Market segmentation of bank loans and its impact on planning the marketing activities / Mohammed Ismail Eladly ; Supervised Elsayed Abdou Nagy
Language: Eng Publication details: Cairo : Mohammed Ismail Eladly , 1997Description: 190Leaves ; 30cmOther title:- تقسيم سوق خدمة القروض بالبنوك التجارية وأثرة على تخطيط الأنشطة التسويقية [Added title page title]
Item type | Current library | Home library | Call number | Status | Barcode | |
---|---|---|---|---|---|---|
![]() |
قاعة الرسائل الجامعية - الدور الاول | المكتبة المركزبة الجديدة - جامعة القاهرة | Cai01.05.01.Ph.D.1997.Mo.M (Browse shelf(Opens below)) | Not for loan | 01010110030126000 |
Browsing المكتبة المركزبة الجديدة - جامعة القاهرة shelves Close shelf browser (Hides shelf browser)
Thesis(Ph.D.) - Cairo University - Faculty of Commerce - Department of Business Administration
There are no comments on this title.
Log in to your account to post a comment.