Compañeros : curso de español : nivel 3 . Libro del alumno / Francisca Castro, Ignacio Rodero, Carmen Sardinero.
Material type:
TextPublication details: Alcobendas, Madrid : SGEL, 2009 .Description: 3v : il. col. ; 28cm.+ 2CD-ROM (4 3/4 in.)ISBN: - 9788497784764
- 9788497784771
- 9788497784788
| Item type | Current library | Home library | Call number | Copy number | Status | Barcode | |
|---|---|---|---|---|---|---|---|
Books
|
قاعة الثقاقات الاجنبية - الدور الثالث | المكتبة المركزبة الجديدة - جامعة القاهرة | 468.24 C3558c v.1 Spa. (Browse shelf(Opens below)) | C.1 | Available | 01000116001258001 | |
Books
|
قاعة الثقاقات الاجنبية - الدور الثالث | المكتبة المركزبة الجديدة - جامعة القاهرة | 468.24 C3558c v.2 Spa. (Browse shelf(Opens below)) | Available | 01000116001258002 | ||
Books
|
قاعة الثقاقات الاجنبية - الدور الثالث | المكتبة المركزبة الجديدة - جامعة القاهرة | 468.24 C3558c v.3 Spa. (Browse shelf(Opens below)) | C.1 | Available | 01000116001258003 |
Browsing المكتبة المركزبة الجديدة - جامعة القاهرة shelves Close shelf browser (Hides shelf browser)
|
|
|
|
|
No cover image available | No cover image available | ||
| 468.24 C3558apr c.4 Spa. Aprende gramática y vocabulario 4 / | 468.24 C3558apr c.5 Spa. Aprende gramática y vocabulario 4 / | 468.24 C3558c v.1 Spa. Compañeros : curso de español : nivel 3 . Libro del alumno / | 468.24 C3558c v.2 Spa. Compañeros : curso de español : nivel 3 . Libro del alumno / | 468.24 C3558c v.3 Spa. Compañeros : curso de español : nivel 3 . Libro del alumno / | 468.24 C3558co v.1 c.2 Spa. Companẽros : curso de espanõl : nivel 1. Libro del alumno / | 468.24 C3558co v.1 c.3 Spa. Companẽros : curso de espanõl : nivel 1. Libro del alumno / |
"B1.1"--Cubierta
"ELE, Español Lengua Extranjera"
Addressing 11 and 12 year-old students, this title corresponds to the A1 to B2 levels of the Common European Framework of the Languages. Each level is divided in 9 units. Each of them works on language samples and activities developed following the communicative scope adapted to the necessities and learning styles of the students.
There are no comments on this title.