header

فاعلية برنامج تدريبي متكامل لإثراء الصور الذهنية في تنمية السلوك الصحي للأطفال المعاقين ذهنيا القابلين للتعليم : (Record no. 35190)

MARC details
000 -LEADER
fixed length control field 02847cam a2200349 a 4500
003 - CONTROL NUMBER IDENTIFIER
control field EG-GiCUC
005 - DATE AND TIME OF LATEST TRANSACTION
control field 20250223030448.0
008 - FIXED-LENGTH DATA ELEMENTS--GENERAL INFORMATION
fixed length control field 110912s2011 ua dh f m 000 0 ara d
040 ## - CATALOGING SOURCE
Original cataloging agency EG-GiCUC
Language of cataloging ara
Transcribing agency EG-GiCUC
041 0# - LANGUAGE CODE
Language code of text/sound track or separate title ara
049 ## - LOCAL HOLDINGS (OCLC)
Holding library ايداع
097 ## - Thesis Degree
Thesis Level دكتوراه
099 ## - LOCAL FREE-TEXT CALL NUMBER (OCLC)
Classification number Cai01.26.01.Ph.D.2011.أن.ف
100 0# - MAIN ENTRY--PERSONAL NAME
Personal name أندريا أنور أيوب سعيد
245 10 - TITLE STATEMENT
Title فاعلية برنامج تدريبي متكامل لإثراء الصور الذهنية في تنمية السلوك الصحي للأطفال المعاقين ذهنيا القابلين للتعليم :
Remainder of title دراسة ميدانية = Effectiveness of integrated training program to enrich mental image in development of health behavior by educable mentally retarded children , Field study /
Statement of responsibility, etc. أندريا أنور أيوب سعيد ؛ إشراف فاروق سيد عبدالسلام : سعاد عبدالعزيز إبراهيم نجله : أبوالمجد أحمد عبدالرحيم
246 15 - VARYING FORM OF TITLE
Title proper/short title Effectiveness of integrated training program to enrich mental image in development of health behavior by educable mentally retarded children :
Remainder of title Field study
260 ## - PUBLICATION, DISTRIBUTION, ETC.
Place of publication, distribution, etc. القاهرة :
Name of publisher, distributor, etc. أندريا أنور أيوب سعيد :
Date of publication, distribution, etc. 2011
300 ## - PHYSICAL DESCRIPTION
Extent 181 ص :
Other physical details رسوم بيانية : مثيليات ؛
Dimensions 25سم
502 ## - DISSERTATION NOTE
Dissertation note اطروحة (دكتوراه) - جامعة القاهرة - كلية رياض الأطفال - قسم العلوم الأساسية
520 ## - SUMMARY, ETC.
Summary, etc. يهدف البحث الحالي إلى التعرف على مدي فاعلية برنامج تدريبي متكامل المقترح لإثراء الصور الذهنية في تنمية السلوك الصحي لدي الأطفال المعاقين ذهنيا القابلين للتعليم. و استخدمت الباحثة المنهج الشبة تجريبي : و اشتملت عينة البحث الأساسية علي (٣٠) طفل راعي فيها التجانس موزعة ما بين (١٥) أطفال من الذكور : و (١٥) أطفال من لإناث و ضبط عدد من المتغيرات : و تراوحت نسبة ذكائهم من (٥٠- ٧٥) و عمرهم الزمني من (٨: ١٢) سنة و عمرهم العقلي من ( ٦: ٨) سنوات : و كان اختيار العينة بطريقة عمدية
530 ## - ADDITIONAL PHYSICAL FORM AVAILABLE NOTE
Additional physical form available note صدر ايضا كقرص مدمج
653 #4 - INDEX TERM--UNCONTROLLED
Uncontrolled term التخلف العقلي
653 #4 - INDEX TERM--UNCONTROLLED
Uncontrolled term السلوك الصحى
653 #4 - INDEX TERM--UNCONTROLLED
Uncontrolled term الصور الذهنية
700 0# - ADDED ENTRY--PERSONAL NAME
Personal name أبوالمجد أحمد عبدالرحيم :
Relator term
700 0# - ADDED ENTRY--PERSONAL NAME
Personal name سعاد عبدالعزيز إبراهيم نجله :
Relator term
700 0# - ADDED ENTRY--PERSONAL NAME
Personal name فاروق سيد عبدالسلام :
Relator term
856 ## - ELECTRONIC LOCATION AND ACCESS
Uniform Resource Identifier <a href="http://172.23.153.220/th.pdf">http://172.23.153.220/th.pdf</a>
905 ## - LOCAL DATA ELEMENT E, LDE (RLIN)
Cataloger Nazla
Reviser Revisor
905 ## - LOCAL DATA ELEMENT E, LDE (RLIN)
Cataloger Samia
Reviser Cataloger
942 ## - ADDED ENTRY ELEMENTS (KOHA)
Source of classification or shelving scheme Dewey Decimal Classification
Koha item type Thesis
Holdings
Source of classification or shelving scheme Not for loan Home library Current library Date acquired Full call number Barcode Date last seen Koha item type Copy number
Dewey Decimal Classification   المكتبة المركزبة الجديدة - جامعة القاهرة قاعة الرسائل الجامعية - الدور الاول 11.02.2024 Cai01.26.01.Ph.D.2011.أن.ف 01010100016107000 22.09.2023 Thesis  
Dewey Decimal Classification   المكتبة المركزبة الجديدة - جامعة القاهرة مخـــزن الرســائل الجـــامعية - البدروم 11.02.2024 Cai01.26.01.Ph.D.2011.أن.ف 01020100016107000 22.09.2023 CD - Rom 16107.CD