header
Image from OpenLibrary

Efficacitė d'une stratėgie proposėe basėe sur la simulation globale pour dėvelopper certaines compėtences de comprėhension et de production orales en francais deuxiėme langue etrangėre chez les ėlėves du cycle prėparatoire / Abdallah M. A. Thabet ; Sous la co - direction de Ali Ahmed Madkour , Chėrine Kamal Darwich

By: Contributor(s): Material type: TextTextLanguage: French Publication details: Cairo : Abdallah Mohamed Abdallah Thabet , 2011Description: 254 P. : charts , facsimiles ; 25cmOther title:
  • فاعلية إستراتيجية مقترحة قائمة على المحاكاة الكلية فى تنمية بعض مهارات الفهم الإستماعى والتعبير الشفوى فى اللغة الفرنسية كلغة أجنبية ثانية لدى تلاميذ المرحلة الإعدادية [Added title page title]
Subject(s): Available additional physical forms:
  • Issued also as CD
Dissertation note: Thesis (M.Sc.) - Cairo University - Institute of Studies and Educational Research - Department of Curriculum and Methods of teaching Summary: Ehe present study aim to develop some listening understanding skills and oral expression to the middle school students in French as a second foreign language through the proposed strategy based on the total simulation . The study was conducted on a random sample of students in second Prep Grade students of French as a second foreign language , Gharbia Governorate
Tags from this library: No tags from this library for this title. Log in to add tags.
Star ratings
    Average rating: 0.0 (0 votes)
Holdings
Item type Current library Home library Call number Copy number Status Date due Barcode
Thesis Thesis قاعة الرسائل الجامعية - الدور الاول المكتبة المركزبة الجديدة - جامعة القاهرة Cai01.23.01.M.Sc.2011.Ab.E (Browse shelf(Opens below)) Not for loan 01010110057141000
CD - Rom CD - Rom مخـــزن الرســائل الجـــامعية - البدروم المكتبة المركزبة الجديدة - جامعة القاهرة Cai01.23.01.M.Sc.2011.Ab.E (Browse shelf(Opens below)) 57141.CD Not for loan 01020110057141000
Browsing المكتبة المركزبة الجديدة - جامعة القاهرة shelves Close shelf browser (Hides shelf browser)
No cover image available
No cover image available
No cover image available
No cover image available
No cover image available
No cover image available
No cover image available
Cai01.23.01.M.Sc.2010.ها.ف فاعلية استخدام استراتيجية التعلم التعاونى فى تنمية التحصيل ومهارات الحس العددى لدى تلاميذ الصف الرابع الابتدائى / Cai01.23.01.M.Sc.2010.وا.ف فعالية استراتيجية التعلم التعاونى فى تدريس مادة الدراسات الإجتماعية والبيئية على تنمية بعض المهارات الاجتماعية لدى تلاميذ الصف الرابع الابتدائى فى مدارس التربية الفكرية / Cai01.23.01.M.Sc.2010.وا.ف فعالية استراتيجية التعلم التعاونى فى تدريس مادة الدراسات الإجتماعية والبيئية على تنمية بعض المهارات الاجتماعية لدى تلاميذ الصف الرابع الابتدائى فى مدارس التربية الفكرية / Cai01.23.01.M.Sc.2011.Ab.E Efficacitė d'une stratėgie proposėe basėe sur la simulation globale pour dėvelopper certaines compėtences de comprėhension et de production orales en francais deuxiėme langue etrangėre chez les ėlėves du cycle prėparatoire / Cai01.23.01.M.Sc.2011.Ab.E Efficacitė d'une stratėgie proposėe basėe sur la simulation globale pour dėvelopper certaines compėtences de comprėhension et de production orales en francais deuxiėme langue etrangėre chez les ėlėves du cycle prėparatoire / Cai01.23.01.M.Sc.2011.Al.E Evaluating the english language programs of tourism students in light of their language communication needs / Cai01.23.01.M.Sc.2011.Al.E Evaluating the english language programs of tourism students in light of their language communication needs /

Thesis (M.Sc.) - Cairo University - Institute of Studies and Educational Research - Department of Curriculum and Methods of teaching

Ehe present study aim to develop some listening understanding skills and oral expression to the middle school students in French as a second foreign language through the proposed strategy based on the total simulation . The study was conducted on a random sample of students in second Prep Grade students of French as a second foreign language , Gharbia Governorate

Issued also as CD

There are no comments on this title.

to post a comment.