header
Amazon cover image
Image from Amazon.com
Image from OpenLibrary

العلامة التجارية و دورها فى حماية المنتج و المستهلك / طارق فهمى الغنام

By: Material type: TextTextPublication details: الجيزة : مركز الدراسات العربية للنشر و التوزيع : 2016Edition: ط1Description: 424ص؛ 24 سمISBN:
  • 9789777960076
Subject(s):
Tags from this library: No tags from this library for this title. Log in to add tags.
Star ratings
    Average rating: 0.0 (0 votes)
Holdings
Item type Current library Home library Call number Copy number Status Barcode
Books Books قاعة الكتب - الدور الثاني المكتبة المركزبة الجديدة - جامعة القاهرة 346.048 G4116 (Browse shelf(Opens below)) C.1 Available 01000100152364000

يشتمل على ارجاعات ببليوجرافية(ص411 -421)

There are no comments on this title.

to post a comment.