header

The Impact of New Technologies on Customer Experience / (Record no. 171270)

MARC details
000 -LEADER
fixed length control field 05834namaa22004211i 4500
003 - CONTROL NUMBER IDENTIFIER
control field OSt
005 - أخر تعامل مع التسجيلة
control field 20250413111123.0
008 - FIXED-LENGTH DATA ELEMENTS--GENERAL INFORMATION
fixed length control field 250324s2024 |||a|||f m||| 000 0 eng d
040 ## - CATALOGING SOURCE
Original cataloguing agency EG-GICUC
Language of cataloging eng
Transcribing agency EG-GICUC
Modifying agency EG-GICUC
Description conventions rda
041 0# - LANGUAGE CODE
Language code of text/sound track or separate title eng
Language code of summary or abstract eng
-- ara
049 ## - Acquisition Source
Acquisition Source Deposit
082 04 - DEWEY DECIMAL CLASSIFICATION NUMBER
Classification number 658.8
092 ## - LOCALLY ASSIGNED DEWEY CALL NUMBER (OCLC)
Classification number 658.8
Edition number 21
097 ## - Degree
Degree M.Sc
099 ## - LOCAL FREE-TEXT CALL NUMBER (OCLC)
Local Call Number Cai01.05.01.M.Sc.2024.Ze.I
100 0# - MAIN ENTRY--PERSONAL NAME
Authority record control number or standard number Zeinab Nafez Ezzat,
Preparation preparation.
245 14 - TITLE STATEMENT
Title The Impact of New Technologies on Customer Experience /
Statement of responsibility, etc. by Zeinab Nafez Ezzat ; Supervision Prof. Amira Foad Ahmed, Dr. Alaa Tarek Khalil.
246 15 - VARYING FORM OF TITLE
Title proper/short title تأثير التنقيات الجديدة علي تجربة العملاء.
264 #0 - PRODUCTION, PUBLICATION, DISTRIBUTION, MANUFACTURE, AND COPYRIGHT NOTICE
Date of production, publication, distribution, manufacture, or copyright notice 2024.
300 ## - PHYSICAL DESCRIPTION
Extent 126 leaves :
Other physical details illustrations ;
Dimensions 30 cm. +
Accompanying material CD.
336 ## - CONTENT TYPE
Content type term text
Source rda content
337 ## - MEDIA TYPE
Media type term Unmediated
Source rdamedia
338 ## - CARRIER TYPE
Carrier type term volume
Source rdacarrier
502 ## - DISSERTATION NOTE
Dissertation note Thesis (M.Sc)-Cairo University, 2024.
504 ## - BIBLIOGRAPHY, ETC. NOTE
Bibliography, etc. note Bibliography: pages 108-114.
520 ## - SUMMARY, ETC.
Summary, etc. Purpose: This study aims to investigate and test empirically the antecedents that will lead to the <br/>usage of MR, and examine the impact of MR usage on customer experience. The antecedents were <br/>adopted from the theory of UTAUT. <br/>Methodology: This study is a mixed research design. The researcher started with a qualitative <br/>research design by implementing exploratory research on behalf of conducting interviews with <br/>expert to gain more understanding and insights into the research topic. Then, the researcher <br/>conducted quantitative research, in the form of a conclusive, descriptive research design to <br/>describe, investigate & test empirically the impact of new technologies on customer experience. <br/>Findings: The result of this study has shown a significant relationship between performance <br/>expectancy and the usage of MR. In addition, it resulted in an insignificant relationship between <br/>effort expectancy, social influence, and facilitating conditions on the usage of MR. Lastly, the <br/>usage of MR resulted in a significant impact on customer experience. <br/>Research limitations: Certain limitations are discussed in the study; however, none seem gravely <br/>detrimental to the findings or their implications. <br/>Practical Implications: In this study, the researcher has offered businesses, practitioners, and <br/>decision-makers plenty of empirical recommendations with an abundance of suggested marketing <br/>strategies regarding the result of each hypothesis. <br/>Originality: The research contributes to the existing body of literature by filling the existing <br/>empirical research gap due to the scarcity of studies on the impact of new technologies on customer <br/>experience, in addition to the conceptualization and empirical validation of the graphical models.
