header

خصائص التلاميذ ذوى الحاجات الخاصة واستراتيجيات تدريسهم / (Record no. 86392)

MARC details
000 -LEADER
fixed length control field 01663cam a2200373 a 4500
003 - CONTROL NUMBER IDENTIFIER
control field EG-GiCUC
008 - FIXED-LENGTH DATA ELEMENTS--GENERAL INFORMATION
fixed length control field 060926s2004 ua f 000 0 ara d
017 ## - COPYRIGHT OR LEGAL DEPOSIT NUMBER
Copyright or legal deposit number 2001 / 18738
Assigning agency مصر.دار الكتب
020 ## - INTERNATIONAL STANDARD BOOK NUMBER
International Standard Book Number 9771014188
040 ## - CATALOGING SOURCE
Original cataloging agency EG-GiCUC
Language of cataloging ara
Transcribing agency EG-GiCUC
041 1# - LANGUAGE CODE
Language code of text/sound track or separate title ara
Language code of original eng
043 ## - GEOGRAPHIC AREA CODE
Geographic area code n-us---
050 #4 - LIBRARY OF CONGRESS CALL NUMBER
Classification number LC4705.
Item number H46 2004
092 04 - LOCALLY ASSIGNED DEWEY CALL NUMBER (OCLC)
Classification number 371.9
Item number H514
Edition number 21
099 ## - LOCAL FREE-TEXT CALL NUMBER (OCLC)
Classification number 04
-- 371.9 H514
100 1# - MAIN ENTRY--PERSONAL NAME
Personal name هنلى : مارتن ؛
Dates associated with a name 1943-
245 10 - TITLE STATEMENT
Title خصائص التلاميذ ذوى الحاجات الخاصة واستراتيجيات تدريسهم /
Statement of responsibility, etc. تأليف مارتن هنلى : روبرتا رامزى : روبرت الجوزين ؛ تعريب جابر عبد الحميد جابر
250 ## - EDITION STATEMENT
Edition statement ط1
260 ## - PUBLICATION, DISTRIBUTION, ETC.
Place of publication, distribution, etc. القاهرة :
Name of publisher, distributor, etc. دار الفكر العربى :
Date of publication, distribution, etc. 2004
300 ## - PHYSICAL DESCRIPTION
Extent 652ص ؛
Dimensions 24سم
440 #2 - SERIES STATEMENT/ADDED ENTRY--TITLE
Title المراجع فى التربية وعلم النفس :
Name of part/section of a work الكتاب ؛
Volume/sequential designation 18
504 ## - BIBLIOGRAPHY, ETC. NOTE
Bibliography, etc. note يشتمل على ارجاعات ببليوجرافية (ص (563) -615)
546 ## - LANGUAGE NOTE
Language note ترجمة لكتاب : Characteristics of strategies for teaching students with Midl disabilities
650 #7 - SUBJECT ADDED ENTRY--TOPICAL TERM
Topical term or geographic name entry element السلوك
General subdivision تقويم
Source of heading or term qrmak
650 #7 - SUBJECT ADDED ENTRY--TOPICAL TERM
Topical term or geographic name entry element المعوقون
General subdivision تدريب
Source of heading or term qrmak
650 #7 - SUBJECT ADDED ENTRY--TOPICAL TERM
Topical term or geographic name entry element المعوقون
General subdivision تعليم
Geographic subdivision الولايات المتحدة الامريكية
Source of heading or term qrmak
700 1# - ADDED ENTRY--PERSONAL NAME
Personal name الجوزين : روبرت :
Relator term
700 1# - ADDED ENTRY--PERSONAL NAME
Personal name جابر : جابر عبد الحميد :
Relator term
700 1# - ADDED ENTRY--PERSONAL NAME
Personal name رامزى : روبرتا س :
Relator term
902 ## - LOCAL DATA ELEMENT B, LDB (RLIN)
No. of Items 2
905 ## - LOCAL DATA ELEMENT E, LDE (RLIN)
Cataloger ايمان ع
Reviser مراجع
905 ## - LOCAL DATA ELEMENT E, LDE (RLIN)
Cataloger منى
Reviser مدخل
942 ## - ADDED ENTRY ELEMENTS (KOHA)
Source of classification or shelving scheme Dewey Decimal Classification
Koha item type Books
Holdings
Source of classification or shelving scheme Not for loan Home library Current library Date acquired Full call number Barcode Date last seen Copy number Koha item type
Dewey Decimal Classification   المكتبة المركزبة الجديدة - جامعة القاهرة قاعة الكتب - الدور الثاني 11.02.2024 371.9 H514 01000100111731000 22.09.2023 C.1 Books
Dewey Decimal Classification   المكتبة المركزبة الجديدة - جامعة القاهرة قاعة الكتب - الدور الثاني 11.02.2024 371.9 H514 01000100111732000 22.09.2023 C.2 Books