header
Amazon cover image
Image from Amazon.com
Image from OpenLibrary

استراتيجيات التميز فى خدمة العملاء/ اعداد المادة العلمية مركز الخبرات المهنية للادارة (بميك)؛[اشراف] عبد الرحمن توفيق

Contributor(s): Series: المناهج التدريبية؛ ; 49Publication details: القاهرة: مركز الخبرات المهنية للادارة (بميك): 2007Edition: ط1Description: 64ص؛ 29سمISBN:
  • 977337257x
Other title:
  • Service excellence strategies
Subject(s):
Tags from this library: No tags from this library for this title. Log in to add tags.
Star ratings
    Average rating: 0.0 (0 votes)
Holdings
Item type Current library Home library Call number Copy number Status Barcode
Books Books مخزن الكتب - البدروم المكتبة المركزبة الجديدة - جامعة القاهرة 658.812 I872 c.3 Store (Browse shelf(Opens below)) Available 01000100120195000
Books Books قاعة الكتب - الدور الثاني المكتبة المركزبة الجديدة - جامعة القاهرة 658.812 I872 (Browse shelf(Opens below)) C.1 Available 01000100120193000
Books Books قاعة الكتب - الدور الثاني المكتبة المركزبة الجديدة - جامعة القاهرة 658.812 I872 (Browse shelf(Opens below)) C.2 Available 01000100120194000

There are no comments on this title.

to post a comment.