header

دراسة أثر برنامج إثرائى على كل من التحصيل الدراسى ومفهوم الذات والاتجاهات نحو التعلم لدى تلاميذ المرحلة الاعدادية / (Record no. 39273)

MARC details
000 -LEADER
fixed length control field 02480cam a2200337 a 4500
003 - CONTROL NUMBER IDENTIFIER
control field EG-GiCUC
005 - DATE AND TIME OF LATEST TRANSACTION
control field 20250223030647.0
008 - FIXED-LENGTH DATA ELEMENTS--GENERAL INFORMATION
fixed length control field 120901s2012 ua bh f m 000 0 ara d
040 ## - CATALOGING SOURCE
Original cataloging agency EG-GiCUC
Language of cataloging ara
Transcribing agency EG-GiCUC
041 0# - LANGUAGE CODE
Language code of text/sound track or separate title ara
049 ## - LOCAL HOLDINGS (OCLC)
Holding library ايداع
097 ## - Thesis Degree
Thesis Level ماجستير
099 ## - LOCAL FREE-TEXT CALL NUMBER (OCLC)
Classification number Cai01.23.04.M.Sc.2012.نج.د
100 0# - MAIN ENTRY--PERSONAL NAME
Personal name نجوى محمد عبدالمعطى عبدالحميد
245 10 - TITLE STATEMENT
Title دراسة أثر برنامج إثرائى على كل من التحصيل الدراسى ومفهوم الذات والاتجاهات نحو التعلم لدى تلاميذ المرحلة الاعدادية /
Statement of responsibility, etc. نجوى محمد عبدالمعطى عبدالحميد ؛ اشراف محمد عاطف عطيفى : رضا سمير عوض
246 15 - VARYING FORM OF TITLE
Title proper/short title The impact of enrichment programme on each of the academic achievement, self - concept, and learning attitudes for the preparatory school students
260 ## - PUBLICATION, DISTRIBUTION, ETC.
Place of publication, distribution, etc. القاهرة :
Name of publisher, distributor, etc. نجوى محمد عبدالمعطى عبدالحميد :
Date of publication, distribution, etc. 2012
300 ## - PHYSICAL DESCRIPTION
Extent 247ص :
Other physical details خرائط : مثيليات ؛
Dimensions 25سم
502 ## - DISSERTATION NOTE
Dissertation note اطروحة (ماجستير) - جامعة القاهرة - معهد الدراسات التربوية - قسم الارشاد النفسى التربوى
520 ## - SUMMARY, ETC.
Summary, etc. تهدف الدراسة إلى التعرف على أثر برنامج إثرائى على كل من التحصيل الدراسى ومفهوم الذات والاتجاهات نحو التعلم لدى تلاميذ المرحلة الاعدادية واعتمدت الباحثة فى هذه الدراسة على المنهج التجريبى وقد تم تصميم التجربة على اسلوب المجموعتين الضابطة والتجريبية النتائج التى اسفرت عنها الدراسة الحالية التأكيد على أهمية التخطيط لبناء برنامج إثرائية متنوعة فى المجال التربوى والتأكيد على تنمية اتجاهات التلاميذ نحو البرامج الإثرائية المختلفة
530 ## - ADDITIONAL PHYSICAL FORM AVAILABLE NOTE
Additional physical form available note صدر ايضا كقرص مدمج
653 #4 - INDEX TERM--UNCONTROLLED
Uncontrolled term التحصيل الدراسى
653 #4 - INDEX TERM--UNCONTROLLED
Uncontrolled term برنامج إثرائى
653 #4 - INDEX TERM--UNCONTROLLED
Uncontrolled term مفهوم الذات
700 0# - ADDED ENTRY--PERSONAL NAME
Personal name رضا سمير عوض :
Relator term
700 0# - ADDED ENTRY--PERSONAL NAME
Personal name محمد عاطف عطيفى :
Relator term
856 ## - ELECTRONIC LOCATION AND ACCESS
Uniform Resource Identifier <a href="http://172.23.153.220/th.pdf">http://172.23.153.220/th.pdf</a>
905 ## - LOCAL DATA ELEMENT E, LDE (RLIN)
Cataloger Nazla
Reviser Revisor
905 ## - LOCAL DATA ELEMENT E, LDE (RLIN)
Cataloger Soheir
Reviser Cataloger
942 ## - ADDED ENTRY ELEMENTS (KOHA)
Source of classification or shelving scheme Dewey Decimal Classification
Koha item type Thesis
Holdings
Source of classification or shelving scheme Not for loan Home library Current library Date acquired Full call number Barcode Date last seen Koha item type Copy number
Dewey Decimal Classification   المكتبة المركزبة الجديدة - جامعة القاهرة قاعة الرسائل الجامعية - الدور الاول 11.02.2024 Cai01.23.04.M.Sc.2012.نج.د 01010100017242000 22.09.2023 Thesis  
Dewey Decimal Classification   المكتبة المركزبة الجديدة - جامعة القاهرة مخـــزن الرســائل الجـــامعية - البدروم 11.02.2024 Cai01.23.04.M.Sc.2012.نج.د 01020100017242000 22.09.2023 CD - Rom 17242.CD