برنامج إلكتروني تفاعلي لتنمية بعض مهارات اللغة الإنجليزية لأطفال الروضة ذوي صعوبات التعلم قبل الأكاديمية : [إعداد]وائل أحمد عبد الفتاح محمد أحمد ؛ إشراف ا.د. عاطف عدلى فهمى، ا.د. منى محمد عبد الله يوسف.
Material type:
- text
- Unmediated
- volume
- An Interactive Electronic Program to Develop SomeEnglish Language Skills for Kindergarten Childrenwith Pre-Academic Learning Disabilities [Added title page title]
- 344.07682
- صدر أيضًا كقرص مدمج.
Item type | Current library | Home library | Call number | Status | Barcode | |
---|---|---|---|---|---|---|
![]() |
قاعة الرسائل الجامعية - الدور الاول | المكتبة المركزبة الجديدة - جامعة القاهرة | Cai01.26.02.Ph.D.2022.وا.ب (Browse shelf(Opens below)) | Not for loan | 01010100029828000 |
Browsing المكتبة المركزبة الجديدة - جامعة القاهرة shelves Close shelf browser (Hides shelf browser)
أطروحة (دكتواره)-جامعة القاهرة، 2022.
ببليوجرافيا: صفحات. 152-168.
1- إعداد برنامج إلكتروني تفاعلي لتنمية بعض مهارات اللغة الإنجليزية لأطفال الروضة ذوي صعوبات التعلم قبل الأكاديمية. 2- التعرف على فاعلية برنامج إلكتروني تفاعلي لتنمية بعض مهارات اللغة الإنجليزية لأطفال الروضة ذوي صعوبات التعلم قبل الأكاديمية. 3- التحقق من استمرارية فاعلية برنامج إلكتروني تفاعلي لتنمية بعض مهارات اللغة الإنجليزية لأطفال الروضة ذوي صعوبات التعلم قبل الأكاديمية. 4- تطوير أداء معلمات الروضة لتنمية بعض مهارات اللغة الإنجليزية لأطفال الروضة ذوي صعوبات التعلم. 5- تنمية بعض مهارات اللغة الإنجليزية لأطفال الروضة ذوي صعوبات التعلم قبل الأكاديمية. 6- تقديم توصيات ومقترحات لمعلمات الروضة لتنمية بعض مهارات اللغة الإنجليزية لأطفال الروضة ذوي صعوبات التعلم.
1- Preparing an interactive electronic program to develop some English language skills for
kindergarten children with pre-academic learning disabilities.
2- Recognizing the effectiveness of an interactive electronic program for developing some
English language skills for kindergarten children with pre-academic learning disabilities.
3- Verifying the continuity of the effectiveness of an interactive electronic program for
developing some English language skills for kindergarten children with pre-academic learning
disabilities.
4- Developing the performance of kindergarten teachers to develop some English language
skills for kindergarten children with learning disabilities.
5- Developing some English language skills for kindergarten children with pre-academic
learning disabilities.
6- Providing recommendations and suggestions for kindergarten teachers to develop some
English language skills for kindergarten children with learning disabilities.
صدر أيضًا كقرص مدمج.
النص بالعربية والملخص بالإنجليزية.
There are no comments on this title.