header

أثـر تقسيم سوق الناخبين على الأداء التسويقى لحـملات مرشحى الرئاسه فى مصر / (Record no. 52841)

MARC details
000 -LEADER
fixed length control field 02843cam a2200325 a 4500
003 - CONTROL NUMBER IDENTIFIER
control field EG-GiCUC
005 - DATE AND TIME OF LATEST TRANSACTION
control field 20250223031322.0
008 - FIXED-LENGTH DATA ELEMENTS--GENERAL INFORMATION
fixed length control field 151021s2015 ua f m 000 0 ara d
040 ## - CATALOGING SOURCE
Original cataloging agency EG-GiCUC
Language of cataloging ara
Transcribing agency EG-GiCUC
041 0# - LANGUAGE CODE
Language code of text/sound track or separate title ara
049 ## - LOCAL HOLDINGS (OCLC)
Holding library ايداع
097 ## - Thesis Degree
Thesis Level ماجستير
099 ## - LOCAL FREE-TEXT CALL NUMBER (OCLC)
Classification number Cai01.05.01.M.Sc.2015.مى.أ
100 0# - MAIN ENTRY--PERSONAL NAME
Personal name مى محمد فهمى
245 10 - TITLE STATEMENT
Title أثـر تقسيم سوق الناخبين على الأداء التسويقى لحـملات مرشحى الرئاسه فى مصر /
Statement of responsibility, etc. مى محمد فهمى ؛ إشراف وائل عبدالرازق قرطام
246 15 - VARYING FORM OF TITLE
Title proper/short title Impact of split of voters{u2019} market on the marketing performance for the campaigns of the presidential candidates in Egypt
260 ## - PUBLICATION, DISTRIBUTION, ETC.
Place of publication, distribution, etc. القاهرة :
Name of publisher, distributor, etc. مى محمد فهمى :
Date of publication, distribution, etc. 2015
300 ## - PHYSICAL DESCRIPTION
Extent 165 ص ؛
Dimensions 30سم
502 ## - DISSERTATION NOTE
Dissertation note اطروحة (ماجستير) - جامعة القاهرة - كلية التجارة - قسم إدارة الأعمال
520 ## - SUMMARY, ETC.
Summary, etc. تمثلت أهداف الدراسه: فى توضيح كيفية تحقيق مزايا تنافسية لمرشح رئاسى بإستخدام إستراتيجية تقسيم سوق الناخبين لتسويق الأفكار و الترويج لها: من خلال إدارة البرامج السياسية و الإنتخابية التى تضمن بناء العلاقـات ذات المنفعة المـتبادلة مـن أجل تحقيق هدف تسـويق المـرشح: و ينبثق من الهدف العام للبحث مجموعة من الأهداف الفرعية التى يسـاهم البحـث فى تحـقيقها. و قد توصلت الدراسة إلى العديد من النتائج من أبرزها: يوجد ندرة فى الدراسات التى تربط بين تجزئة سوق الناخبين والأداء التسويقى لحملات مرشحى الرئاسه. و من هذا المنطلق تأتى الدراسة الحالية مؤكدة على الإهتمام بتجزئة سوق الناخبين للحملات الإنتخابية: و مركزة على العالقة بين تجزئة سوق الناخبين والأداء التسويقى للمنظمات السياسية و رضاهم: و لتضيف حلقة جديدة من حلقات البحث: تواصلً مع الجهود البحثية التى تناولت الموضوعات ذات الصلة بموضوع الدراسة الحالية
530 ## - ADDITIONAL PHYSICAL FORM AVAILABLE NOTE
Additional physical form available note صدر ايضا كقرص مدمج
653 #4 - INDEX TERM--UNCONTROLLED
Uncontrolled term الأداء التسويقى
653 #4 - INDEX TERM--UNCONTROLLED
Uncontrolled term تقسيم سوق الناخبين
653 #4 - INDEX TERM--UNCONTROLLED
Uncontrolled term مرشحى الرئاسه فى مصر
700 0# - ADDED ENTRY--PERSONAL NAME
Personal name وائل عبد الرازق قرطام :
Relator term
856 ## - ELECTRONIC LOCATION AND ACCESS
Uniform Resource Identifier <a href="http://172.23.153.220/th.pdf">http://172.23.153.220/th.pdf</a>
905 ## - LOCAL DATA ELEMENT E, LDE (RLIN)
Cataloger Nazla
Reviser Revisor
905 ## - LOCAL DATA ELEMENT E, LDE (RLIN)
Cataloger Samia
Reviser Cataloger
942 ## - ADDED ENTRY ELEMENTS (KOHA)
Source of classification or shelving scheme Dewey Decimal Classification
Koha item type Thesis
Holdings
Source of classification or shelving scheme Not for loan Home library Current library Date acquired Full call number Barcode Date last seen Koha item type Copy number
Dewey Decimal Classification   المكتبة المركزبة الجديدة - جامعة القاهرة قاعة الرسائل الجامعية - الدور الاول 11.02.2024 Cai01.05.01.M.Sc.2015.مى.أ 01010100021110000 22.09.2023 Thesis  
Dewey Decimal Classification   المكتبة المركزبة الجديدة - جامعة القاهرة مخـــزن الرســائل الجـــامعية - البدروم 11.02.2024 Cai01.05.01.M.Sc.2015.مى.أ 01020100021110000 22.09.2023 CD - Rom 21110.CD
Under the supervision of New Central Library Manager

Implemented and Customized by: Eng.M.Mohamady
Contact:   info@cl.cu.edu.eg

© All rights reserved  New Central Library