header

أثر التفاعل بين أنواع التلميحات البصرية وأنماط التفاعل فى برامج الحاسوب على التحصيل وبقاء أثر التعلم لدى المعاقين عقليا القابلين للتعلم / (Record no. 36474)

MARC details
000 -LEADER
fixed length control field 02435cam a2200337 a 4500
003 - CONTROL NUMBER IDENTIFIER
control field EG-GiCUC
005 - DATE AND TIME OF LATEST TRANSACTION
control field 20250223030524.0
008 - FIXED-LENGTH DATA ELEMENTS--GENERAL INFORMATION
fixed length control field 111205s2011 ua h f m 000 0 ara d
040 ## - CATALOGING SOURCE
Original cataloging agency EG-GiCUC
Language of cataloging ara
Transcribing agency EG-GiCUC
041 0# - LANGUAGE CODE
Language code of text/sound track or separate title ara
049 ## - LOCAL HOLDINGS (OCLC)
Holding library ايداع
097 ## - Thesis Degree
Thesis Level دكتوراه
099 ## - LOCAL FREE-TEXT CALL NUMBER (OCLC)
Classification number Cai01.23.03.Ph.D.2011.مح.أ
100 0# - MAIN ENTRY--PERSONAL NAME
Personal name محمد السيد على السيد
245 10 - TITLE STATEMENT
Title أثر التفاعل بين أنواع التلميحات البصرية وأنماط التفاعل فى برامج الحاسوب على التحصيل وبقاء أثر التعلم لدى المعاقين عقليا القابلين للتعلم /
Statement of responsibility, etc. محمد السيد على السيد ؛ اشراف أمل عبدالفتاح سويدان : أسماء توفيق مبروك
246 15 - VARYING FORM OF TITLE
Title proper/short title The effect of interaction between types of visual cues and interaction patterns in cpmputer programs on achievement and retention for educable mentally handicapped
260 ## - PUBLICATION, DISTRIBUTION, ETC.
Place of publication, distribution, etc. القاهرة :
Name of publisher, distributor, etc. محمد السيد على السيد :
Date of publication, distribution, etc. 2011
300 ## - PHYSICAL DESCRIPTION
Extent 308ص :
Other physical details مثيليات ؛
Dimensions 25سم
502 ## - DISSERTATION NOTE
Dissertation note اطروحة (دكتوراه) - جامعة القاهرة - معهد الدراسات التربوية - قسم تكنولوجيا التعليم
520 ## - SUMMARY, ETC.
Summary, etc. تهدف هذه الدراسة إلى قياس أثر نوع التلميح البصرى ( التحديد Bordering مقابل الوميض Flashing ) عند دراسة وحدة الأرض باستخدام برنامج الحاسوب على التحصيل المعرفى للتلاميذ المعاقين عقليا القابلين للتعلم . وقياس أثر نمط التفاعل ( الرجعى Reactive مقابل المتقدم Proactive مقابل المتبادل Mutual )عند دراسة وحدة الأرض باستخدام برنامج الحاسوب على التحصيل المعرفى للتلاميذ المعاقين عقليا القابلين للتعلم
530 ## - ADDITIONAL PHYSICAL FORM AVAILABLE NOTE
Additional physical form available note صدر ايضا كقرص مدمج
653 #4 - INDEX TERM--UNCONTROLLED
Uncontrolled term أثر التفاعل
653 #4 - INDEX TERM--UNCONTROLLED
Uncontrolled term التحصيل وبقاء أثر التعلم
653 #4 - INDEX TERM--UNCONTROLLED
Uncontrolled term أنماط التفاعل فى برامج الحاسب
700 0# - ADDED ENTRY--PERSONAL NAME
Personal name أسماء توفيق مبروك :
Relator term
700 0# - ADDED ENTRY--PERSONAL NAME
Personal name أمل عبدالفتاح سويدان :
Relator term
856 ## - ELECTRONIC LOCATION AND ACCESS
Uniform Resource Identifier <a href="http://172.23.153.220/th.pdf">http://172.23.153.220/th.pdf</a>
905 ## - LOCAL DATA ELEMENT E, LDE (RLIN)
Cataloger Fatma
Reviser Cataloger
905 ## - LOCAL DATA ELEMENT E, LDE (RLIN)
Cataloger Nazla
Reviser Revisor
942 ## - ADDED ENTRY ELEMENTS (KOHA)
Source of classification or shelving scheme Dewey Decimal Classification
Koha item type Thesis
Holdings
Source of classification or shelving scheme Not for loan Home library Current library Date acquired Full call number Barcode Date last seen Koha item type Copy number
Dewey Decimal Classification   المكتبة المركزبة الجديدة - جامعة القاهرة قاعة الرسائل الجامعية - الدور الاول 11.02.2024 Cai01.23.03.Ph.D.2011.مح.أ 01010100016487000 22.09.2023 Thesis  
Dewey Decimal Classification   المكتبة المركزبة الجديدة - جامعة القاهرة مخـــزن الرســائل الجـــامعية - البدروم 11.02.2024 Cai01.23.03.Ph.D.2011.مح.أ 01020100016487000 22.09.2023 CD - Rom 16487.CD