header

استخدام بعض مداخل التعليم الالكترونى لتنمية مهارات التفكير الابتكارى لدى طلاب كلية التربية النوعية بجامعة قناة السويس / (Record no. 17704)

MARC details
000 -LEADER
fixed length control field 026070000a22003370004500
003 - CONTROL NUMBER IDENTIFIER
control field EG-GiCUC
005 - DATE AND TIME OF LATEST TRANSACTION
control field 20250223025644.0
008 - FIXED-LENGTH DATA ELEMENTS--GENERAL INFORMATION
fixed length control field 081111s2008 ua d f m 000 0 ara d
040 ## - CATALOGING SOURCE
Original cataloging agency EG-GiCUC
Language of cataloging ara
Transcribing agency EG-GiCUC
041 0# - LANGUAGE CODE
Language code of text/sound track or separate title Ara
049 ## - LOCAL HOLDINGS (OCLC)
Holding library ايداع
097 ## - Thesis Degree
Thesis Level دكتوراه
099 ## - LOCAL FREE-TEXT CALL NUMBER (OCLC)
Classification number Cai01.23.03.Ph.D.2008.نه.ا
100 0# - MAIN ENTRY--PERSONAL NAME
Personal name نهلة المتولى ابراهيم سالم
245 10 - TITLE STATEMENT
Title استخدام بعض مداخل التعليم الالكترونى لتنمية مهارات التفكير الابتكارى لدى طلاب كلية التربية النوعية بجامعة قناة السويس /
Statement of responsibility, etc. نهلة المتولى ابراهيم سالم ؛ اشراف مصطفى عبدالسميع محمد : امل عبدالفتاح احمد سويدان
246 15 - VARYING FORM OF TITLE
Title proper/short title Use some of the E - learning entrances in developing skills of creative thinking for students in Faculty of Specific education Suez Canal University
260 ## - PUBLICATION, DISTRIBUTION, ETC.
Place of publication, distribution, etc. القاهرة :
Name of publisher, distributor, etc. نهلة المتولى ابراهيم سالم :
Date of publication, distribution, etc. 2008
300 ## - PHYSICAL DESCRIPTION
Extent 261ص :
Other physical details رسوم بيانية ؛
Dimensions 25سم
502 ## - DISSERTATION NOTE
Dissertation note اطروحة(دكتوراه) - جامعة القاهرة - معهد الدراسات والبحوث التربوية - قسم تكنولوجيا التعليم
520 ## - SUMMARY, ETC.
Summary, etc. هدفت الدراسة الى التعرف على اثر استخدام بعض مداخل التعليم الالكترونى على تنمية مهارات التفكير الابتكارى لدى طلاب تكنولوجيا التعليم بكلية التربية النوعية جامعة قناة السويس وقد قارنت الدراسة بين استخدام خمس طرق فى التدريس وهى التعليم التقليدى التعليم الالكترونى المتزامن والتعليم الالكترونى غير المتزامن والتعليم الالكترونى المتزامن / وغير المتزامن والتعليم المدمج وقد أثبتت الدراسة تفوق التعليم المدمج كطريقة للتدريس على الطرق الاخرى
530 ## - ADDITIONAL PHYSICAL FORM AVAILABLE NOTE
Additional physical form available note صدر ايضا كقرص مدمج
653 #4 - INDEX TERM--UNCONTROLLED
Uncontrolled term التعليم الالكترونى
653 #4 - INDEX TERM--UNCONTROLLED
Uncontrolled term التعليم المتزامن والتعليم غير المتزامن
653 #4 - INDEX TERM--UNCONTROLLED
Uncontrolled term التفكير الابتكارى
700 0# - ADDED ENTRY--PERSONAL NAME
Personal name امل عبدالفتاح أحمد سويدان :
Relator term
700 0# - ADDED ENTRY--PERSONAL NAME
Personal name مصطفى عبدالسميع محمد :
Relator term
856 ## - ELECTRONIC LOCATION AND ACCESS
Uniform Resource Identifier <a href="http://172.23.153.220/th.pdf">http://172.23.153.220/th.pdf</a>
905 ## - LOCAL DATA ELEMENT E, LDE (RLIN)
Cataloger Enas
Reviser Cataloger
905 ## - LOCAL DATA ELEMENT E, LDE (RLIN)
Cataloger Mustafa
Reviser Revisor
942 ## - ADDED ENTRY ELEMENTS (KOHA)
Source of classification or shelving scheme Dewey Decimal Classification
Koha item type Thesis
Holdings
Source of classification or shelving scheme Not for loan Home library Current library Date acquired Full call number Barcode Date last seen Koha item type Copy number
Dewey Decimal Classification   المكتبة المركزبة الجديدة - جامعة القاهرة قاعة الرسائل الجامعية - الدور الاول 11.02.2024 Cai01.23.03.Ph.D.2008.نه.ا 01010100013744000 22.09.2023 Thesis  
Dewey Decimal Classification   المكتبة المركزبة الجديدة - جامعة القاهرة مخـــزن الرســائل الجـــامعية - البدروم 11.02.2024 Cai01.23.03.Ph.D.2008.نه.ا 01020100013744000 22.09.2023 CD - Rom 13744.CD
Under the supervision of New Central Library Manager

Implemented and Customized by: Eng.M.Mohamady
Contact:   info@cl.cu.edu.eg

© All rights reserved  New Central Library