أثر استخدام نموذجي التعلم البنائي و التكاملي على التحصيل الدراسي و التفكير الناقد و الاتجاهات لدى عينة من تلاميذ الصف الخامس الابتدائي بدولة الكويت / (Record no. 36255)
[ view plain ]
000 -LEADER | |
---|---|
fixed length control field | 02827cam a2200337 a 4500 |
003 - CONTROL NUMBER IDENTIFIER | |
control field | EG-GiCUC |
005 - DATE AND TIME OF LATEST TRANSACTION | |
control field | 20250223030518.0 |
008 - FIXED-LENGTH DATA ELEMENTS--GENERAL INFORMATION | |
fixed length control field | 111115s2011 ua d f m 000 0 ara d |
040 ## - CATALOGING SOURCE | |
Original cataloging agency | EG-GiCUC |
Language of cataloging | ara |
Transcribing agency | EG-GiCUC |
041 0# - LANGUAGE CODE | |
Language code of text/sound track or separate title | ara |
049 ## - LOCAL HOLDINGS (OCLC) | |
Holding library | ايداع |
097 ## - Thesis Degree | |
Thesis Level | دكتوراه |
099 ## - LOCAL FREE-TEXT CALL NUMBER (OCLC) | |
Classification number | Cai01.23.04.Ph.D.2011.جم.أ |
100 0# - MAIN ENTRY--PERSONAL NAME | |
Personal name | جمال مطر ثامر مطلق الشمري |
245 10 - TITLE STATEMENT | |
Title | أثر استخدام نموذجي التعلم البنائي و التكاملي على التحصيل الدراسي و التفكير الناقد و الاتجاهات لدى عينة من تلاميذ الصف الخامس الابتدائي بدولة الكويت / |
Statement of responsibility, etc. | جمال مطر ثامر مطلق الشمري ؛ إشراف جابر عبدالحميد جابر : أسماء توفيق مبروك |
246 15 - VARYING FORM OF TITLE | |
Title proper/short title | The impact of using both structural and integrative learning models on academic achievement, critical thinking and attitudes in a sample of fifth grade primary school pupils in Kuwait |
260 ## - PUBLICATION, DISTRIBUTION, ETC. | |
Place of publication, distribution, etc. | القاهرة : |
Name of publisher, distributor, etc. | جمال مطر ثامر مطلق الشمري : |
Date of publication, distribution, etc. | 2011 |
300 ## - PHYSICAL DESCRIPTION | |
Extent | 283 ص : |
Other physical details | رسوم بيانية ؛ |
Dimensions | 25سم |
502 ## - DISSERTATION NOTE | |
Dissertation note | اطروحة (دكتوراه) - جامعة القاهرة - معهد الدراسات و البحوث التربوية - قسم الإرشاد النفسى و التربوى |
520 ## - SUMMARY, ETC. | |
Summary, etc. | تهدف الدراسة الحالية إلى التعرف على أثر استخدام نموذجي التعلم البنائي و التكاملي علي التحصيل الدراسي و التفكير الناقد و الاتجاهات لدى عينة من تلاميذ الصف الخامس الابتدائي بدولة الكويت: و الاسهام في تطوير تدريس اللغة العربية بجميع فروعها؛ بالمرحلة الابتدائية على نحو يساعد في التقدم نحو الأهداف المرجوة: و مساعدة معلمي اللغة العربية الابتدائية على نحو يساعد في التقدم نحو الأهداف المرجوة: و مساعدة معلمي اللغة العربية في المرحلة الابتدائية للقيام بدورهم بطريقة أفضل من شرح الدروس بالطريقة التقليدية |
530 ## - ADDITIONAL PHYSICAL FORM AVAILABLE NOTE | |
Additional physical form available note | صدر ايضا كقرص مدمج |
653 #4 - INDEX TERM--UNCONTROLLED | |
Uncontrolled term | أثر استخدام نموذجي التعلم البنائي و التكاملي |
653 #4 - INDEX TERM--UNCONTROLLED | |
Uncontrolled term | التحصيل الدراسي و التفكير الناقد و الاتجاهات |
653 #4 - INDEX TERM--UNCONTROLLED | |
Uncontrolled term | دولة الكويت |
700 0# - ADDED ENTRY--PERSONAL NAME | |
Personal name | أسماء توفيق مبروك : |
Relator term | |
700 0# - ADDED ENTRY--PERSONAL NAME | |
Personal name | جابر عبدالحميد جابر : |
Relator term | |
856 ## - ELECTRONIC LOCATION AND ACCESS | |
Uniform Resource Identifier | <a href="http://172.23.153.220/th.pdf">http://172.23.153.220/th.pdf</a> |
905 ## - LOCAL DATA ELEMENT E, LDE (RLIN) | |
Cataloger | Enas |
Reviser | Cataloger |
905 ## - LOCAL DATA ELEMENT E, LDE (RLIN) | |
Cataloger | Nazla |
Reviser | Revisor |
942 ## - ADDED ENTRY ELEMENTS (KOHA) | |
Source of classification or shelving scheme | Dewey Decimal Classification |
Koha item type | Thesis |
Source of classification or shelving scheme | Not for loan | Home library | Current library | Date acquired | Full call number | Barcode | Date last seen | Koha item type | Copy number |
---|---|---|---|---|---|---|---|---|---|
Dewey Decimal Classification | المكتبة المركزبة الجديدة - جامعة القاهرة | قاعة الرسائل الجامعية - الدور الاول | 11.02.2024 | Cai01.23.04.Ph.D.2011.جم.أ | 01010100016387000 | 22.09.2023 | Thesis | ||
Dewey Decimal Classification | المكتبة المركزبة الجديدة - جامعة القاهرة | مخـــزن الرســائل الجـــامعية - البدروم | 11.02.2024 | Cai01.23.04.Ph.D.2011.جم.أ | 01020100016387000 | 22.09.2023 | CD - Rom | 16387.CD |