header

برنامج للإدراك البصرى لتحسين صعوبات الفهم القرائى وتقدير الذات لدى تلاميذ المرحلة الابتدائية = (Record no. 60630)

MARC details
000 -LEADER
fixed length control field 02641cam a2200337 a 4500
003 - CONTROL NUMBER IDENTIFIER
control field EG-GiCUC
005 - DATE AND TIME OF LATEST TRANSACTION
control field 20250223031715.0
008 - FIXED-LENGTH DATA ELEMENTS--GENERAL INFORMATION
fixed length control field 170411s2017 ua f m 000 0 ara d
040 ## - CATALOGING SOURCE
Original cataloging agency EG-GiCUC
Language of cataloging ara
Transcribing agency EG-GiCUC
041 0# - LANGUAGE CODE
Language code of text/sound track or separate title ara
049 ## - LOCAL HOLDINGS (OCLC)
Holding library ايداع
097 ## - Thesis Degree
Thesis Level ماجستير
099 ## - LOCAL FREE-TEXT CALL NUMBER (OCLC)
Classification number Cai01.23.09.M.Sc.2017.سع.ب
100 0# - MAIN ENTRY--PERSONAL NAME
Personal name سعاد محمد أحمد فرج
245 10 - TITLE STATEMENT
Title برنامج للإدراك البصرى لتحسين صعوبات الفهم القرائى وتقدير الذات لدى تلاميذ المرحلة الابتدائية =
Remainder of title Program of visual perception to improve the difficulties of reading comprehension and self-esteem among the pupils of primary school /
Statement of responsibility, etc. سعاد محمد أحمد فرج ؛ اشراف نادية محمود شريف : أسماء توفيق مبروك
246 15 - VARYING FORM OF TITLE
Title proper/short title Program of visual perception to improve the difficulties of reading comprehension and self-esteem among the pupils of primary school
260 ## - PUBLICATION, DISTRIBUTION, ETC.
Place of publication, distribution, etc. القاهرة :
Name of publisher, distributor, etc. سعاد محمد أحمد فرج :
Date of publication, distribution, etc. 2017
300 ## - PHYSICAL DESCRIPTION
Extent 87ص ؛
Dimensions 25سم
502 ## - DISSERTATION NOTE
Dissertation note اطروحة (ماجستير) - جامعة القاهرة - كلية الدراسات العليا للتربية - قسم علم النفس التربوي
520 ## - SUMMARY, ETC.
Summary, etc. تهدف الدراسة الحالية إلى تعرف برنامج للإدراك البصرى لتحسين صعوبات الفهم القرائى وتقدير الذات لدى تلاميذ المرحلة الابتدائية والتعرف على أثر برنامج للإدراك البصرى في تحسين صعوبات الفهم القرائى لدى تلاميذ المرحلة الابتدائية والتعرف على أثر برنامج للإدراك البصرى في تحسين تقدير الذات لدى تلاميذ المرحلة الابتدائية تقتصر الدراسة الحالية على عينة من تلاميذ الصف الرابع الابتدائى من ذوي صعوبات الفهم القرائي بمدرستي كلية السلام الرسمية: والجليل الرسمية بإدارة الزيتون التعليمية بمحافظة القاهرة
530 ## - ADDITIONAL PHYSICAL FORM AVAILABLE NOTE
Additional physical form available note صدر ايضا كقرص مدمج
653 #4 - INDEX TERM--UNCONTROLLED
Uncontrolled term برنامج للإدراك البصرى
653 #4 - INDEX TERM--UNCONTROLLED
Uncontrolled term تحسين صعوبات الفهم القرائى
653 #4 - INDEX TERM--UNCONTROLLED
Uncontrolled term تقدير الذات
700 0# - ADDED ENTRY--PERSONAL NAME
Personal name أسماء توفيق مبروك :
Relator term
700 0# - ADDED ENTRY--PERSONAL NAME
Personal name نادية محمود شريف :
Relator term
856 ## - ELECTRONIC LOCATION AND ACCESS
Uniform Resource Identifier <a href="http://172.23.153.220/th.pdf">http://172.23.153.220/th.pdf</a>
905 ## - LOCAL DATA ELEMENT E, LDE (RLIN)
Cataloger Nazla
Reviser Revisor
905 ## - LOCAL DATA ELEMENT E, LDE (RLIN)
Cataloger Soheir
Reviser Cataloger
942 ## - ADDED ENTRY ELEMENTS (KOHA)
Source of classification or shelving scheme Dewey Decimal Classification
Koha item type Thesis
Holdings
Source of classification or shelving scheme Not for loan Home library Current library Date acquired Full call number Barcode Date last seen Koha item type Copy number
Dewey Decimal Classification   المكتبة المركزبة الجديدة - جامعة القاهرة قاعة الرسائل الجامعية - الدور الاول 11.02.2024 Cai01.23.09.M.Sc.2017.سع.ب 01010100023140000 22.09.2023 Thesis  
Dewey Decimal Classification   المكتبة المركزبة الجديدة - جامعة القاهرة مخـــزن الرســائل الجـــامعية - البدروم 11.02.2024 Cai01.23.09.M.Sc.2017.سع.ب 01020100023140000 22.09.2023 CD - Rom 23140.CD