header
Image from OpenLibrary

digital literacy and privacy behavioronline : examining egyptian youths practices of /digital literacy on social networking sites examining egyptian youths practices of /digital literacy on social networking sites Heba elshahed ; samy tayie, hanan gunied

By: Contributor(s): Material type: TextTextContent type:
  • text
Media type:
  • Unmediated
Carrier type:
  • volume
Other title:
  • المعرفة الرقمية والخصوصية عبر الانترنت : دراسة لممارسات الشباب بالمعرفة الرقمية و أنماط الخصوصية علي شبكات التواصل الاجتماعي
Subject(s): Online resources: Summary: being an active informed citizen in thenew-media era requres the ability to filter throught overwhelming control and identify credible sources of information the crucial element to such a filtration process is digital literacy
Tags from this library: No tags from this library for this title. Log in to add tags.
Star ratings
    Average rating: 0.0 (0 votes)
Holdings
Item type Current library Home library Call number Status Barcode
Thesis Thesis قاعة الرسائل الجامعية - الدور الاول المكتبة المركزبة الجديدة - جامعة القاهرة Cai01.15.03.Ph.D.2022.He.D (Browse shelf(Opens below)) Not for loan 01010110086735000
Browsing المكتبة المركزبة الجديدة - جامعة القاهرة shelves Close shelf browser (Hides shelf browser)
No cover image available
No cover image available
No cover image available
No cover image available
No cover image available
No cover image available
No cover image available
Cai01.15.03.Ph.D.2021.هد.ع العوامل المؤثرة على ولاء المستهلك للعلامات التجارية عبر صفحاتها الرسمية على الفيسبوك : دراسة حالة / Cai01.15.03.Ph.D.2021.هن.إ استخدام تطبيقات تسويق العلامات التجارية عبر الهواتف الذكية و علاقته بولاء المستهلك لها : دراسة حالة / Cai01.15.03.Ph.D.2021.هن.إ استخدام تطبيقات تسويق العلامات التجارية عبر الهواتف الذكية و علاقته بولاء المستهلك لها : دراسة حالة / Cai01.15.03.Ph.D.2022.He.D digital literacy and privacy behavioronline : examining egyptian youths practices of /digital literacy on social networking sites examining egyptian youths practices of /digital literacy on social networking sites Cai01.15.03.Ph.D.2022.Ma.D Determinants of customers’ acceptance of corporates’ rebranding and their relationship with corporates’ brand equity : case studies on a sample of corporates / Cai01.15.03.Ph.D.2022.اى.ت توظيف المواطن الرقمي لتكنولوجيا الاتصال في أنشطة التنمية الاجتماعية / Cai01 15 03 Ph.D 2022 سي.م. معايير الحوكمة الإلكترونية عبر مواقع التواصل الاجتماعي وعلاقتها بصناعة القرار السياسي في دولة الكويت /

123.136 p

being an active informed citizen in thenew-media era requres the ability to filter throught overwhelming control and identify credible sources of information the crucial element to such a filtration process is digital literacy

There are no comments on this title.

to post a comment.