برنامج إلكتروني تفاعلي لتنمية بعض مهارات اللغة الإنجليزية لأطفال الروضة ذوي صعوبات التعلم قبل الأكاديمية :
An Interactive Electronic Program to Develop SomeEnglish Language Skills for Kindergarten Childrenwith Pre-Academic Learning Disabilities
[إعداد]وائل أحمد عبد الفتاح محمد أحمد ؛ إشراف ا.د. عاطف عدلى فهمى، ا.د. منى محمد عبد الله يوسف.
- 224 صفحة. : ايضاحيات ؛ 25 سم. CD.
أطروحة (دكتواره)-جامعة القاهرة، 2022.
ببليوجرافيا: صفحات. 152-168.
1- إعداد برنامج إلكتروني تفاعلي لتنمية بعض مهارات اللغة الإنجليزية لأطفال الروضة ذوي صعوبات التعلم قبل الأكاديمية. 2- التعرف على فاعلية برنامج إلكتروني تفاعلي لتنمية بعض مهارات اللغة الإنجليزية لأطفال الروضة ذوي صعوبات التعلم قبل الأكاديمية. 3- التحقق من استمرارية فاعلية برنامج إلكتروني تفاعلي لتنمية بعض مهارات اللغة الإنجليزية لأطفال الروضة ذوي صعوبات التعلم قبل الأكاديمية. 4- تطوير أداء معلمات الروضة لتنمية بعض مهارات اللغة الإنجليزية لأطفال الروضة ذوي صعوبات التعلم. 5- تنمية بعض مهارات اللغة الإنجليزية لأطفال الروضة ذوي صعوبات التعلم قبل الأكاديمية. 6- تقديم توصيات ومقترحات لمعلمات الروضة لتنمية بعض مهارات اللغة الإنجليزية لأطفال الروضة ذوي صعوبات التعلم. 1- Preparing an interactive electronic program to develop some English language skills for kindergarten children with pre-academic learning disabilities. 2- Recognizing the effectiveness of an interactive electronic program for developing some English language skills for kindergarten children with pre-academic learning disabilities. 3- Verifying the continuity of the effectiveness of an interactive electronic program for developing some English language skills for kindergarten children with pre-academic learning disabilities. 4- Developing the performance of kindergarten teachers to develop some English language skills for kindergarten children with learning disabilities. 5- Developing some English language skills for kindergarten children with pre-academic learning disabilities. 6- Providing recommendations and suggestions for kindergarten teachers to develop some English language skills for kindergarten children with learning disabilities.