تصميم حقيبة تعليمية إلكترونية قائمة على النظرية البنائية وقياس أثرها على التحصيل والمهارات والاتجاهات لدى طلاب الصف الثاني الثانوي لمادة الكمبيوتر / (Record no. 46896)

MARC details
000 -LEADER
fixed length control field 02746cam a2200337 a 4500
003 - CONTROL NUMBER IDENTIFIER
control field EG-GiCUC
005 - DATE AND TIME OF LATEST TRANSACTION
control field 20250223031026.0
008 - FIXED-LENGTH DATA ELEMENTS--GENERAL INFORMATION
fixed length control field 140817s2014 ua dh f m 000 0 ara d
040 ## - CATALOGING SOURCE
Original cataloging agency EG-GiCUC
Language of cataloging ara
Transcribing agency EG-GiCUC
041 0# - LANGUAGE CODE
Language code of text/sound track or separate title ara
049 ## - LOCAL HOLDINGS (OCLC)
Holding library ايداع
097 ## - Thesis Degree
Thesis Level دكتوراه
099 ## - LOCAL FREE-TEXT CALL NUMBER (OCLC)
Classification number Cai01.23.03.Ph.D.2014.هد.ت
100 0# - MAIN ENTRY--PERSONAL NAME
Personal name هدى مبارك سمان مبارك
245 10 - TITLE STATEMENT
Title تصميم حقيبة تعليمية إلكترونية قائمة على النظرية البنائية وقياس أثرها على التحصيل والمهارات والاتجاهات لدى طلاب الصف الثاني الثانوي لمادة الكمبيوتر /
Statement of responsibility, etc. هدى مبارك سمان مبارك ؛ إشراف حسن حسيني جامع : أمل عبدالفتاح سويدان
246 15 - VARYING FORM OF TITLE
Title proper/short title Designing E-Instructional Package based on The Constructivism Theory and Measuring its impact on The Achievement, the Skills and The Attitudes of Students in the second grade of The Secondary for Computer Subject
260 ## - PUBLICATION, DISTRIBUTION, ETC.
Place of publication, distribution, etc. القاهرة :
Name of publisher, distributor, etc. هدى مبارك سمان مبارك :
Date of publication, distribution, etc. 2014
300 ## - PHYSICAL DESCRIPTION
Extent 217 ص :
Other physical details رسوم بيانية : مثيليات ؛
Dimensions 25سم
502 ## - DISSERTATION NOTE
Dissertation note اطروحة (دكتوراه) - جامعة القاهرة - معهد الدراسات و البحوث التربوية - قسم تكنولوجيا التعليم
520 ## - SUMMARY, ETC.
Summary, etc. هدف هذا البحث معرفة أثر استخدام الحقيبة التعليمية الإلكترونية القائمة على النظرية البنائية في تنمية التحصيل الدراسي والمهارات لمقرر قاعدة البيانات المقرر على الصف الثاني الثانوي والاتجاهات نحو الحقيبة التعليمية الإلكترونية كنظام تعليمي متكامل للتعلم الذاتي . فتكونت عينة البحث من 60 طالب من طلاب الصف الثاني الثانوي ومن ثم تم تقسيمهم إلى مجموعتين ، تجريبية درست باستخدام الحقيبة التعليمية الإلكترونية و تكونت من 30 طالب : وضابطة درست باستخدام الطريقة التقليدية وتكونت من 30 طالب
530 ## - ADDITIONAL PHYSICAL FORM AVAILABLE NOTE
Additional physical form available note صدر ايضا كقرص مدمج
653 #4 - INDEX TERM--UNCONTROLLED
Uncontrolled term التحصيل والمهارات والاتجاهات
653 #4 - INDEX TERM--UNCONTROLLED
Uncontrolled term النظرية البنائية
653 #4 - INDEX TERM--UNCONTROLLED
Uncontrolled term تصميم حقيبة تعليمية إلكترونية
700 0# - ADDED ENTRY--PERSONAL NAME
Personal name أمل عبدالفتاح سويدان :
Relator term
700 0# - ADDED ENTRY--PERSONAL NAME
Personal name حسن حسيني جامع :
Relator term
856 ## - ELECTRONIC LOCATION AND ACCESS
Uniform Resource Identifier <a href="http://172.23.153.220/th.pdf">http://172.23.153.220/th.pdf</a>
905 ## - LOCAL DATA ELEMENT E, LDE (RLIN)
Cataloger Enas
Reviser Cataloger
905 ## - LOCAL DATA ELEMENT E, LDE (RLIN)
Cataloger Nazla
Reviser Revisor
942 ## - ADDED ENTRY ELEMENTS (KOHA)
Source of classification or shelving scheme Dewey Decimal Classification
Koha item type Thesis
Holdings
Source of classification or shelving scheme Not for loan Home library Current library Date acquired Full call number Barcode Date last seen Koha item type Copy number
Dewey Decimal Classification   المكتبة المركزبة الجديدة - جامعة القاهرة قاعة الرسائل الجامعية - الدور الاول 11.02.2024 Cai01.23.03.Ph.D.2014.هد.ت 01010100019084000 22.09.2023 Thesis  
Dewey Decimal Classification   المكتبة المركزبة الجديدة - جامعة القاهرة مخـــزن الرســائل الجـــامعية - البدروم 11.02.2024 Cai01.23.03.Ph.D.2014.هد.ت 01020100019084000 22.09.2023 CD - Rom 19084.CD
Cairo University Libraries Portal Implemented & Customized by: Eng. M. Mohamady Contacts: new-lib@cl.cu.edu.eg | cnul@cl.cu.edu.eg
CUCL logo CNUL logo
© All rights reserved — Cairo University Libraries
CUCL logo
Implemented & Customized by: Eng. M. Mohamady Contact: new-lib@cl.cu.edu.eg © All rights reserved — New Central Library
CNUL logo
Implemented & Customized by: Eng. M. Mohamady Contact: cnul@cl.cu.edu.eg © All rights reserved — Cairo National University Library