الفروق بين المتفوقين و المتأخرين دراسياً فى كل من: التفكير الابتكارى: فعالية الذات: و عادات الاستذكار لدى تلاميذ المرحلة الإعدادية / (Record no. 57399)
[ view plain ]
000 -LEADER | |
---|---|
fixed length control field | 02574cam a2200337 a 4500 |
003 - CONTROL NUMBER IDENTIFIER | |
control field | EG-GiCUC |
005 - DATE AND TIME OF LATEST TRANSACTION | |
control field | 20250223031536.0 |
008 - FIXED-LENGTH DATA ELEMENTS--GENERAL INFORMATION | |
fixed length control field | 160809s2016 ua f m 000 0 ara d |
040 ## - CATALOGING SOURCE | |
Original cataloging agency | EG-GiCUC |
Language of cataloging | ara |
Transcribing agency | EG-GiCUC |
041 0# - LANGUAGE CODE | |
Language code of text/sound track or separate title | ara |
049 ## - LOCAL HOLDINGS (OCLC) | |
Holding library | ايداع |
097 ## - Thesis Degree | |
Thesis Level | ماجستير |
099 ## - LOCAL FREE-TEXT CALL NUMBER (OCLC) | |
Classification number | Cai01.23.09.M.Sc.2016.أس.ف |
100 0# - MAIN ENTRY--PERSONAL NAME | |
Personal name | أسامة محمد فؤاد محمد |
245 12 - TITLE STATEMENT | |
Title | الفروق بين المتفوقين و المتأخرين دراسياً فى كل من: التفكير الابتكارى: فعالية الذات: و عادات الاستذكار لدى تلاميذ المرحلة الإعدادية / |
Statement of responsibility, etc. | أسامة محمد فؤاد محمد ؛ إشراف جابر عبدالحميد جابر : منى حسن السيد بدوى |
246 15 - VARYING FORM OF TITLE | |
Title proper/short title | Variances between the high achievers academically and latecomers academically in: creative thinking, self - efficacy, and the habits of study for preparatory stage students |
260 ## - PUBLICATION, DISTRIBUTION, ETC. | |
Place of publication, distribution, etc. | القاهرة : |
Name of publisher, distributor, etc. | أسامة محمد فؤاد محمد : |
Date of publication, distribution, etc. | 2016 |
300 ## - PHYSICAL DESCRIPTION | |
Extent | 136 ص ؛ |
Dimensions | 25سم |
502 ## - DISSERTATION NOTE | |
Dissertation note | اطروحة (ماجستير) - جامعة القاهرة - كلية الدراسات العليا للتربية - قسم علم النفس التربوى |
520 ## - SUMMARY, ETC. | |
Summary, etc. | هدفت الدراسة إلى التعرف على الفروق بين المتفوقين و المتأخرين دراسياً فى كل من: التفكير الابتكارى: فعالية الذات: و عادات الاستذكار لدى تلاميذ المرحلة الإعدادية: و تم اختيار عينة من 150 تلميذ من تلاميذ الصف الثانى الاعدادى من الجنسين من مدرسة حكومية و أخرى خاصة: و استخدمت الدراسة الأدوات التالية (1) اختبار التفكير الابتكارى لتورانس (الصورة الشكلية ب): (2) اختبار فعالية الذات (تعريب محمد السيد عبد الرحمن 1990): (3) اختبار عادات الاستذكار -لـ جابر عبدالحميد: و سليمان الخضرى |
530 ## - ADDITIONAL PHYSICAL FORM AVAILABLE NOTE | |
Additional physical form available note | صدر ايضا كقرص مدمج |
653 #4 - INDEX TERM--UNCONTROLLED | |
Uncontrolled term | التفكير الابتكارى |
653 #4 - INDEX TERM--UNCONTROLLED | |
Uncontrolled term | المتفوقين و المتأخرين دراسياً |
653 #4 - INDEX TERM--UNCONTROLLED | |
Uncontrolled term | فعالية الذات |
700 0# - ADDED ENTRY--PERSONAL NAME | |
Personal name | جابر عبدالحميد جابر : |
Relator term | |
700 0# - ADDED ENTRY--PERSONAL NAME | |
Personal name | منى حسن السيد بدوى : |
Relator term | |
856 ## - ELECTRONIC LOCATION AND ACCESS | |
Uniform Resource Identifier | <a href="http://172.23.153.220/th.pdf">http://172.23.153.220/th.pdf</a> |
905 ## - LOCAL DATA ELEMENT E, LDE (RLIN) | |
Cataloger | Nazla |
Reviser | Revisor |
905 ## - LOCAL DATA ELEMENT E, LDE (RLIN) | |
Cataloger | Samia |
Reviser | Cataloger |
942 ## - ADDED ENTRY ELEMENTS (KOHA) | |
Source of classification or shelving scheme | Dewey Decimal Classification |
Koha item type | Thesis |
Source of classification or shelving scheme | Not for loan | Home library | Current library | Date acquired | Full call number | Barcode | Date last seen | Koha item type | Copy number |
---|---|---|---|---|---|---|---|---|---|
Dewey Decimal Classification | المكتبة المركزبة الجديدة - جامعة القاهرة | قاعة الرسائل الجامعية - الدور الاول | 11.02.2024 | Cai01.23.09.M.Sc.2016.أس.ف | 01010100022233000 | 22.09.2023 | Thesis | ||
Dewey Decimal Classification | المكتبة المركزبة الجديدة - جامعة القاهرة | مخـــزن الرســائل الجـــامعية - البدروم | 11.02.2024 | Cai01.23.09.M.Sc.2016.أس.ف | 01020100022233000 | 22.09.2023 | CD - Rom | 22233.CD |