header

تطوير أداء قيادات المدارس الثانوية بالمملكة العربية السعودية فى ضوء مدخل الإدارة الذاتية / (Record no. 58231)

MARC details
000 -LEADER
fixed length control field 02468cam a2200325 a 4500
003 - CONTROL NUMBER IDENTIFIER
control field EG-GiCUC
005 - DATE AND TIME OF LATEST TRANSACTION
control field 20250223031601.0
008 - FIXED-LENGTH DATA ELEMENTS--GENERAL INFORMATION
fixed length control field 161022s2016 ua f m 000 0 ara d
040 ## - CATALOGING SOURCE
Original cataloging agency EG-GiCUC
Language of cataloging ara
Transcribing agency EG-GiCUC
041 0# - LANGUAGE CODE
Language code of text/sound track or separate title ara
049 ## - LOCAL HOLDINGS (OCLC)
Holding library ايداع
097 ## - Thesis Degree
Thesis Level دكتوراه
099 ## - LOCAL FREE-TEXT CALL NUMBER (OCLC)
Classification number Cai01.23.02.Ph.D.2016.سع.ت
100 0# - MAIN ENTRY--PERSONAL NAME
Personal name سعيد فايز محمد السبعى
245 10 - TITLE STATEMENT
Title تطوير أداء قيادات المدارس الثانوية بالمملكة العربية السعودية فى ضوء مدخل الإدارة الذاتية /
Statement of responsibility, etc. سعيد فايز محمد السبعى ؛ إشراف سهير محمد حوالة
246 15 - VARYING FORM OF TITLE
Title proper/short title Developing the performance of secondary schools leaderships in Saudi Arabia in light of self management approach
260 ## - PUBLICATION, DISTRIBUTION, ETC.
Place of publication, distribution, etc. القاهرة :
Name of publisher, distributor, etc. سعيد فايز محمد السبعى :
Date of publication, distribution, etc. 2016
300 ## - PHYSICAL DESCRIPTION
Extent 201 ص ؛
Dimensions 25سم
502 ## - DISSERTATION NOTE
Dissertation note اطروحة (دكتوراه) - جامعة القاهرة - كلية الدراسات العليا للتربية - قسم أصول التربية
520 ## - SUMMARY, ETC.
Summary, etc. هدف الدراسة إلى التعرف على تطوير أداء قيادات المدارس الثانوية بالمملكة العربية السعودية فى ضوء مدخل الإدارة الذاتية: و قد يسهم التصور المقترح الذى تقدمه الدراسة فى طرح رؤية لتطوير أداء قيادات المدارس الثانوية فى ضوء مدخل الإدارة الذاتية: و تفتح الأفق أمام الباحثين لمزيد من الدراسات التى تتناول أثر تطبيق مدخل الإدارة الذاتية على العديد من المتغيرات ذات الصلة بالإدارة التعليمية أو بالعملية التعليمية بشكل عام: و اعتمدت الدراسة على المنهج الوصفى: و تستعين الدراسة فى شقها الميدانى بإحدى أدوات المنهج الوصفى: و هو الاستبيان
530 ## - ADDITIONAL PHYSICAL FORM AVAILABLE NOTE
Additional physical form available note صدر ايضا كقرص مدمج
653 #4 - INDEX TERM--UNCONTROLLED
Uncontrolled term المملكة العربية السعودية
653 #4 - INDEX TERM--UNCONTROLLED
Uncontrolled term تطوير أداء قيادات المدارس الثانوية
653 #4 - INDEX TERM--UNCONTROLLED
Uncontrolled term مدخل الإدارة الذاتية
700 0# - ADDED ENTRY--PERSONAL NAME
Personal name سهير محمد حوالة :
Relator term
856 ## - ELECTRONIC LOCATION AND ACCESS
Uniform Resource Identifier <a href="http://172.23.153.220/th.pdf">http://172.23.153.220/th.pdf</a>
905 ## - LOCAL DATA ELEMENT E, LDE (RLIN)
Cataloger Nazla
Reviser Revisor
905 ## - LOCAL DATA ELEMENT E, LDE (RLIN)
Cataloger Samia
Reviser Cataloger
942 ## - ADDED ENTRY ELEMENTS (KOHA)
Source of classification or shelving scheme Dewey Decimal Classification
Koha item type Thesis
Holdings
Source of classification or shelving scheme Not for loan Home library Current library Date acquired Full call number Barcode Date last seen Koha item type Copy number
Dewey Decimal Classification   المكتبة المركزبة الجديدة - جامعة القاهرة قاعة الرسائل الجامعية - الدور الاول 11.02.2024 Cai01.23.02.Ph.D.2016.سع.ت 01010100022526000 22.09.2023 Thesis  
Dewey Decimal Classification   المكتبة المركزبة الجديدة - جامعة القاهرة مخـــزن الرســائل الجـــامعية - البدروم 11.02.2024 Cai01.23.02.Ph.D.2016.سع.ت 01020100022526000 22.09.2023 CD - Rom 22526.CD