header

أنماط العلاقات الاجتماعية داخل مدرسة إعدادية حكومية فى بيئة محرومة : (Record no. 52950)

MARC details
000 -LEADER
fixed length control field 02574cam a2200337 a 4500
003 - CONTROL NUMBER IDENTIFIER
control field EG-GiCUC
005 - DATE AND TIME OF LATEST TRANSACTION
control field 20250223031326.0
008 - FIXED-LENGTH DATA ELEMENTS--GENERAL INFORMATION
fixed length control field 151028s2015 ua o f m 000 0 ara d
040 ## - CATALOGING SOURCE
Original cataloging agency EG-GiCUC
Language of cataloging ara
Transcribing agency EG-GiCUC
041 0# - LANGUAGE CODE
Language code of text/sound track or separate title ara
049 ## - LOCAL HOLDINGS (OCLC)
Holding library ايداع
097 ## - Thesis Degree
Thesis Level ماجستير
099 ## - LOCAL FREE-TEXT CALL NUMBER (OCLC)
Classification number Cai01.23.02.M.Sc.2015.سم.أ
100 0# - MAIN ENTRY--PERSONAL NAME
Personal name سمر حسين محمد أسعد
245 10 - TITLE STATEMENT
Title أنماط العلاقات الاجتماعية داخل مدرسة إعدادية حكومية فى بيئة محرومة :
Remainder of title دراسة وصفية أنثروبولوجياً /
Statement of responsibility, etc. سمر حسين محمد أسعد ؛ إشراف نادية يوسف جمال الدين : فاروق جعفر عبدالحكيم
246 15 - VARYING FORM OF TITLE
Title proper/short title Patterns of social relations within a governmental preparatory school in deprived Area :
Remainder of title An anthropological study
260 ## - PUBLICATION, DISTRIBUTION, ETC.
Place of publication, distribution, etc. القاهرة :
Name of publisher, distributor, etc. سمر حسين محمد أسعد :
Date of publication, distribution, etc. 2015
300 ## - PHYSICAL DESCRIPTION
Extent 173 ص :
Other physical details صور ؛
Dimensions 25سم
502 ## - DISSERTATION NOTE
Dissertation note اطروحة (ماجستير) - جامعة القاهرة - كلية الدراسات العليا للتربية - قسم أصول التربية
520 ## - SUMMARY, ETC.
Summary, etc. تهدف الدراسة إلى التعرف على أنماط العلاقات الاجتماعية داخل مدرسة إعدادية حكومية فى بيئة محرومة: كشف واقع البيئة الخارجية من حيث (المكان / السكان) على المناخ المدرسى: و إلقاء الضوء على طبيعة البيئة الداخلية من حيث (البنية / الإدارة / المعلم / الطلاب / المناهج و طرق تدريسها) للمجتمع المدرسى: و تعرف الثقافة السائدة فى الفصل و المدرسة و دورها فى تنظيم العلاقات الاجتماعية داخل المدرسة: و استخدمت الدراسة المنهج الإثنوجرافى بالتحليل السيسنيولوجى و يعني الوصف التحليلى للظاهرة الاجتماعية مما يساعد الباحثة فى الغوص فى المشكلة البحثية
530 ## - ADDITIONAL PHYSICAL FORM AVAILABLE NOTE
Additional physical form available note صدر ايضا كقرص مدمج
653 #4 - INDEX TERM--UNCONTROLLED
Uncontrolled term أنماط العلاقات الاجتماعية
653 #4 - INDEX TERM--UNCONTROLLED
Uncontrolled term بيئة محرومة
653 #4 - INDEX TERM--UNCONTROLLED
Uncontrolled term مدرسة إعدادية حكومية
700 0# - ADDED ENTRY--PERSONAL NAME
Personal name فاروق جعفر عبدالحكيم :
Relator term
700 0# - ADDED ENTRY--PERSONAL NAME
Personal name نادية يوسف جمال الدين :
Relator term
856 ## - ELECTRONIC LOCATION AND ACCESS
Uniform Resource Identifier <a href="http://172.23.153.220/th.pdf">http://172.23.153.220/th.pdf</a>
905 ## - LOCAL DATA ELEMENT E, LDE (RLIN)
Cataloger Nazla
Reviser Revisor
905 ## - LOCAL DATA ELEMENT E, LDE (RLIN)
Cataloger Samia
Reviser Cataloger
942 ## - ADDED ENTRY ELEMENTS (KOHA)
Source of classification or shelving scheme Dewey Decimal Classification
Koha item type Thesis
Holdings
Source of classification or shelving scheme Not for loan Home library Current library Date acquired Full call number Barcode Date last seen Koha item type Copy number
Dewey Decimal Classification   المكتبة المركزبة الجديدة - جامعة القاهرة قاعة الرسائل الجامعية - الدور الاول 11.02.2024 Cai01.23.02.M.Sc.2015.سم.أ 01010100021151000 22.09.2023 Thesis  
Dewey Decimal Classification   المكتبة المركزبة الجديدة - جامعة القاهرة مخـــزن الرســائل الجـــامعية - البدروم 11.02.2024 Cai01.23.02.M.Sc.2015.سم.أ 01020100021151000 22.09.2023 CD - Rom 21151.CD