التنمية المهنية لموجهى منظومة التعليم الجديد 2.0 للصفوف الأولى فى ضوء رؤية مصر2030/ (Record no. 82370)

MARC details
000 -LEADER
fixed length control field 02381cam a2200337 a 4500
003 - CONTROL NUMBER IDENTIFIER
control field EG-GiCUC
005 - DATE AND TIME OF LATEST TRANSACTION
control field 20250223032822.0
008 - FIXED-LENGTH DATA ELEMENTS--GENERAL INFORMATION
fixed length control field 211002s2021 ua f m 000 0 ara d
040 ## - CATALOGING SOURCE
Original cataloging agency EG-GiCUC
Language of cataloging ara
Transcribing agency EG-GiCUC
041 0# - LANGUAGE CODE
Language code of text/sound track or separate title ara
049 ## - LOCAL HOLDINGS (OCLC)
Holding library ايداع
097 ## - Thesis Degree
Thesis Level ماجستير
099 ## - LOCAL FREE-TEXT CALL NUMBER (OCLC)
Classification number Cai01.23.08.M.Sc.2021.سح.ت
100 0# - MAIN ENTRY--PERSONAL NAME
Personal name سحر حنفى سليم
245 12 - TITLE STATEMENT
Title التنمية المهنية لموجهى منظومة التعليم الجديد 2.0 للصفوف الأولى فى ضوء رؤية مصر2030/
Statement of responsibility, etc. سحر حنفى سليم ؛ إشراف أسامة محمود فراج : رحاب إبراهيم أحمد
246 15 - VARYING FORM OF TITLE
Title proper/short title Professional development for mentors of the New education system 2.0 for the first grades in light of the Egypt's 2030 vision
260 ## - PUBLICATION, DISTRIBUTION, ETC.
Place of publication, distribution, etc. القاهرة :
Name of publisher, distributor, etc. سحر حنفى سليم :
Date of publication, distribution, etc. 2021
300 ## - PHYSICAL DESCRIPTION
Extent 143ص ؛
Dimensions 25سم
502 ## - DISSERTATION NOTE
Dissertation note اطروحة (ماجستير) - جامعة القاهرة - كلية الدراسات العليا للتربية - قسم التعليم العالى و التعليم المستمر
520 ## - SUMMARY, ETC.
Summary, etc. هدف البحث الحالى إلى تنمية موجهى الصفوف الأولى مهنيا على منظومة التعليم الجديد 2.0 فى ضوء رؤية مصر 2030: تم استخدام المنهج الوصفى فى تحديد المهارات و الكفايات التى يمتلكها موجه الصفوف الأولى لتطبيق نظام التعليم الجديد 2.0؛ حيث يتناسب هذا المنهج مع طبيعة البحث: و تم تصميم استبانة من إعداد الباحثة: و قد أثبتت نتائج البحث وجود قصور فى دور موجه الصفوف الأولى: و قد أوصى البحث على إعادة النظر فى التنمية المهنية لموجهى منظومة التعليم الجديد 2.0 للصفوف الأولى فى ضوء رؤية مصر 2030
530 ## - ADDITIONAL PHYSICAL FORM AVAILABLE NOTE
Additional physical form available note صدر ايضا كقرص مدمج
653 #4 - INDEX TERM--UNCONTROLLED
Uncontrolled term 2030رؤية مصر
653 #4 - INDEX TERM--UNCONTROLLED
Uncontrolled term التنمية المهنية
653 #4 - INDEX TERM--UNCONTROLLED
Uncontrolled term نظام التعليم الجديد
700 0# - ADDED ENTRY--PERSONAL NAME
Personal name أسامة محمود فراج :
Relator term
700 0# - ADDED ENTRY--PERSONAL NAME
Personal name رحاب إبراهيم أحمد :
Relator term
856 ## - ELECTRONIC LOCATION AND ACCESS
Uniform Resource Identifier <a href="http://172.23.153.220/th.pdf">http://172.23.153.220/th.pdf</a>
905 ## - LOCAL DATA ELEMENT E, LDE (RLIN)
Cataloger Nazla
Reviser Revisor
905 ## - LOCAL DATA ELEMENT E, LDE (RLIN)
Cataloger Samia
Reviser Cataloger
942 ## - ADDED ENTRY ELEMENTS (KOHA)
Source of classification or shelving scheme Dewey Decimal Classification
Koha item type Thesis
Holdings
Source of classification or shelving scheme Not for loan Home library Current library Date acquired Full call number Barcode Date last seen Koha item type Copy number
Dewey Decimal Classification   المكتبة المركزبة الجديدة - جامعة القاهرة قاعة الرسائل الجامعية - الدور الاول 11.02.2024 Cai01.23.08.M.Sc.2021.سح.ت 01010100028679000 22.09.2023 Thesis  
Dewey Decimal Classification   المكتبة المركزبة الجديدة - جامعة القاهرة مخـــزن الرســائل الجـــامعية - البدروم 11.02.2024 Cai01.23.08.M.Sc.2021.سح.ت 01020100028679000 22.09.2023 CD - Rom 28679.CD
Cairo University Libraries Portal Implemented & Customized by: Eng. M. Mohamady Contacts: new-lib@cl.cu.edu.eg | cnul@cl.cu.edu.eg
CUCL logo CNUL logo
© All rights reserved — Cairo University Libraries
CUCL logo
Implemented & Customized by: Eng. M. Mohamady Contact: new-lib@cl.cu.edu.eg © All rights reserved — New Central Library
CNUL logo
Implemented & Customized by: Eng. M. Mohamady Contact: cnul@cl.cu.edu.eg © All rights reserved — Cairo National University Library