استراتيجية احتواء التكلفة التسويقية لزيادة فاعلية ربحية العميل فى بيئة التصنيع الحديثة : دراسة نظرية تطبيقية / سوزى فاروق محمد النقودى ؛ اشراف زين العابدين سعيد فارس : السيد عباس السيد
Language: Ara Publication details: بورسعيد : سوزى فاروق محمد النقودى : 2006Description: 243ص : رسوم بيانية ؛ 25سمOther title:- Strategy of containing marketing cost for improving of customer profitability in the modern industrial environment : An applied theoretical study [Added title page title]
Item type | Current library | Home library | Call number | Status | Barcode | |
---|---|---|---|---|---|---|
![]() |
قاعة الرسائل الجامعية - الدور الاول | المكتبة المركزبة الجديدة - جامعة القاهرة | Cai01.05.02.M.Sc.2006.سو.ا (Browse shelf(Opens below)) | Not for loan | 01010100013174000 |
Browsing المكتبة المركزبة الجديدة - جامعة القاهرة shelves Close shelf browser (Hides shelf browser)
اطروحة (ماجستير) - جامعة قناة السويس - كلية التجارة ببورسعيد - قسم المحاسبة
There are no comments on this title.
Log in to your account to post a comment.