أثر أسلوب مسرحة المناهج لمادة الدراسات الاجتماعية على التحصيل الدراسى لتلاميذ الصف الخامس الابتدائى : دراسة تجريبية / إيمان أحمد خضر ؛ إشراف محمد ثابت على الدين : مرهان حسين الحلوانى : محمد حامد أبوالخير
Material type:
- The effect of dramatizing the social studies curricula on the achievement of the fifth grade primary pupils : Experimental study [Added title page title]
Item type | Current library | Home library | Call number | Copy number | Status | Barcode | |
---|---|---|---|---|---|---|---|
![]() |
قاعة المكتبات المهداة - الدور الرابع | المكتبة المركزبة الجديدة - جامعة القاهرة | Cai01.34.Ph.D.1998.إى.أ (Browse shelf(Opens below)) | Cai01.34.Ph.D.1998.إى.أ A.M | Not for loan | 01010100026068000 |
اهداء من مكتبة الأستاذ الدكتور على أبوالمكارم
اطروحة (دكتوراه) - جامعة عين شمس - معهد الدراسات العليا للطفولة - قسم الإعلام و ثقافة الطفل
There are no comments on this title.
Log in to your account to post a comment.