Ph.D.2009.عم.ا 01020100014502000 22.09.2023 CD - Rom 14502.CD