فاعلية برنامج معرفي سلوكي لتنمية الكفاءة الذاتيةوثرها على التوافق الدارسي والسلوك الانفعالي الإيجابي لذويصعوبات التعلم من تلاميذ الحلقة الأولى من التعليم الأساسي / (Record no. 162664)

MARC details
000 -LEADER
fixed length control field 02420nam a2200301Ia 4500
005 - DATE AND TIME OF LATEST TRANSACTION
control field 20250223033039.0
008 - FIXED-LENGTH DATA ELEMENTS--GENERAL INFORMATION
fixed length control field 231030s9999 xx 000 0 und d
049 ## - LOCAL HOLDINGS (OCLC)
Holding library اهداء
082 ## - DEWEY DECIMAL CLASSIFICATION NUMBER
Classification number 372
097 ## - Thesis Degree
Thesis Level M.Sc.
099 ## - LOCAL FREE-TEXT CALL NUMBER (OCLC)
Classification number Cai01.34.M.Sc.2020.اي.ف.
100 ## - MAIN ENTRY--PERSONAL NAME
Personal name إيمان حسن علي المعداوي
245 ## - TITLE STATEMENT
Title فاعلية برنامج معرفي سلوكي لتنمية الكفاءة الذاتيةوثرها على التوافق الدارسي والسلوك الانفعالي الإيجابي لذويصعوبات التعلم من تلاميذ الحلقة الأولى من التعليم الأساسي /
Statement of responsibility, etc. [اعداد]إيمان حسن علي المعداوي ؛ اشراف سليمان الخضري الشيخ.
246 ## - VARYING FORM OF TITLE
Title proper/short title The effectiveness of a cognitive-behavioral program for developing self-efficacy and its impact on academic compatibility and positive emotional behavior for those with learning difficulties among the first stage pupils of basic education
260 ## - PUBLICATION, DISTRIBUTION, ETC.
Date of publication, distribution, etc. 2020.
336 ## - CONTENT TYPE
Source rda content
Content type term text
337 ## - MEDIA TYPE
Source rdamedia
Media type term Unmediated
338 ## - CARRIER TYPE
Source rdacarrier
Carrier type term volume
502 ## - DISSERTATION NOTE
Dissertation note أطروحة (ماجستيرا)-جامعة القاهرة، 2022.
504 ## - BIBLIOGRAPHY, ETC. NOTE
Bibliography, etc. note ببليوجرافيا: ص. 109-117.
520 ## - SUMMARY, ETC.
Summary, etc. فاعلية برنامج معرفي سلوكي لتنمية الكفاءة الذاتية واثرها علي التوافق الدارسي والسلوك الانفعاليالايجابي لذوي صعوبات التعلم من تلاميذ الحلقة الاول من التعليم الاساسي نبعت مشكلة الدارسة من خلال العمل المباشرة للباحثة مع بعض التلاميذ المصابين بصعوبات التعلم بالمرحلةالابتدائية ومرت بخبرة تعليم تلاميذ مصابين بصعوبات التعليم الي جانب التلاميذ العاديين وقد وجدت ان بعض هؤلاءالتلاميذ المصابين بصعوبات التعلم لديهم كفاءة ذاتية منخفضة وكذلك التوافق الدارسي والسلوك الانفعالي والايجابي منخفض لديهم
650 ## - SUBJECT ADDED ENTRY--TOPICAL TERM
Topical term or geographic name entry element علم النفس التربوى
653 ## - INDEX TERM--UNCONTROLLED
Uncontrolled term صعوبات التعليم.
700 ## - ADDED ENTRY--PERSONAL NAME
Personal name سليمان الخضري الشيخ.
856 ## - ELECTRONIC LOCATION AND ACCESS
Uniform Resource Identifier <a href="http://172.23.153.220/th.pdf">http://172.23.153.220/th.pdf</a>
905 ## - LOCAL DATA ELEMENT E, LDE (RLIN)
Cataloger Mohamady
942 ## - ADDED ENTRY ELEMENTS (KOHA)
Koha item type Thesis
Source of classification or shelving scheme Dewey Decimal Classification
Holdings
Source of classification or shelving scheme Not for loan Home library Current library Date acquired Full call number Barcode Date last seen Koha item type
Dewey Decimal Classification   المكتبة المركزبة الجديدة - جامعة القاهرة قاعة الرسائل الجامعية - الدور الاول 11.02.2024 Cai01.34.M.Sc.2020.اي.ف. 01010100029673000 30.10.2023 Thesis
Cairo University Libraries Portal Implemented & Customized by: Eng. M. Mohamady Contacts: new-lib@cl.cu.edu.eg | cnul@cl.cu.edu.eg
CUCL logo CNUL logo
© All rights reserved — Cairo University Libraries
CUCL logo
Implemented & Customized by: Eng. M. Mohamady Contact: new-lib@cl.cu.edu.eg © All rights reserved — New Central Library
CNUL logo
Implemented & Customized by: Eng. M. Mohamady Contact: cnul@cl.cu.edu.eg © All rights reserved — Cairo National University Library