header
Local cover image
Local cover image
Image from OpenLibrary

مفهوم و محددات ادراك المستهلك للخداع الاعلانى : واثرة على قرراتة الشرائية : دراسة تحليلية / احمد عبدالوهاب حسن عبداللة ؛ اشراف عبدالفتاح مصطفى الشربينى

By: Contributor(s): Language: Ara Publication details: القاهرة : احمد عبدالوهاب حسن عبداللة : 2001Description: 201ورقة ؛ 30سمOther title:
  • Concept and determinants of consumer perception of advertising deception : and its effect on his purchasing decisions : An analytical study [Added title page title]
Subject(s): Online resources: Dissertation note: اطروحة (دكتوراه) - جامعة القاهرة - فرع بنى سويف - كلية التجارة - قسم ادارة الاعمال
Tags from this library: No tags from this library for this title. Log in to add tags.
Star ratings
    Average rating: 0.0 (0 votes)
Holdings
Item type Current library Home library Call number Status Barcode
Thesis Thesis قاعة الرسائل الجامعية - الدور الاول المكتبة المركزبة الجديدة - جامعة القاهرة Cai01.05.01.Ph.D.2001.اح.م (Browse shelf(Opens below)) Not for loan 01010100009160000

اطروحة (دكتوراه) - جامعة القاهرة - فرع بنى سويف - كلية التجارة - قسم ادارة الاعمال

There are no comments on this title.

to post a comment.

Click on an image to view it in the image viewer

Local cover image