header

أثر التفاعل بين كل من مستوى التغذية الراجعة الإلكترونية عبر الانترنت و الأسلوب المعرفى للطلاب فى بعض نواتج التعلم وفق معايير الجودة / (Record no. 52165)

MARC details
000 -LEADER
fixed length control field 02809cam a2200337 a 4500
003 - CONTROL NUMBER IDENTIFIER
control field EG-GiCUC
005 - DATE AND TIME OF LATEST TRANSACTION
control field 20250223031303.0
008 - FIXED-LENGTH DATA ELEMENTS--GENERAL INFORMATION
fixed length control field 150901s2015 ua h f m 000 0 ara d
040 ## - CATALOGING SOURCE
Original cataloging agency EG-GiCUC
Language of cataloging ara
Transcribing agency EG-GiCUC
041 0# - LANGUAGE CODE
Language code of text/sound track or separate title ara
049 ## - LOCAL HOLDINGS (OCLC)
Holding library ايداع
097 ## - Thesis Degree
Thesis Level دكتوراه
099 ## - LOCAL FREE-TEXT CALL NUMBER (OCLC)
Classification number Cai01.23.03.Ph.D.2015.زي.أ
100 0# - MAIN ENTRY--PERSONAL NAME
Personal name زياد على إبراهيم خليل
245 10 - TITLE STATEMENT
Title أثر التفاعل بين كل من مستوى التغذية الراجعة الإلكترونية عبر الانترنت و الأسلوب المعرفى للطلاب فى بعض نواتج التعلم وفق معايير الجودة /
Statement of responsibility, etc. زياد على إبراهيم خليل ؛ إشراف حسين بشير محمود : أمل عبدالفتاح سويدان
246 15 - VARYING FORM OF TITLE
Title proper/short title The effect of the interaction between the E- feedback level through the internet and students' cognitive style in some of the learning outcomes according to quality standards
260 ## - PUBLICATION, DISTRIBUTION, ETC.
Place of publication, distribution, etc. القاهرة :
Name of publisher, distributor, etc. زياد على إبراهيم خليل :
Date of publication, distribution, etc. 2015
300 ## - PHYSICAL DESCRIPTION
Extent 334 ص :
Other physical details مثيليات ؛
Dimensions 25سم
502 ## - DISSERTATION NOTE
Dissertation note اطروحة (دكتوراه) - جامعة القاهرة - مهعد الدراسات و البحوث التربوية - قسم تكنولوجيا التعليم
520 ## - SUMMARY, ETC.
Summary, etc. هدف البحث-إلى تحديد مستوى التغذية الراجعة المناسب (تصحيحى - تفسيرى - موسع (فى الاختبارات البنائية الإلكترونية: و كذلك تحديد المستوى الأنسب للطلاب المتروين: و المندفعين: و ذلك بدلالة كل من: التحصيل: و الإتقان: و زمن و معدل التعلم: و زمن الاختبار: و قد توصل البحث إلى مجموعة من النتائج منها: تحديد قائمة بالمستويات المعيارية للتغذية الراجعة الإلكترونية - أكثر المستويات تأثيرا و وصلت لحد الاتقان هو المستوى الموسع و المستوى التفسيرى- تفوق الطلاب المتروين عن المندفعين فى التحصيل و وصولهم لحد الإتقان - لم يؤثر التفاعل بين مستوى التغذية الراجعة و الأسلوب المعرفى على تحصيل الطلاب و إتقانهم للتعلم
530 ## - ADDITIONAL PHYSICAL FORM AVAILABLE NOTE
Additional physical form available note صدر ايضا كقرص مدمج
653 #4 - INDEX TERM--UNCONTROLLED
Uncontrolled term الأسلوب المعرفى
653 #4 - INDEX TERM--UNCONTROLLED
Uncontrolled term الاندفاع و التروى
653 #4 - INDEX TERM--UNCONTROLLED
Uncontrolled term التغذية الراجعة
700 0# - ADDED ENTRY--PERSONAL NAME
Personal name أمل عبدالفتاح سويدان :
Relator term
700 0# - ADDED ENTRY--PERSONAL NAME
Personal name حسين بشير محمود :
Relator term
856 ## - ELECTRONIC LOCATION AND ACCESS
Uniform Resource Identifier <a href="http://172.23.153.220/th.pdf">http://172.23.153.220/th.pdf</a>
905 ## - LOCAL DATA ELEMENT E, LDE (RLIN)
Cataloger Nazla
Reviser Revisor
905 ## - LOCAL DATA ELEMENT E, LDE (RLIN)
Cataloger Samia
Reviser Cataloger
942 ## - ADDED ENTRY ELEMENTS (KOHA)
Source of classification or shelving scheme Dewey Decimal Classification
Koha item type Thesis
Holdings
Source of classification or shelving scheme Not for loan Home library Current library Date acquired Full call number Barcode Date last seen Koha item type Copy number
Dewey Decimal Classification   المكتبة المركزبة الجديدة - جامعة القاهرة قاعة الرسائل الجامعية - الدور الاول 11.02.2024 Cai01.23.03.Ph.D.2015.زي.أ 01010100020647000 22.09.2023 Thesis  
Dewey Decimal Classification   المكتبة المركزبة الجديدة - جامعة القاهرة مخـــزن الرســائل الجـــامعية - البدروم 11.02.2024 Cai01.23.03.Ph.D.2015.زي.أ 01020100020647000 22.09.2023 CD - Rom 20647.CD
Under the supervision of New Central Library Manager

Implemented and Customized by: Eng.M.Mohamady
Contact:   info@cl.cu.edu.eg

© All rights reserved  New Central Library