Theories of learning / Gordon H. Bower, Ernest R. Hilgard.
Material type:
- 0139144323 :
- 153.1/5 19
- BF318 .H55 1981
Item type | Current library | Home library | Call number | Copy number | Status | Barcode | |
---|---|---|---|---|---|---|---|
![]() |
مخزن الكتب - البدروم | المكتبة المركزبة الجديدة - جامعة القاهرة | 153.15 B7865 1981 Store (Browse shelf(Opens below)) | C.1 | Available | 01000110192346000 |
Browsing المكتبة المركزبة الجديدة - جامعة القاهرة shelves Close shelf browser (Hides shelf browser)
![]() |
![]() |
![]() |
![]() |
No cover image available | No cover image available | No cover image available | ||
153.122 N264 قوة التركيز و تحسين الذاكرة / | 153.122 N264 c.3 Store قوة التركيز و تحسين الذاكرة / | 153.123 V159 Store The cognitive psychology of proper names : on the importance of being Ernest / | 153.15 B7865 1981 Store Theories of learning / | 153.15 D664 سيكولوجية التعلم البشرى / | 153.15 D664 سيكولوجية التعلم البشرى / | 153.15 D664 c.3 Store سيكولوجية التعلم البشرى / |
Authors' names in reverse order in 3d and 4th eds.
Includes index.
Bibliography: p. 578-625.
There are no comments on this title.