Energy efficiency assessment of technical school buildings : (Record no. 163855)

MARC details
000 -LEADER
fixed length control field 02099nam a2200301Ia 4500
005 - DATE AND TIME OF LATEST TRANSACTION
control field 20250223033110.0
008 - FIXED-LENGTH DATA ELEMENTS--GENERAL INFORMATION
fixed length control field 231030s9999 xx 000 0 und d
049 ## - LOCAL HOLDINGS (OCLC)
Holding library Deposit
082 ## - DEWEY DECIMAL CLASSIFICATION NUMBER
Classification number 624
097 ## - Thesis Degree
Thesis Level M.Sc
099 ## - LOCAL FREE-TEXT CALL NUMBER (OCLC)
Classification number Cai01.13.02.M.Sc.2021.Sa.E
100 ## - MAIN ENTRY--PERSONAL NAME
Personal name Salma Mohamed Mohamed Hassan Elbahy ,
245 ## - TITLE STATEMENT
Title Energy efficiency assessment of technical school buildings :
Remainder of title using the dynamic energy model and energy baseline estimation /
Statement of responsibility, etc. Salma Mohamed Mohamed Hassan Elbahy ; Ayman Hassaan
246 ## - VARYING FORM OF TITLE
Title proper/short title تقييم كفاءة الطاقة لمبانى مدارس التعليم الفني باستخدام نموذجا لطاقة الديناميكي وتقدير معيارالطاقة المرجعى
260 ## - PUBLICATION, DISTRIBUTION, ETC.
Date of publication, distribution, etc. 2022.
336 ## - CONTENT TYPE
Source rda content
Content type term text
337 ## - MEDIA TYPE
Source rdamedia
Media type term Unmediated
338 ## - CARRIER TYPE
Source rdacarrier
Carrier type term volume
502 ## - DISSERTATION NOTE
Dissertation note Thesis (M.Sc.)-Cairo University - Faculty of Engineering - Department of Architectural Engineering
504 ## - BIBLIOGRAPHY, ETC. NOTE
Bibliography, etc. note Bibliography: p. 171-179.
520 ## - SUMMARY, ETC.
Summary, etc. يهدف هذا البحث إلى تقييم أداء الطاقة في مبنى التعليم والتدريب الفني. علاوة على ذلك ،دراسة أثر أداء طاقة المبنى على الرضا الجسدي للطالب وأدائه الأكاديمي. يتم تحقيق هذه الأهداف من خلال نوعين من الطرق البحثية: نظريا وتجريبيًا. من الناحية النظرية ، تضمنت الدراسة تجميعًا ومناقشة للأدبيات ذات الصلة لتطوير مدرسة التعليم والتدريب الفنى والمهني ، وتقييم أداء المبنى التعليمي. تجريبيًا ، يتم استخدام تحليل دراسة الحالة مع المقابلات شبه المنظمة والتحليل التفصيلي والتحليل الإحصائي ونموذج المعايرة
650 ## - SUBJECT ADDED ENTRY--TOPICAL TERM
Topical term or geographic name entry element Architectural Engineering
653 ## - INDEX TERM--UNCONTROLLED
Uncontrolled term Workshops
700 ## - ADDED ENTRY--PERSONAL NAME
Personal name Ayman Hassaan
856 ## - ELECTRONIC LOCATION AND ACCESS
Uniform Resource Identifier <a href="http://172.23.153.220/th.pdf">http://172.23.153.220/th.pdf</a>
905 ## - LOCAL DATA ELEMENT E, LDE (RLIN)
Cataloger Mohamady
942 ## - ADDED ENTRY ELEMENTS (KOHA)
Koha item type Thesis
Source of classification or shelving scheme Dewey Decimal Classification
Holdings
Source of classification or shelving scheme Not for loan Home library Current library Date acquired Full call number Barcode Date last seen Koha item type
Dewey Decimal Classification   المكتبة المركزبة الجديدة - جامعة القاهرة قاعة الرسائل الجامعية - الدور الاول 11.02.2024 Cai01.13.02.M.Sc.2021.Sa.E 01010110085932000 30.10.2023 Thesis
Cairo University Libraries Portal Implemented & Customized by: Eng. M. Mohamady Contacts: new-lib@cl.cu.edu.eg | cnul@cl.cu.edu.eg
CUCL logo CNUL logo
© All rights reserved — Cairo University Libraries
CUCL logo
Implemented & Customized by: Eng. M. Mohamady Contact: new-lib@cl.cu.edu.eg © All rights reserved — New Central Library
CNUL logo
Implemented & Customized by: Eng. M. Mohamady Contact: cnul@cl.cu.edu.eg © All rights reserved — Cairo National University Library