La enseñanza-aprendizaje de la interpretación consecutiva: una propuesta didáctica : aplicaciones a las combinaciones lingüísticas inglés-español y francés-español / Katrin Vanhecke, Julia Lobato Patricio
Material type:
- 9788498364972
Item type | Current library | Home library | Call number | Copy number | Status | Barcode | |
---|---|---|---|---|---|---|---|
![]() |
قاعة الثقاقات الاجنبية - الدور الثالث | المكتبة المركزبة الجديدة - جامعة القاهرة | 468.02 V255 c.2 Spa. (Browse shelf(Opens below)) | Available | 01000116002162000 | ||
![]() |
قاعة الثقاقات الاجنبية - الدور الثالث | المكتبة المركزبة الجديدة - جامعة القاهرة | 468.02 V255 Spa. (Browse shelf(Opens below)) | C.1 | Available | 01000116000315000 |
Textos en español, inglés y francés.
Includes bibliographical references (p. [131]-135.
There are no comments on this title.
Log in to your account to post a comment.