header

أثر برنامج تدريبي لإستراتيجيات التعلم المستند إلى الدماغ على أنماط التفكيروالتحصيل الدراسى لدى تلاميذ الحلقه الإعدادية ذوى صعوبات التعلم / (Record no. 48532)

MARC details
000 -LEADER
fixed length control field 02843cam a2200337 a 4500
003 - CONTROL NUMBER IDENTIFIER
control field EG-GiCUC
005 - DATE AND TIME OF LATEST TRANSACTION
control field 20250223031115.0
008 - FIXED-LENGTH DATA ELEMENTS--GENERAL INFORMATION
fixed length control field 141202s2014 ua dh f m 000 0 ara d
040 ## - CATALOGING SOURCE
Original cataloging agency EG-GiCUC
Language of cataloging ara
Transcribing agency EG-GiCUC
041 0# - LANGUAGE CODE
Language code of text/sound track or separate title ara
049 ## - LOCAL HOLDINGS (OCLC)
Holding library ايداع
097 ## - Thesis Degree
Thesis Level ماجستير
099 ## - LOCAL FREE-TEXT CALL NUMBER (OCLC)
Classification number Cai01.23.04.M.Sc.2014.عز.أ
100 0# - MAIN ENTRY--PERSONAL NAME
Personal name عزام فوزي قطب علي
245 10 - TITLE STATEMENT
Title أثر برنامج تدريبي لإستراتيجيات التعلم المستند إلى الدماغ على أنماط التفكيروالتحصيل الدراسى لدى تلاميذ الحلقه الإعدادية ذوى صعوبات التعلم /
Statement of responsibility, etc. عزام فوزي قطب علي ؛ إشراف مني حسن السيد بدوي : اماني سعيدة سيد إبراهيم
246 15 - VARYING FORM OF TITLE
Title proper/short title The impact of a Training Program to Strategies of brain- Based learning on Thinking profiles and Academic Achievement among the students of middle school the Learning disabled
260 ## - PUBLICATION, DISTRIBUTION, ETC.
Place of publication, distribution, etc. القاهرة :
Name of publisher, distributor, etc. عزام فوزي قطب علي :
Date of publication, distribution, etc. 2014
300 ## - PHYSICAL DESCRIPTION
Extent 165 ص :
Other physical details رسوم بيانية : مثيليات ؛
Dimensions 25سم
502 ## - DISSERTATION NOTE
Dissertation note اطروحة (ماجستير) - جامعة القاهرة - معهد الدراسات و البحوث التربوية - قسم الارشاد النفسى و التربوى
520 ## - SUMMARY, ETC.
Summary, etc. تهدف الدراسة إلي معرفة أثر برنامج تدريبي قائم علي استراتيجيات التعلم المستند إلى الدماغ علي أنماط التفكير والتحصيل الدراسي لدى تلاميذ الحلقه الاعداديه ذوى صعوبات التعلم: وبناء برنامج تدريبي قائم علي استراتيجيات التعلم المستند إلى الدماغ : وتكونت عينة الدراسة من (50) خمسون تلميذاً وتلميذه من تلاميذ الحلقه الإعداديه بمدرسة منشأة كاسب الإعداديه - إدارة البدرشين التعليمية -محافظة الجيزة : وقد تم تقسيم العينة إلي مجموعتين : الأولي المجموعة التجريبية وتكونت من (25) خمسة وعشرون تلميذاً وتلميذه : والثانية المجموعة الضابطة وتكونت من (25) خمسة وعشرون تلميذاً وتلميذه
530 ## - ADDITIONAL PHYSICAL FORM AVAILABLE NOTE
Additional physical form available note صدر ايضا كقرص مدمج
653 #4 - INDEX TERM--UNCONTROLLED
Uncontrolled term استراتيجيات التعلم المستند إلى الدماغ
653 #4 - INDEX TERM--UNCONTROLLED
Uncontrolled term التحصيل الدراسي
653 #4 - INDEX TERM--UNCONTROLLED
Uncontrolled term التفكير وأنماطه
700 0# - ADDED ENTRY--PERSONAL NAME
Personal name اماني سعيدة سيد إبراهيم :
Relator term
700 0# - ADDED ENTRY--PERSONAL NAME
Personal name مني حسن السيد بدوي :
Relator term
856 ## - ELECTRONIC LOCATION AND ACCESS
Uniform Resource Identifier <a href="http://172.23.153.220/th.pdf">http://172.23.153.220/th.pdf</a>
905 ## - LOCAL DATA ELEMENT E, LDE (RLIN)
Cataloger Enas
Reviser Cataloger
905 ## - LOCAL DATA ELEMENT E, LDE (RLIN)
Cataloger Nazla
Reviser Revisor
942 ## - ADDED ENTRY ELEMENTS (KOHA)
Source of classification or shelving scheme Dewey Decimal Classification
Koha item type Thesis
Holdings
Source of classification or shelving scheme Not for loan Home library Current library Date acquired Full call number Barcode Date last seen Koha item type Copy number
Dewey Decimal Classification   المكتبة المركزبة الجديدة - جامعة القاهرة قاعة الرسائل الجامعية - الدور الاول 11.02.2024 Cai01.23.04.M.Sc.2014.عز.أ 01010100019563000 22.09.2023 Thesis  
Dewey Decimal Classification   المكتبة المركزبة الجديدة - جامعة القاهرة مخـــزن الرســائل الجـــامعية - البدروم 11.02.2024 Cai01.23.04.M.Sc.2014.عز.أ 01020100019563000 22.09.2023 CD - Rom 19563.CD