header
Amazon cover image
Image from Amazon.com
Image from OpenLibrary

La enseñanza-aprendizaje de la interpretación consecutiva: una propuesta didáctica : aplicaciones a las combinaciones lingüísticas inglés-español y francés-español / Katrin Vanhecke, Julia Lobato Patricio

By: Contributor(s): Material type: TextTextSeries: Interlingua ; 78. | Interlingua ; 78.Publication details: Granada : Comares, 2009.Description: XIV, 135 p. : il. ; 24 cm. + 1 CD-ROMISBN:
  • 9788498364972
Subject(s):
Tags from this library: No tags from this library for this title. Log in to add tags.
Star ratings
    Average rating: 0.0 (0 votes)
Holdings
Item type Current library Home library Call number Copy number Status Barcode
Books Books قاعة الثقاقات الاجنبية - الدور الثالث المكتبة المركزبة الجديدة - جامعة القاهرة 468.02 V255 c.2 Spa. (Browse shelf(Opens below)) Available 01000116002162000
Books Books قاعة الثقاقات الاجنبية - الدور الثالث المكتبة المركزبة الجديدة - جامعة القاهرة 468.02 V255 Spa. (Browse shelf(Opens below)) C.1 Available 01000116000315000

Textos en español, inglés y francés.

Includes bibliographical references (p. [131]-135.

There are no comments on this title.

to post a comment.