header

أثر التفاعل بين كل من نمط المنظم المتقدم المستخدم فى برامج الوسائط المتعددة ونمط التعليم على تنمية التفكير الهندسى لدى تلاميذ المرحلة الإعدادية / (Record no. 30906)

MARC details
000 -LEADER
fixed length control field 02487cam a2200313 a 4500
003 - CONTROL NUMBER IDENTIFIER
control field EG-GiCUC
008 - FIXED-LENGTH DATA ELEMENTS--GENERAL INFORMATION
fixed length control field 100722s2010 ua e f m 000 0 ara d
040 ## - CATALOGING SOURCE
Original cataloging agency EG-GiCUC
Language of cataloging ara
Transcribing agency EG-GiCUC
041 0# - LANGUAGE CODE
Language code of text/sound track or separate title ara
049 ## - LOCAL HOLDINGS (OCLC)
Holding library ايداع
097 ## - Thesis Degree
Thesis Level دكتوراه
099 ## - LOCAL FREE-TEXT CALL NUMBER (OCLC)
Classification number Cai01.23.03.Ph.D.2010.عز.ا
100 0# - MAIN ENTRY--PERSONAL NAME
Personal name عزة فوزى عبدالحفيظ عبدالفتاح
245 10 - TITLE STATEMENT
Title أثر التفاعل بين كل من نمط المنظم المتقدم المستخدم فى برامج الوسائط المتعددة ونمط التعليم على تنمية التفكير الهندسى لدى تلاميذ المرحلة الإعدادية /
Statement of responsibility, etc. عزة فوزى عبدالحفيظ عبدالفتاح ؛ اشراف نادية محمود شريف : مصطفى عبدالسميع محمد
246 15 - VARYING FORM OF TITLE
Title proper/short title The effect of interaction between the advanced organizer style used un multimedia programs and teaching style on the development of geometric thinking of prep stage pupils
260 ## - PUBLICATION, DISTRIBUTION, ETC.
Place of publication, distribution, etc. القاهرة :
Name of publisher, distributor, etc. عزة فوزى عبدالحفيظ عبدالفتاح :
Date of publication, distribution, etc. 2010
300 ## - PHYSICAL DESCRIPTION
Extent 529ص :
Other physical details رسوم هندسية ؛
Dimensions 25سم
502 ## - DISSERTATION NOTE
Dissertation note اطروحة (دكتوراه) - جامعة القاهرة - معهد الدراسات التربوية - قسم تكنولوجيا التعليم
520 ## - SUMMARY, ETC.
Summary, etc. هدفت الدراسة إلى بحث أثر التفاعل بين كل من نمط المنظم المتقدم ( مكتوب ومسموع - مكتوب ومصور ومسموع ) المستخدم فى برامج الوسائط المتعددة ونمط التعليم ( فردى - مجموعات صغيرة ) على تنمية التفكير الهندسى لدى تلاميذ الصف الثانى الإعدادى . وقد توصلت الدراسة إلى وجود فرق دال إحصائيا بين متوسطات درجات تلاميذ المجموعات التجريبية فى التطبيق البعدى لاختبار التفكير الهندسى يرجع إلى اختلاف نمط التعليم لصالح نمط التعليم "مجموعات صغيرة
530 ## - ADDITIONAL PHYSICAL FORM AVAILABLE NOTE
Additional physical form available note صدر ايضا كقرص مدمج
653 #4 - INDEX TERM--UNCONTROLLED
Uncontrolled term المنظمات المتقدمة
653 #4 - INDEX TERM--UNCONTROLLED
Uncontrolled term الوسائط المتعددة
653 #4 - INDEX TERM--UNCONTROLLED
Uncontrolled term نمط التعليم
700 0# - ADDED ENTRY--PERSONAL NAME
Personal name مصطفى عبدالسميع محمد :
Relator term
700 0# - ADDED ENTRY--PERSONAL NAME
Personal name نادية محمود شريف :
Relator term
905 ## - LOCAL DATA ELEMENT E, LDE (RLIN)
Cataloger Fatma
Reviser Cataloger
905 ## - LOCAL DATA ELEMENT E, LDE (RLIN)
Cataloger Nazla
Reviser Revisor
942 ## - ADDED ENTRY ELEMENTS (KOHA)
Source of classification or shelving scheme Dewey Decimal Classification
Koha item type Thesis
Holdings
Source of classification or shelving scheme Not for loan Home library Current library Date acquired Full call number Barcode Date last seen Koha item type Copy number
Dewey Decimal Classification   المكتبة المركزبة الجديدة - جامعة القاهرة قاعة الرسائل الجامعية - الدور الاول 11.02.2024 Cai01.23.03.Ph.D.2010.عز.ا 01010100015076000 22.09.2023 Thesis  
Dewey Decimal Classification   المكتبة المركزبة الجديدة - جامعة القاهرة مخـــزن الرســائل الجـــامعية - البدروم 11.02.2024 Cai01.23.03.Ph.D.2010.عز.ا 01020100015076000 22.09.2023 CD - Rom 15076.CD