520 ## - SUMMARY, ETC.
Summary, etc. هدف البحث: يهدف هذا البحث إلى دراسة واختبار العوامل السابقة التي ستؤدي إلى استخدام الواقع المختلط<br/>ودراسة تأثير استخدام الواقع المختلط على تجربة العملاء. تم اعتماد السوابق من النظرية الموحدة لقبول <br/> .(UTAUT) التكنولوجيا واستخدامها<br/>منهجية البحث: هذه الدراسة عبارة عن تصميم بحثي مختلط. بدأ الباحث بتصميم بحث وصفي من خالل تنفيذ <br/>بحث استكشافي من خالل إجراء مقابالت مع الخبراء الكتساب المزيد من الفهم والرؤى حول موضوع البحث. <br/>ثم بعد ذلك، أجرى الباحث بحثًا كمًيا، في شكل تصميم بحثي وصفي قاطع ،لدراسة ووصف واختبار تأثير <br/>التقنيات الجديدة على تجربة العمالء. <br/>النتائج: قد أظهرت نتائج هذه الدراسة وجود عالقة هامة بين األداء المتوقع واستخدام الواقع المختلط. باإلضافة <br/>إلى ذلك، عدم وجود عالقة بين توقع الجهد والتأثير االجتماعي وتسهيل الشروط على استخدام الواقع المختلط. <br/>وأخيًرا، فإن الستخدام الواقع المختلط تأثير كبيرعلى تجربة العمالء. <br/>قيود البحث: تٌناقش بعض القيود في هذه الدراسة؛ ومع ذلك، ال يبدو أن أيًا منها يضر بشكل خطير بالنتائج أو <br/>آثارها. <br/>التوصيات: قدم الباحث في هذه الدراسة، للشركات والممارسين وصناع القرار، الكثير من التوصيات التجريبية <br/>مع وفرة من استراتيجيات التسويق المقترحة فيما يتعلق بنتيجة كل فرضية. <br/>األصالة: يساهم البحث في مجموعة األدبيات الموجودة من خلال سد فجوة البحث التجريبي الحالي بسبب ندرة <br/>الدراسات حول تأثير التقنيات الجديدة على تجربة العمالء، باإلضافة إلى التصور المفاهيمي والتحقق التجريبي <br/>من النماذج الرسومية.
530 ## - ADDITIONAL PHYSICAL FORM AVAILABLE NOTE
Issues CD Issues also as CD.
546 ## - LANGUAGE NOTE
Text Language Text in English and abstract in Arabic & English.
650 #7 - SUBJECT ADDED ENTRY--TOPICAL TERM
Topical term or geographic name entry element Marketing
Source of heading or term qrmak
653 #0 - INDEX TERM--UNCONTROLLED
Uncontrolled term Virtual reality
-- mixed reality
-- holograms
-- HoloLens2
-- customer experience
-- immersion
-- UTAUT
-- sustainable museums.
700 0# - ADDED ENTRY--PERSONAL NAME
Personal name Amira Foad Ahmed
Relator term thesis advisor.
700 0# - ADDED ENTRY--PERSONAL NAME
Personal name Alaa Tarek Khalil
Relator term thesis advisor.
900 ## - Thesis Information
Grant date 01-01-2024
Supervisory body Amira Foad Ahmed
-- Alaa Tarek Khalil
Discussion body Omar Ali Ramzy
Universities Cairo University
Faculties Faculty of Commerce
Department Department of Business Administration
905 ## - Cataloger and Reviser Names
Cataloger Name Shimaa
Reviser Names Huda
942 ## - ADDED ENTRY ELEMENTS (KOHA)
Source of classification or shelving scheme Dewey Decimal Classification
Koha item type Thesis
Edition 21
Suppress in OPAC No
Holdings
Source of classification or shelving scheme Home library Current library Date acquired Inventory number Full call number Barcode Date last seen Effective from Koha item type
Dewey Decimal Classification المكتبة المركزبة الجديدة - جامعة القاهرة قاعة الرسائل الجامعية - الدور الاول 24.03.2025 90825 Cai01.05.01.M.Sc.2024.Ze.I 01010110090825000 24.03.2025 24.03.2025 Thesis
Under the supervision of New Central Library Manager

Implemented and Customized by: Eng.M.Mohamady
Contact:   info@cl.cu.edu.eg

© All rights reserved  New Central Library