مفهوم و محددات ادراك المستهلك للخداع الاعلانى : واثرة على قرراتة الشرائية : دراسة تحليلية / احمد عبدالوهاب حسن عبداللة ؛ اشراف عبدالفتاح مصطفى الشربينى
Language: Ara Publication details: القاهرة : احمد عبدالوهاب حسن عبداللة : 2001Description: 201ورقة ؛ 30سمOther title:- Concept and determinants of consumer perception of advertising deception : and its effect on his purchasing decisions : An analytical study [Added title page title]
Item type | Current library | Home library | Call number | Status | Barcode | |
---|---|---|---|---|---|---|
![]() |
قاعة الرسائل الجامعية - الدور الاول | المكتبة المركزبة الجديدة - جامعة القاهرة | Cai01.05.01.Ph.D.2001.اح.م (Browse shelf(Opens below)) | Not for loan | 01010100009160000 |
اطروحة (دكتوراه) - جامعة القاهرة - فرع بنى سويف - كلية التجارة - قسم ادارة الاعمال
There are no comments on this title.
Log in to your account to post a comment.