header

أثر استخدام نموذجي التعلم البنائي و التكاملي على التحصيل الدراسي و التفكير الناقد و الاتجاهات لدى عينة من تلاميذ الصف الخامس الابتدائي بدولة الكويت / (Record no. 36255)

MARC details
000 -LEADER
fixed length control field 02827cam a2200337 a 4500
003 - CONTROL NUMBER IDENTIFIER
control field EG-GiCUC
005 - DATE AND TIME OF LATEST TRANSACTION
control field 20250223030518.0
008 - FIXED-LENGTH DATA ELEMENTS--GENERAL INFORMATION
fixed length control field 111115s2011 ua d f m 000 0 ara d
040 ## - CATALOGING SOURCE
Original cataloging agency EG-GiCUC
Language of cataloging ara
Transcribing agency EG-GiCUC
041 0# - LANGUAGE CODE
Language code of text/sound track or separate title ara
049 ## - LOCAL HOLDINGS (OCLC)
Holding library ايداع
097 ## - Thesis Degree
Thesis Level دكتوراه
099 ## - LOCAL FREE-TEXT CALL NUMBER (OCLC)
Classification number Cai01.23.04.Ph.D.2011.جم.أ
100 0# - MAIN ENTRY--PERSONAL NAME
Personal name جمال مطر ثامر مطلق الشمري
245 10 - TITLE STATEMENT
Title أثر استخدام نموذجي التعلم البنائي و التكاملي على التحصيل الدراسي و التفكير الناقد و الاتجاهات لدى عينة من تلاميذ الصف الخامس الابتدائي بدولة الكويت /
Statement of responsibility, etc. جمال مطر ثامر مطلق الشمري ؛ إشراف جابر عبدالحميد جابر : أسماء توفيق مبروك
246 15 - VARYING FORM OF TITLE
Title proper/short title The impact of using both structural and integrative learning models on academic achievement, critical thinking and attitudes in a sample of fifth grade primary school pupils in Kuwait
260 ## - PUBLICATION, DISTRIBUTION, ETC.
Place of publication, distribution, etc. القاهرة :
Name of publisher, distributor, etc. جمال مطر ثامر مطلق الشمري :
Date of publication, distribution, etc. 2011
300 ## - PHYSICAL DESCRIPTION
Extent 283 ص :
Other physical details رسوم بيانية ؛
Dimensions 25سم
502 ## - DISSERTATION NOTE
Dissertation note اطروحة (دكتوراه) - جامعة القاهرة - معهد الدراسات و البحوث التربوية - قسم الإرشاد النفسى و التربوى
520 ## - SUMMARY, ETC.
Summary, etc. تهدف الدراسة الحالية إلى التعرف على أثر استخدام نموذجي التعلم البنائي و التكاملي علي التحصيل الدراسي و التفكير الناقد و الاتجاهات لدى عينة من تلاميذ الصف الخامس الابتدائي بدولة الكويت: و الاسهام في تطوير تدريس اللغة العربية بجميع فروعها؛ بالمرحلة الابتدائية على نحو يساعد في التقدم نحو الأهداف المرجوة: و مساعدة معلمي اللغة العربية الابتدائية على نحو يساعد في التقدم نحو الأهداف المرجوة: و مساعدة معلمي اللغة العربية في المرحلة الابتدائية للقيام بدورهم بطريقة أفضل من شرح الدروس بالطريقة التقليدية
530 ## - ADDITIONAL PHYSICAL FORM AVAILABLE NOTE
Additional physical form available note صدر ايضا كقرص مدمج
653 #4 - INDEX TERM--UNCONTROLLED
Uncontrolled term أثر استخدام نموذجي التعلم البنائي و التكاملي
653 #4 - INDEX TERM--UNCONTROLLED
Uncontrolled term التحصيل الدراسي و التفكير الناقد و الاتجاهات
653 #4 - INDEX TERM--UNCONTROLLED
Uncontrolled term دولة الكويت
700 0# - ADDED ENTRY--PERSONAL NAME
Personal name أسماء توفيق مبروك :
Relator term
700 0# - ADDED ENTRY--PERSONAL NAME
Personal name جابر عبدالحميد جابر :
Relator term
856 ## - ELECTRONIC LOCATION AND ACCESS
Uniform Resource Identifier <a href="http://172.23.153.220/th.pdf">http://172.23.153.220/th.pdf</a>
905 ## - LOCAL DATA ELEMENT E, LDE (RLIN)
Cataloger Enas
Reviser Cataloger
905 ## - LOCAL DATA ELEMENT E, LDE (RLIN)
Cataloger Nazla
Reviser Revisor
942 ## - ADDED ENTRY ELEMENTS (KOHA)
Source of classification or shelving scheme Dewey Decimal Classification
Koha item type Thesis
Holdings
Source of classification or shelving scheme Not for loan Home library Current library Date acquired Full call number Barcode Date last seen Koha item type Copy number
Dewey Decimal Classification   المكتبة المركزبة الجديدة - جامعة القاهرة قاعة الرسائل الجامعية - الدور الاول 11.02.2024 Cai01.23.04.Ph.D.2011.جم.أ 01010100016387000 22.09.2023 Thesis  
Dewey Decimal Classification   المكتبة المركزبة الجديدة - جامعة القاهرة مخـــزن الرســائل الجـــامعية - البدروم 11.02.2024 Cai01.23.04.Ph.D.2011.جم.أ 01020100016387000 22.09.2023 CD - Rom 16387.CD