تقييم تطبيق التحول الرقمي على أداء العملية التعليمية : (Record no. 170097)
[ view plain ]
000 -LEADER | |
---|---|
fixed length control field | 04862namaa22004211i 4500 |
003 - CONTROL NUMBER IDENTIFIER | |
control field | OSt |
005 - أخر تعامل مع التسجيلة | |
control field | 20250223033407.0 |
008 - FIXED-LENGTH DATA ELEMENTS--GENERAL INFORMATION | |
fixed length control field | 250109b2023 |||a|||frm||| 000 0 ara d |
040 ## - CATALOGING SOURCE | |
Original cataloguing agency | EG-GICUC |
Language of cataloging | ara |
Transcribing agency | EG-GICUC |
Modifying agency | EG-GICUC |
Description conventions | rda |
041 0# - LANGUAGE CODE | |
Language code of text/sound track or separate title | ara |
Language code of summary or abstract | ara |
-- | eng |
049 ## - Acquisition Source | |
Acquisition Source | إيداع |
082 04 - DEWEY DECIMAL CLASSIFICATION NUMBER | |
Classification number | 658 |
092 ## - LOCALLY ASSIGNED DEWEY CALL NUMBER (OCLC) | |
Classification number | 658 |
Edition number | 21 |
097 ## - Degree | |
Degree | مــــاجستير |
099 ## - LOCAL FREE-TEXT CALL NUMBER (OCLC) | |
Local Call Number | Cai01.18.06.M.Sc.2023.أش.ت |
100 0# - MAIN ENTRY--PERSONAL NAME | |
Authority record control number or standard number | أشرف محمد علي أحمد الشرقاوي، |
Preparation | إعداد. |
245 10 - TITLE STATEMENT | |
Title | تقييم تطبيق التحول الرقمي على أداء العملية التعليمية : |
Remainder of title | (دراسة تطبيقية علي المدارس الثانوية) / |
Statement of responsibility, etc. | [إعداد]أشرف محمد علي أحمد الشرقاوي ؛ إشراف أ.د/ عبد الهادي نبيه احمد، لواء دكتور/ عبد الحكيم المنهاوي. |
246 15 - VARYING FORM OF TITLE | |
Title proper/short title | Evaluation the application of digital transformation on the performance of the educational process )Applied study on secondary schools( |
264 #0 - PRODUCTION, PUBLICATION, DISTRIBUTION, MANUFACTURE, AND COPYRIGHT NOTICE | |
Date of production, publication, distribution, manufacture, or copyright notice | 2023. |
300 ## - PHYSICAL DESCRIPTION | |
Extent | 174 صفحة : |
Other physical details | إيضاحيات ؛ |
Dimensions | 30 cm. + |
Accompanying material | CD. |
336 ## - CONTENT TYPE | |
Content type term | text |
Source | rda content |
337 ## - MEDIA TYPE | |
Media type term | Unmediated |
Source | rdamedia |
338 ## - CARRIER TYPE | |
Carrier type term | volume |
Source | rdacarrier |
502 ## - DISSERTATION NOTE | |
Dissertation note | أطروحة (ماجستير)-جامعة القاهرة، 2023. |
504 ## - BIBLIOGRAPHY, ETC. NOTE | |
Bibliography, etc. note | ببليوجرافيا: صفحات 161-166. |
520 ## - SUMMARY, ETC. | |
Summary, etc. | تناولت هذه الدراسة تقييم تطبيق التحول الرقمي على أداء العملية التعليمية (دراسة تطبيقية علي المدارس الثانوية) وذلك في الإطار النظري من خلال ما تضمنته الأدبيات الإدارية، وكذا الجانب التطبيقي من خلال ما أفرزته استمارة الاستبيان عبر تحليل إجابات أفراد العينة حول متغيري الدراسة، وقد توصلت هذه الدراسة إلي جملة من النتائج علي الصعيدين النظري والميداني. <br/>وفي ضوء النتائج التي توصلت اليها الدراسة يوصي الباحث بأن هناك العديد من العبارات في كل من الابعاد الاربعة للمتغير المستقل والمتغير التابع قد حصلت علي أدني قيم ومن ثم على الإدارات التعليمية الخاصة بهذه المدارس ضرورة تدقيق خطة عمل (Action Plan) التي يقترحها الباحث طبقا لتوصياته بالدراسة والتي تضمنت التوصية، القائم بتنفيذها، مدة التنفيذ، تكلفة التنفيذ والتي يقترحها الباحث طبقا لتوصيات الدراسة.<br/> |
520 ## - SUMMARY, ETC. | |
Summary, etc. | This study dealt with evaluating the application of digital transformation on the performance of the educational process (an applied study on secondary schools) in the theoretical framework through what was included in the administrative literature, as well as the practical aspect through what emerged from the questionnaire form through analysis of the responses of the sample members regarding the two variables of the study. <br/>This study concluded The study yielded a number of results at both the theoretical and field levels.In light of the results reached by the study, the researcher recommends that there are many statements in each of the four dimensions of the independent variable and the dependent variable that have obtained the lowest values. Therefore, the educational departments of these schools must review the Action Plan that the researcher proposes in accordance with his recommendations for the study. Which included the recommendation, the person implementing it, the implementation period, and the cost of implementation, which the researcher proposes in accordance with the study’s recommendations.<br/> |
530 ## - ADDITIONAL PHYSICAL FORM AVAILABLE NOTE | |
Issues CD | صدر أيضًا كقرص مدمج. |
546 ## - LANGUAGE NOTE | |
Text Language | النص بالعربية والملخص باللغة الإنجليزية والعربية. |
650 #7 - SUBJECT ADDED ENTRY--TOPICAL TERM | |
Topical term or geographic name entry element | إدارة المشروعات |
Source of heading or term | qrmak |
653 #0 - INDEX TERM--UNCONTROLLED | |
Uncontrolled term | البعد الاجتماعي للتحول الرقمى وأداء العملية التعليمية فى المدارس الثانوية |
-- | البعد الثقافي للتحول الرقمى وأداء العملية التعليمية فى المدارس الثانوية |
700 0# - ADDED ENTRY--PERSONAL NAME | |
Personal name | عبد الهادي نبيه احمد |
Relator term | مشرف أطروحة. |
700 0# - ADDED ENTRY--PERSONAL NAME | |
Personal name | عبد الحكيم المنهاوي |
Relator term | مشرف أطروحة. |
900 ## - Thesis Information | |
Grant date | 06-03-2024 |
Supervisory body | عبد الهادي نبيه احمد |
-- | عبد الحكيم المنهاوي |
Universities | جامعة القاهرة |
Faculties | كلية الدراسات العليا للبحوث الإحصائية |
Department | قسم إدارة مشروعات |
905 ## - Cataloger and Reviser Names | |
Cataloger Name | Yasmin |
Reviser Names | Cataloger |
942 ## - ADDED ENTRY ELEMENTS (KOHA) | |
Source of classification or shelving scheme | Dewey Decimal Classification |
Koha item type | Thesis |
Edition | 21 |
Suppress in OPAC | No |
Source of classification or shelving scheme | Home library | Current library | Date acquired | Inventory number | Full call number | Barcode | Date last seen | Effective from | Koha item type |
---|---|---|---|---|---|---|---|---|---|
Dewey Decimal Classification | المكتبة المركزبة الجديدة - جامعة القاهرة | قاعة الرسائل الجامعية - الدور الاول | 09.01.2025 | 31734 | Cai01.18.06.M.Sc.2023.أش.ت | 01010100031734000 | 09.01.2025 | 09.01.2025 | Thesis |