تقويم دور نظم المعلومات التسويقية فى ترشيد قرارات المزيج التسويقى : دراسة تطبيقية على صناعة الملابس الجاهزة بشركات قطاع الاعمال العام فى جمهورية مصر العربية / ايمن السيد راغب محمد ؛ اشراف منى محمد ابراهيم البطل : امل عصفور
Language: Ara Publication details: بورسعيد : ايمن السيد راغب محمد : 2006Description: 243ص : رسوم بيانية ؛ 25سمOther title:- Assessment of role of the marketing information systems in rationing the marketing mix decisions : Applied studied on the ready made clothes industry at the public work sector in the Arab Republic of Egypt [Added title page title]
Item type | Current library | Home library | Call number | Status | Barcode | |
---|---|---|---|---|---|---|
![]() |
قاعة الرسائل الجامعية - الدور الاول | المكتبة المركزبة الجديدة - جامعة القاهرة | Cai01.05.01.M.Sc.2006.اي.ت (Browse shelf(Opens below)) | Not for loan | 01010100013161000 |
اطروحة (ماجستير) - جامعة قناة السويس - كلية التجارة ببورسعيد - قسم ادارة الاعمال
There are no comments on this title.
Log in to your account to post a comment.