التفاعل بين أدوات التدوين الاستقصائي والتغذية الراجعة التصحيحية ببيئة تعلم جوال وأثره في تنمية مهارات الفهم القرائي والانخراط في التعلم لدى طلاب المرحلة الثانوية بدولة الكويت / إعداد فوز عايد شليويح مبارك الظفيري ؛ إشراف ا.د. منال عبد العال مبــارز، ا.د. مروة محمد جمال الدين.
Material type: TextLanguage: Arabic Summary language: Arabic, English Producer: 2022Description: 257 صفحة. : إيضاحيات. ؛ 25 سم. CDContent type:- text
- Unmediated
- volume
- The interaction between investigative blogging tools and corrective feedback in a mobile learning environment and its impact on developing reading comprehension skills and engaging in learning among secondary school students in the state of Kuwait [Added title page title]
- 371.3509538
- صدر أيضًا كقرص مدمج.
Item type | Current library | Home library | Call number | Status | Date due | Barcode | |
---|---|---|---|---|---|---|---|
Thesis | قاعة الرسائل الجامعية - الدور الاول | المكتبة المركزبة الجديدة - جامعة القاهرة | Cai01.23.03.Ph.D.2022.فو.ت (Browse shelf(Opens below)) | Not for loan | 01010100030110000 |
أطروحة (دكتواره)-جامعة القاهرة، 2022.
ببليوجرافيا: صفحات. 151-171.
تهدف الدراسة الحالية إلى تعرف التفاعل بين أدوات التدوين الاستقصائي والتغذية الراجعة التصحيحية ببيئة تعلم جوال وأثره في تنمية مهارات الفهم القرائي والانخراط في التعلم لدى طلاب المرحلة الثانوية بدولة الكويت.
The study aims determining the investigative blogging tool (light observation / shading) that is most appropriate in the mobile learning environment and its impact on developing reading comprehension skills and engaging in learning among secondary school students in the state of Kuwait. determining the corrective feedback pattern (explicit / implicit) that is most appropriate in the mobile learning environment and its impact on developing reading comprehension skills and engaging in learning among secondary school students in the state of Kuwait. Yaqoub Yousef al-Ghunaim secondary school - al-Asimah educational district - state of Kuwait. human limits: the tenth grade students, who are (116) students
صدر أيضًا كقرص مدمج.
النص بالعربية والملخص بالإنجليزية.
There are no comments on this title.