header

أثر استخدام الأنفوميديا في عملية التعليم المعماري / (Record no. 64552)

MARC details
000 -LEADER
fixed length control field 02806cam a2200337 a 4500
003 - CONTROL NUMBER IDENTIFIER
control field EG-GiCUC
005 - DATE AND TIME OF LATEST TRANSACTION
control field 20250223031914.0
008 - FIXED-LENGTH DATA ELEMENTS--GENERAL INFORMATION
fixed length control field 180114s2017 ua dh f m 000 0 ara d
040 ## - CATALOGING SOURCE
Original cataloging agency EG-GiCUC
Language of cataloging ara
Transcribing agency EG-GiCUC
041 0# - LANGUAGE CODE
Language code of text/sound track or separate title ara
049 ## - LOCAL HOLDINGS (OCLC)
Holding library ايداع
097 ## - Thesis Degree
Thesis Level ماجستير
099 ## - LOCAL FREE-TEXT CALL NUMBER (OCLC)
Classification number Cai01.13.02.M.Sc.2017.رن.أ
100 0# - MAIN ENTRY--PERSONAL NAME
Personal name رنا عبد الفتاح يوسف محمد
245 10 - TITLE STATEMENT
Title أثر استخدام الأنفوميديا في عملية التعليم المعماري /
Statement of responsibility, etc. رنا عبد الفتاح يوسف محمد ؛ اشراف هشام شريف جبر : باسل أحمد كامل
246 15 - VARYING FORM OF TITLE
Title proper/short title Effects of Info Media in Architectural Education
260 ## - PUBLICATION, DISTRIBUTION, ETC.
Place of publication, distribution, etc. القاهرة :
Name of publisher, distributor, etc. رنا عبد الفتاح يوسف محمد :
Date of publication, distribution, etc. 2017
300 ## - PHYSICAL DESCRIPTION
Extent 159ص :
Other physical details رسوم بيانية : ميثليات ؛
Dimensions 30سم
502 ## - DISSERTATION NOTE
Dissertation note اطروحة (ماجستير) - جامعة القاهرة - كلية الهندسة - قسم الهندسة المعمارية
520 ## - SUMMARY, ETC.
Summary, etc. تعتبر الانفوميديا بمثابه بنيه تعليميه تحتيه قويه تجمع الرسائل و الادوات و التقنيات و البشر و الاماكن و المعلومات في سله واحده مما يضاعف القدرات البشريه و يحفزها على التعليم ففي عصر التعليم بالانفوميديا اصبح المدرس مجرد ميسر للتعليم وليس مصدرا له فهو يختار و يقدم المعلومات بطرق متعدده عن طريق الانفوميديا وادواتها لتهيئه الجيل القادم لمواجهه التحديات المعاصره بالتمكن من استخدام الانفوميديا حتى تكون نقطه انطلاق فعلى و عملى لاستخدام التقنيه في التعليم ولهذا يهدف البحث الى : التاكد من اثر استخدام الانفوميديا في عمليه التعليم و التعلم وعلى التحصيل الاكاديمي للطالب و التغلب على الفجوه المتمثله في قدره الطلاب الاستيعابيه و مساعده الستاذ و الطالب في توفير الوقت و الجهد و تهيئه الطالب لسوق العمل الذى بدوره تاثر بثوره الانفوميديا
530 ## - ADDITIONAL PHYSICAL FORM AVAILABLE NOTE
Additional physical form available note صدر ايضا كقرص مدمج
653 #4 - INDEX TERM--UNCONTROLLED
Uncontrolled term ادوات الأنفوميديا
653 #4 - INDEX TERM--UNCONTROLLED
Uncontrolled term الأنفوميديا فى التعليم
653 #4 - INDEX TERM--UNCONTROLLED
Uncontrolled term الأنفوميديا والتعليم
700 0# - ADDED ENTRY--PERSONAL NAME
Personal name باسل أحمد كامل :
Relator term
700 0# - ADDED ENTRY--PERSONAL NAME
Personal name هشام شريف جبر :
Relator term
856 ## - ELECTRONIC LOCATION AND ACCESS
Uniform Resource Identifier <a href="http://172.23.153.220/th.pdf">http://172.23.153.220/th.pdf</a>
905 ## - LOCAL DATA ELEMENT E, LDE (RLIN)
Cataloger Nazla
Reviser Revisor
905 ## - LOCAL DATA ELEMENT E, LDE (RLIN)
Cataloger Soheir
Reviser Cataloger
942 ## - ADDED ENTRY ELEMENTS (KOHA)
Source of classification or shelving scheme Dewey Decimal Classification
Koha item type Thesis
Holdings
Source of classification or shelving scheme Not for loan Home library Current library Date acquired Full call number Barcode Date last seen Koha item type Copy number
Dewey Decimal Classification   المكتبة المركزبة الجديدة - جامعة القاهرة قاعة الرسائل الجامعية - الدور الاول 11.02.2024 Cai01.13.02.M.Sc.2017.رن.أ 01010100024053000 22.09.2023 Thesis  
Dewey Decimal Classification   المكتبة المركزبة الجديدة - جامعة القاهرة مخـــزن الرســائل الجـــامعية - البدروم 11.02.2024 Cai01.13.02.M.Sc.2017.رن.أ 01020100024053000 22.09.2023 CD - Rom 24053.CD