header

فاعلية استخدام التعليم المدمج لتنمية التحصيل بمادة الرياضيات للتلميذات المعاقات سمعيا بمعاهد الأمل بالمملكة العربية السعودية / (Record no. 40162)

MARC details
000 -LEADER
fixed length control field 02824cam a2200337 a 4500
003 - CONTROL NUMBER IDENTIFIER
control field EG-GiCUC
005 - DATE AND TIME OF LATEST TRANSACTION
control field 20250223030712.0
008 - FIXED-LENGTH DATA ELEMENTS--GENERAL INFORMATION
fixed length control field 121112s2012 ua h f m 000 0 ara d
040 ## - CATALOGING SOURCE
Original cataloging agency EG-GiCUC
Language of cataloging ara
Transcribing agency EG-GiCUC
041 0# - LANGUAGE CODE
Language code of text/sound track or separate title ara
049 ## - LOCAL HOLDINGS (OCLC)
Holding library ايداع
097 ## - Thesis Degree
Thesis Level ماجستير
099 ## - LOCAL FREE-TEXT CALL NUMBER (OCLC)
Classification number Cai01.23.03.M.Sc.2012.بد.ف
100 0# - MAIN ENTRY--PERSONAL NAME
Personal name بدور محمد كريم عطية العطيات
245 10 - TITLE STATEMENT
Title فاعلية استخدام التعليم المدمج لتنمية التحصيل بمادة الرياضيات للتلميذات المعاقات سمعيا بمعاهد الأمل بالمملكة العربية السعودية /
Statement of responsibility, etc. بدور محمد كريم عطية العطيات ؛ اشراف مصطفى عبدالسميع محمد : أمل عبدالفتاح سويدان
246 15 - VARYING FORM OF TITLE
Title proper/short title Effectiveness of using the blended instruction in developing mathematics achievement for female pupils with hearing disabilities in special education school (Almal Institues) in Saudi Arabia
260 ## - PUBLICATION, DISTRIBUTION, ETC.
Place of publication, distribution, etc. القاهرة :
Name of publisher, distributor, etc. بدور محمد كريم عطية العطيات :
Date of publication, distribution, etc. 2012
300 ## - PHYSICAL DESCRIPTION
Extent 162ص :
Other physical details مثيليات ؛
Dimensions 25سم
502 ## - DISSERTATION NOTE
Dissertation note اطروحة (ماجستير) - جامعة القاهرة - معهد الدراسات التربوية - قسم تكنولوجيا التعليم
520 ## - SUMMARY, ETC.
Summary, etc. يهدف هذا البحث إلى التعرف على فاعلية استخدام التعليم المدمج لتنمية التحصيل بمادة الرياضيات للتلميذات المعاقات سمعيا بمعاهد الأمل بالمملكة العربية السعودية وبناء برنامج قائم على التعليم المدمج فى مادة الرياضيات لتلميذات الصف السادس الابتدائى المعاقات سمعيا وتعرف فاعلية البرنامج القائم على التعليم المدمج فى تنمية التحصيل لدى تلميذات الصف السادس الابتدائى المعاقات سمعيا واشتملت عينة البحث على 10 تلميذات من السادس الابتدائى المعاقات سمعيا واتبع البحث الحالى منهج البحث شبه التجريبى بحيث يعتمد على التصميمpost - test desi one group pre- test
530 ## - ADDITIONAL PHYSICAL FORM AVAILABLE NOTE
Additional physical form available note صدر ايضا كقرص مدمج
653 #4 - INDEX TERM--UNCONTROLLED
Uncontrolled term تنمية التحصيل بمادة الريضيات
653 #4 - INDEX TERM--UNCONTROLLED
Uncontrolled term فاعلية استخدام التعليم المدمج
653 #4 - INDEX TERM--UNCONTROLLED
Uncontrolled term للتلميذات المعاقات سمعيا
700 0# - ADDED ENTRY--PERSONAL NAME
Personal name أمل عبدالفتناح سويدان :
Relator term
700 0# - ADDED ENTRY--PERSONAL NAME
Personal name مصطفى عبدالسميع محمد :
Relator term
856 ## - ELECTRONIC LOCATION AND ACCESS
Uniform Resource Identifier <a href="http://172.23.153.220/th.pdf">http://172.23.153.220/th.pdf</a>
905 ## - LOCAL DATA ELEMENT E, LDE (RLIN)
Cataloger Nazla
Reviser Revisor
905 ## - LOCAL DATA ELEMENT E, LDE (RLIN)
Cataloger Soheir
Reviser Cataloger
942 ## - ADDED ENTRY ELEMENTS (KOHA)
Source of classification or shelving scheme Dewey Decimal Classification
Koha item type Thesis
Holdings
Source of classification or shelving scheme Not for loan Home library Current library Date acquired Full call number Barcode Date last seen Koha item type Copy number
Dewey Decimal Classification   المكتبة المركزبة الجديدة - جامعة القاهرة قاعة الرسائل الجامعية - الدور الاول 11.02.2024 Cai01.23.03.M.Sc.2012.بد.ف 01010100017538000 22.09.2023 Thesis  
Dewey Decimal Classification   المكتبة المركزبة الجديدة - جامعة القاهرة مخـــزن الرســائل الجـــامعية - البدروم 11.02.2024 Cai01.23.03.M.Sc.2012.بد.ف 01020100017538000 22.09.2023 CD - Rom 17538.CD