header

أثر استخدام إستراتيجية مطاردة الإنترنت فى تنمية مهارات التفكير الاستقصائى و التحصيل الدراسى و بقاء أثر التعلم فى مادة الحاسوب لدى طلاب المرحلة الثانوية = (Record no. 57496)

MARC details
000 -LEADER
fixed length control field 02860cam a2200349 a 4500
003 - CONTROL NUMBER IDENTIFIER
control field EG-GiCUC
005 - DATE AND TIME OF LATEST TRANSACTION
control field 20250223031539.0
008 - FIXED-LENGTH DATA ELEMENTS--GENERAL INFORMATION
fixed length control field 160821s2016 ua f m 000 0 ara d
040 ## - CATALOGING SOURCE
Original cataloging agency EG-GiCUC
Language of cataloging ara
Transcribing agency EG-GiCUC
041 0# - LANGUAGE CODE
Language code of text/sound track or separate title ara
049 ## - LOCAL HOLDINGS (OCLC)
Holding library ايداع
097 ## - Thesis Degree
Thesis Level ماجستير
099 ## - LOCAL FREE-TEXT CALL NUMBER (OCLC)
Classification number Cai01.23.03.M.Sc.2016.هن.أ
100 0# - MAIN ENTRY--PERSONAL NAME
Personal name هند يحيى فاروق حسن
245 10 - TITLE STATEMENT
Title أثر استخدام إستراتيجية مطاردة الإنترنت فى تنمية مهارات التفكير الاستقصائى و التحصيل الدراسى و بقاء أثر التعلم فى مادة الحاسوب لدى طلاب المرحلة الثانوية =
Remainder of title The effect of using cyber hunt strategy on developing inquiry thinking skills, academic achievement and retention in computer for high school students /
Statement of responsibility, etc. هند يحيى فاروق حسن ؛ إشراف هناء محمد مرسى جمال الدين : أحمد محمود فخرى : دعاء لبيب محمد
246 15 - VARYING FORM OF TITLE
Title proper/short title The effect of using cyber hunt strategy on developing inquiry thinking skills, academic achievement and retention in computer for high school students
260 ## - PUBLICATION, DISTRIBUTION, ETC.
Place of publication, distribution, etc. القاهرة :
Name of publisher, distributor, etc. هند يحيى فاروق حسن :
Date of publication, distribution, etc. 2016
300 ## - PHYSICAL DESCRIPTION
Extent 250 ص ؛
Dimensions 25سم
502 ## - DISSERTATION NOTE
Dissertation note اطروحة (ماجستير) - جامعة القاهرة - كلية الدراسات العليا للتربية - قسم تكنولوجيا التعليم
520 ## - SUMMARY, ETC.
Summary, etc. هدف البحث الحالى إلى تعرف أثر استخدام إستراتيجية مطاردة الإنترنت في تنمية مهارات التفكير الاستقصائى و التحصيل الدراسى و بقاء أثر التعلم فى مادة الحاسوب لدى طلاب الصف الثانى الثانوى: من خلال تصميم استراتيجية مطاردة الانترنت فى صورة موقع تعليمى و اجراء اختبار لقياس مهارات التفكير الاستقصائى و اختبار لقياس التحصيل الدراسى و بقاء اثر التعلم لدى الطلاب: و اسفرت النتائج عن فاعلية هذه الاستراتيجية فى تنمية مهارات التفكير الاستقصائى و التحصيل الدراسى و بقاء اثر لدى الطلاب
530 ## - ADDITIONAL PHYSICAL FORM AVAILABLE NOTE
Additional physical form available note صدر ايضا كقرص مدمج
653 #4 - INDEX TERM--UNCONTROLLED
Uncontrolled term إستراتيجية مطاردة الإنترنت
653 #4 - INDEX TERM--UNCONTROLLED
Uncontrolled term التحصيل الدراسى
653 #4 - INDEX TERM--UNCONTROLLED
Uncontrolled term مهارات التفكير الاستقصائى
700 0# - ADDED ENTRY--PERSONAL NAME
Personal name أحمد محمود فخرى :
Relator term
700 0# - ADDED ENTRY--PERSONAL NAME
Personal name دعاء لبيب محمد :
Relator term
700 0# - ADDED ENTRY--PERSONAL NAME
Personal name هناء محمد مرسى جمال الدين :
Relator term
856 ## - ELECTRONIC LOCATION AND ACCESS
Uniform Resource Identifier <a href="http://172.23.153.220/th.pdf">http://172.23.153.220/th.pdf</a>
905 ## - LOCAL DATA ELEMENT E, LDE (RLIN)
Cataloger Nazla
Reviser Revisor
905 ## - LOCAL DATA ELEMENT E, LDE (RLIN)
Cataloger Samia
Reviser Cataloger
942 ## - ADDED ENTRY ELEMENTS (KOHA)
Source of classification or shelving scheme Dewey Decimal Classification
Koha item type Thesis
Holdings
Source of classification or shelving scheme Not for loan Home library Current library Date acquired Full call number Barcode Date last seen Koha item type Copy number
Dewey Decimal Classification   المكتبة المركزبة الجديدة - جامعة القاهرة قاعة الرسائل الجامعية - الدور الاول 11.02.2024 Cai01.23.03.M.Sc.2016.هن.أ 01010100022269000 22.09.2023 Thesis  
Dewey Decimal Classification   المكتبة المركزبة الجديدة - جامعة القاهرة مخـــزن الرســائل الجـــامعية - البدروم 11.02.2024 Cai01.23.03.M.Sc.2016.هن.أ 01020100022269000 22.09.2023 CD - Rom 22269.CD