header
Amazon cover image
Image from Amazon.com
Image from OpenLibrary

Contemporary marketing / Louis E. Boone, David L. Kurtz.

By: Contributor(s): Material type: TextTextPublication details: Mason, Ohio : Thomson/South-Western , 2005.Edition: 11th edDescription: li, 599, [96] p. : ill. ; 28 cm. + 1 CD-ROM (4 3/4 in.)ISBN:
  • 0324192142
  • 0324221924 (pbk.)
Subject(s):
Tags from this library: No tags from this library for this title. Log in to add tags.
Star ratings
    Average rating: 0.0 (0 votes)
Holdings
Item type Current library Home library Call number Copy number Status Date due Barcode
CD - Rom CD - Rom قاعة الكتب - الدور الثاني المكتبة المركزبة الجديدة - جامعة القاهرة 658.8 B7248 2005 c.1 C.D. (Browse shelf(Opens below)) C.1 Not for loan 01020110192441000
Books Books قاعة الكتب - الدور الثاني المكتبة المركزبة الجديدة - جامعة القاهرة 658.8 B7248 2005 (Browse shelf(Opens below)) C.1 Available 01000110192441000
Books Books قاعة الكتب - الدور الثاني المكتبة المركزبة الجديدة - جامعة القاهرة 658.8 B7248 2005 (Browse shelf(Opens below)) C.2 Available 01000110192820000
Browsing المكتبة المركزبة الجديدة - جامعة القاهرة shelves Close shelf browser (Hides shelf browser)
No cover image available
658.8 B362 c.4 store ادارة التسويق / 658.8 B362 c.5 Store ادارة التسويق / 658.8 B362j الجدوى التسويقية للمشروعات / 658.8 B7248 2005 Contemporary marketing / 658.8 B7248 2005 Contemporary marketing / 658.8 B7248 2005 c.1 C.D. Contemporary marketing / 658.8 B7248 2006 Store Contemporary marketing /

Includes bibliographical references and indexes.

There are no comments on this title.

to post a comment.