header
Amazon cover image
Image from Amazon.com
Image from OpenLibrary

الإعلان والمرأة : التأثير على السلوك الشرائى للمرأة / منتهى عبد الحسن عبد الله

By: Material type: TextTextSeries: دراسات فى الاعلامPublication details: القاهرة : العربى للنشر والتوزيع : 2016Description: 264 ص ؛ سم 20ISBN:
  • 9789773192341
Other title:
  • الاعلان والمراة : واقع الصحافة النسائية فى العالم العربى [Cover title]
Subject(s):
Tags from this library: No tags from this library for this title. Log in to add tags.
Star ratings
    Average rating: 0.0 (0 votes)
Holdings
Item type Current library Home library Call number Copy number Status Barcode
Books Books مخزن الكتب - البدروم المكتبة المركزبة الجديدة - جامعة القاهرة 659.1082 A1352 c.3 Store (Browse shelf(Opens below)) Available 01000100152550000
Books Books قاعة الكتب - الدور الثاني المكتبة المركزبة الجديدة - جامعة القاهرة 659.1082 A1352 (Browse shelf(Opens below)) C.1 Available 01000100152548000
Books Books قاعة الكتب - الدور الثاني المكتبة المركزبة الجديدة - جامعة القاهرة 659.1082 A1352 (Browse shelf(Opens below)) C.2 Available 01000100152549000

There are no comments on this title.

to post a comment.