header

أثر اختلاف أنماط التعليم المدمج القائمة على التعلم التعاونى فى زيادة نواتج تعلم طلبة المرحلة الأولى من التعليم الأساسى بالمملكة الأردنية الهاشمية فى مادة الاجتماعيات / (Record no. 53351)

MARC details
000 -LEADER
fixed length control field 03146cam a2200349 a 4500
003 - CONTROL NUMBER IDENTIFIER
control field EG-GiCUC
005 - DATE AND TIME OF LATEST TRANSACTION
control field 20250223031337.0
008 - FIXED-LENGTH DATA ELEMENTS--GENERAL INFORMATION
fixed length control field 151117s2015 ua f m 000 0 ara d
040 ## - CATALOGING SOURCE
Original cataloging agency EG-GiCUC
Language of cataloging ara
Transcribing agency EG-GiCUC
041 0# - LANGUAGE CODE
Language code of text/sound track or separate title ara
049 ## - LOCAL HOLDINGS (OCLC)
Holding library ايداع
097 ## - Thesis Degree
Thesis Level دكتوراه
099 ## - LOCAL FREE-TEXT CALL NUMBER (OCLC)
Classification number Cai01.23.03.Ph.D.2015.سا.أ
100 0# - MAIN ENTRY--PERSONAL NAME
Personal name ساجدة غسان رسمى النداف
245 10 - TITLE STATEMENT
Title أثر اختلاف أنماط التعليم المدمج القائمة على التعلم التعاونى فى زيادة نواتج تعلم طلبة المرحلة الأولى من التعليم الأساسى بالمملكة الأردنية الهاشمية فى مادة الاجتماعيات /
Statement of responsibility, etc. ساجدة غسان رسمى النداف ؛ إشراف حسن حسينى جامع : هناء محمد مرسى جمال الدين : وليد أحمد عبده أبو رية
246 15 - VARYING FORM OF TITLE
Title proper/short title The impact of different styles blended learning based on cooperative learning to increase student learning outcomes of the first stage of basic education in the kingdom of Jordan in social studies
260 ## - PUBLICATION, DISTRIBUTION, ETC.
Place of publication, distribution, etc. القاهرة :
Name of publisher, distributor, etc. ساجدة غسان رسمى النداف :
Date of publication, distribution, etc. 2015
300 ## - PHYSICAL DESCRIPTION
Extent 153 ص ؛
Dimensions 25سم
502 ## - DISSERTATION NOTE
Dissertation note اطروحة (دكتوراه) - جامعة القاهرة - كلية الدراسات العليا للتربية - قسم تكنولوجيا التعليم
520 ## - SUMMARY, ETC.
Summary, etc. هدف البحث التعرف على أثر اختلاف أنماط التعليم المدمج القائمة على التعلم التعاونى فى زيادة نواتج تعلم طلبة المرحلة الأولى من التعليم الأساسى بالمملكة الأردنية الهاشمية فى مادة الاجتماعيات: و تصميم أنماط التعليم المدمج القائمة على التعلم التعاونى لزيادة نواتج تعلم طلبة الصف الثالث الأساسى فى مادة الإجتماعيات: و قياس أثر اختلاف أنماط التعليم المدمج القائمة على التعلم التعاونى على نواتج التعلم المعرفية: و قياس أثر اختلاف أنماط التعليم المدمج القائمة على التعلم التعاونى على نواتج التعلم المهارية: و قياس أثر اختلاف أنماط التعليم المدمج القائمة على التعلم التعاونى على اتجاهات طلبة المرحلة الاولى من التعليم الاساسى فى مادة الاجتماعيات
530 ## - ADDITIONAL PHYSICAL FORM AVAILABLE NOTE
Additional physical form available note صدر ايضا كقرص مدمج
653 #4 - INDEX TERM--UNCONTROLLED
Uncontrolled term التعلم التعاونى
653 #4 - INDEX TERM--UNCONTROLLED
Uncontrolled term أنماط التعليم المدمج
653 #4 - INDEX TERM--UNCONTROLLED
Uncontrolled term طلبة المرحلة الأولى من التعليم الأساسى
700 0# - ADDED ENTRY--PERSONAL NAME
Personal name حسن حسينى جامع :
Relator term
700 0# - ADDED ENTRY--PERSONAL NAME
Personal name هناء محمد مرسى جمال الدين :
Relator term
700 0# - ADDED ENTRY--PERSONAL NAME
Personal name وليد أحمد عبده أبو رية :
Relator term
856 ## - ELECTRONIC LOCATION AND ACCESS
Uniform Resource Identifier <a href="http://172.23.153.220/th.pdf">http://172.23.153.220/th.pdf</a>
905 ## - LOCAL DATA ELEMENT E, LDE (RLIN)
Cataloger Nazla
Reviser Revisor
905 ## - LOCAL DATA ELEMENT E, LDE (RLIN)
Cataloger Samia
Reviser Cataloger
942 ## - ADDED ENTRY ELEMENTS (KOHA)
Source of classification or shelving scheme Dewey Decimal Classification
Koha item type Thesis
Holdings
Source of classification or shelving scheme Not for loan Home library Current library Date acquired Full call number Barcode Date last seen Koha item type Copy number
Dewey Decimal Classification   المكتبة المركزبة الجديدة - جامعة القاهرة قاعة الرسائل الجامعية - الدور الاول 11.02.2024 Cai01.23.03.Ph.D.2015.سا.أ 01010100021368000 22.09.2023 Thesis  
Dewey Decimal Classification   المكتبة المركزبة الجديدة - جامعة القاهرة مخـــزن الرســائل الجـــامعية - البدروم 11.02.2024 Cai01.23.03.Ph.D.2015.سا.أ 01020100021368000 22.09.2023 CD - Rom 21368.CD
Under the supervision of New Central Library Manager

Implemented and Customized by: Eng.M.Mohamady
Contact:   info@cl.cu.edu.eg

© All rights reserved  New Central Library