header
Amazon cover image
Image from Amazon.com
Image from OpenLibrary

كيف ترضى العملاء الغاضبين؟ / تأليف ريبيكا مورجان ؛ الترجمة باعتماد خالد العامرى

By: Material type: TextTextLanguage: Arabic Original language: English Publication details: القاهرة : دار الفاروق للنشر والتوزيع : 2006Edition: الطبعة العربية الثانيةDescription: 72ص ؛ 24سمISBN:
  • 9773454657
Other title:
  • Calming Upset Customers
Subject(s):
Tags from this library: No tags from this library for this title. Log in to add tags.
Star ratings
    Average rating: 0.0 (0 votes)
Holdings
Item type Current library Home library Call number Copy number Status Barcode
Books Books قاعة الكتب - الدور الثاني المكتبة المركزبة الجديدة - جامعة القاهرة 658.812 M8494 2006 (Browse shelf(Opens below)) C.1 Available 01000100130672000
Books Books قاعة الكتب - الدور الثاني المكتبة المركزبة الجديدة - جامعة القاهرة 658.812 M8494 2006 (Browse shelf(Opens below)) C.2 Available 01000100130673000

الترجمة العربية لـ : Calming Upset Customers

There are no comments on this title.

to post a comment.