header

أثر استخدام المدخل المنظومى على التحصيل الدراسى لكبار الأميين بمساعدة الكمبيوتر : (Record no. 57421)

MARC details
000 -LEADER
fixed length control field 02867cam a2200337 a 4500
003 - CONTROL NUMBER IDENTIFIER
control field EG-GiCUC
005 - DATE AND TIME OF LATEST TRANSACTION
control field 20250223031537.0
008 - FIXED-LENGTH DATA ELEMENTS--GENERAL INFORMATION
fixed length control field 160813s2016 ua f m 000 0 ara d
040 ## - CATALOGING SOURCE
Original cataloging agency EG-GiCUC
Language of cataloging ara
Transcribing agency EG-GiCUC
041 0# - LANGUAGE CODE
Language code of text/sound track or separate title ara
049 ## - LOCAL HOLDINGS (OCLC)
Holding library ايداع
097 ## - Thesis Degree
Thesis Level ماجستير
099 ## - LOCAL FREE-TEXT CALL NUMBER (OCLC)
Classification number Cai01.23.03.M.Sc.2016.عب.أ
100 0# - MAIN ENTRY--PERSONAL NAME
Personal name عبدالكريم أحمد عبدالكريم الحماقى
245 10 - TITLE STATEMENT
Title أثر استخدام المدخل المنظومى على التحصيل الدراسى لكبار الأميين بمساعدة الكمبيوتر :
Remainder of title The effect of using the systemic approach on the educational achievement of adult - illiterates with the aid of computer /
Statement of responsibility, etc. عبدالكريم أحمد عبدالكريم الحماقى ؛ إشراف سلوى فتحى المصرى : دينا حسن عبدالشافى
246 15 - VARYING FORM OF TITLE
Title proper/short title The effect of using the systemic approach on the educational achievement of adult - illiterates with the aid of computer
260 ## - PUBLICATION, DISTRIBUTION, ETC.
Place of publication, distribution, etc. القاهرة :
Name of publisher, distributor, etc. عبدالكريم أحمد عبدالكريم الحماقى :
Date of publication, distribution, etc. 2016
300 ## - PHYSICAL DESCRIPTION
Extent 154 ص ؛
Dimensions 25سم
502 ## - DISSERTATION NOTE
Dissertation note اطروحة (ماجستير) - جامعة القاهرة - كلية الدراسات العليا للتربية - قسم تكنولوجيا التعليم
520 ## - SUMMARY, ETC.
Summary, etc. يهدف هذا البحث إلى بيان أثر استخدام المدخل المنظومى على التحصيل الدراسى للأميين الكبار بمساعدة الكمبيوتر حيث استخدم الباحث المنهج الوصفى لجمع البيانات و تبويبها و إعداد أدوات البحث و الاستبيانات كما اتبع البحث المنهج شبه التجريبى حيث تم استخدام المجموعة التجريبية الواحدة من المتعلمين و تطبيق عليهم أدوات البحث قبليا بعديا: حيث تم التدريس للمجموعة المفاهيم الواردة بكتاب أتعلم أتنور الأساسى الأول و المقرر من هيئة تعليم الكبار باستخدام المدخل المنظومى بمساعدة الكمبيوتر: و قد اسفرت النتائج على وجود فروق ذات دلالة احصائية لصالح التطبيق البعدى مما يدل على أن استخدام المدخل المنظومى أثر بدرجة كبيرة فى تحصيل الأميين
530 ## - ADDITIONAL PHYSICAL FORM AVAILABLE NOTE
Additional physical form available note صدر ايضا كقرص مدمج
653 #4 - INDEX TERM--UNCONTROLLED
Uncontrolled term الأميين الكبار
653 #4 - INDEX TERM--UNCONTROLLED
Uncontrolled term الكمبيوتر
653 #4 - INDEX TERM--UNCONTROLLED
Uncontrolled term المدخل المنظومى
700 0# - ADDED ENTRY--PERSONAL NAME
Personal name دينا حسن عبدالشافى :
Relator term
700 0# - ADDED ENTRY--PERSONAL NAME
Personal name سلوى فتحى المصرى :
Relator term
856 ## - ELECTRONIC LOCATION AND ACCESS
Uniform Resource Identifier <a href="http://172.23.153.220/th.pdf">http://172.23.153.220/th.pdf</a>
905 ## - LOCAL DATA ELEMENT E, LDE (RLIN)
Cataloger Nazla
Reviser Revisor
905 ## - LOCAL DATA ELEMENT E, LDE (RLIN)
Cataloger Samia
Reviser Cataloger
942 ## - ADDED ENTRY ELEMENTS (KOHA)
Source of classification or shelving scheme Dewey Decimal Classification
Koha item type Thesis
Holdings
Source of classification or shelving scheme Not for loan Home library Current library Date acquired Full call number Barcode Date last seen Koha item type Copy number
Dewey Decimal Classification   المكتبة المركزبة الجديدة - جامعة القاهرة قاعة الرسائل الجامعية - الدور الاول 11.02.2024 Cai01.23.03.M.Sc.2016.عب.أ 01010100022243000 22.09.2023 Thesis  
Dewey Decimal Classification   المكتبة المركزبة الجديدة - جامعة القاهرة مخـــزن الرســائل الجـــامعية - البدروم 11.02.2024 Cai01.23.03.M.Sc.2016.عب.أ 01020100022243000 22.09.2023 CD - Rom 22243.CD