header
Image from OpenLibrary

الإدارة الاستراتيجية ودورها في تحسين أداء التعليم قبل الجامعي : ( دراسة حالة) / مقدمة من الباحثة فاطمة محمد محمد السيد خليل؛ تحت أشراف ا.د.السيــــــــد محمــــد خاطــــــر، ا.د.إيمــــــــان مصطفـــــى مسلــــــم.

By: Contributor(s): Material type: TextTextLanguage: Arabic Summary language: Arabic, English Producer: 2024Description: 123ورقة : إيضاحيات ؛ 30 cm. + CDContent type:
  • text
Media type:
  • Unmediated
Carrier type:
  • volume
Other title:
  • Strategic Management and Its Role In Improving the Performance Of Pre-university Education (Case Study) [Added title page title]
Subject(s): DDC classification:
  • 658.404
Available additional physical forms:
  • صدر أيضًا كقرص مدمج.
Dissertation note: أطروحة (دكتوراه)-جامعة القاهرة، 2024. Summary: تهدف هذه الدراسة الي معرفة دور الإدارة الاستراتيجية في تحسين أداء التعليم داخل مؤسسات التعليم قبل الجامعي في مصر وذلك من خلال معرفة مدي تأثير كل ركيزة من الركائز الأربعة للإدارة الاستراتيجية – كمتغيرات مستقلة – علي تحسين أداء مؤسسات التعليم قبل الجامعي – كمتغير تابع -، باستخدام المنهج الوصفي والاستبانة والاعتماد على الدراسات السابقة.Summary: This study aims to know the role of strategic management in improving the performance of education within pre-university education institutions in Egypt, by knowing the extent of the impact of each of the four pillars of strategic management - as independent variables - on improving the performance of pre-university education institutions - as a dependent variable. Using the method Descriptive and questionnaire based on previous studies
Tags from this library: No tags from this library for this title. Log in to add tags.
Star ratings
    Average rating: 0.0 (0 votes)
No physical items for this record

أطروحة (دكتوراه)-جامعة القاهرة، 2024.

ببليوجرافيا: اوراق 113-118.

تهدف هذه الدراسة الي معرفة دور الإدارة الاستراتيجية في تحسين أداء التعليم داخل مؤسسات التعليم قبل الجامعي في مصر وذلك من خلال معرفة مدي تأثير كل ركيزة من الركائز الأربعة للإدارة الاستراتيجية – كمتغيرات مستقلة – علي تحسين أداء مؤسسات التعليم قبل الجامعي – كمتغير تابع -، باستخدام المنهج الوصفي والاستبانة والاعتماد على الدراسات السابقة.

This study aims to know the role of strategic management in improving the performance of education within pre-university education institutions in Egypt, by knowing the extent of the impact of each of the four pillars of strategic management - as independent variables - on improving the performance of pre-university education institutions - as a dependent variable. Using the method Descriptive and questionnaire based on previous studies

صدر أيضًا كقرص مدمج.

النص بالعربية والملخص بالإنجليزية.

There are no comments on this title.

to post a comment.