Lessons without limit : how free-choice learning is transforming education / John H. Falk and Lynn D. Dierking.
Material type:
- 0759101604 (pbk. : alk. paper)
- 374/.973 21
- LC5251 .F35 2002
Item type | Current library | Home library | Call number | Status | Barcode | |
---|---|---|---|---|---|---|
![]() |
قاعة الثقاقات الاجنبية - الدور الثالث | المكتبة المركزبة الجديدة - جامعة القاهرة | 374.973 F1914 Am.W. (Browse shelf(Opens below)) | Available | 01000110189743000 |
Browsing المكتبة المركزبة الجديدة - جامعة القاهرة shelves Close shelf browser (Hides shelf browser)
![]() |
![]() |
![]() |
![]() |
![]() |
![]() |
No cover image available | ||
374.962 K451 التعليم غير النظامى: واقعه و امكانية تطويره/ | 374.962 K451 التعليم غير النظامى: واقعه و امكانية تطويره/ | 374.962 K451 c.3 Store التعليم غير النظامى: واقعه و امكانية تطويره/ | 374.973 F1914 Am.W. Lessons without limit : how free-choice learning is transforming education / | 375 A798 اساسيات المنهج و تنظيماته / | 375 A798a M.N. اساسيات المنهج و تنظيماته / | 375 B372 نظرية المنهج = Curriculum / |
American Window
Includes bibliographical references (p. 181-189).
There are no comments on this title.
Log in to your account to post a comment.