header
Image from OpenLibrary

التفاعل بين أدوات التدوين الاستقصائي والتغذية الراجعة التصحيحية ببيئة تعلم جوال وأثره في تنمية مهارات الفهم القرائي والانخراط في التعلم لدى طلاب المرحلة الثانوية بدولة الكويت / إعداد فوز عايد شليويح مبارك الظفيري ؛ إشراف ا.د. منال عبد العال مبــارز، ا.د. مروة محمد جمال الدين.

By: Contributor(s): Material type: TextTextLanguage: Arabic Summary language: Arabic, English Producer: 2022Description: 257 صفحة. : إيضاحيات. ؛ 25 سم. CDContent type:
  • text
Media type:
  • Unmediated
Carrier type:
  • volume
Other title:
  • The interaction between investigative blogging tools and corrective feedback in a mobile learning environment and its impact on developing reading comprehension skills and engaging in learning among secondary school students in the state of Kuwait [Added title page title]
Subject(s): DDC classification:
  • 371.3509538
Available additional physical forms:
  • صدر أيضًا كقرص مدمج.
Dissertation note: أطروحة (دكتواره)-جامعة القاهرة، 2022. Summary: تهدف الدراسة الحالية إلى تعرف التفاعل بين أدوات التدوين الاستقصائي والتغذية الراجعة التصحيحية ببيئة تعلم جوال وأثره في تنمية مهارات الفهم القرائي والانخراط في التعلم لدى طلاب المرحلة الثانوية بدولة الكويت.Summary: The study aims determining the investigative blogging tool (light observation / shading) that is most appropriate in the mobile learning environment and its impact on developing reading comprehension skills and engaging in learning among secondary school students in the state of Kuwait. determining the corrective feedback pattern (explicit / implicit) that is most appropriate in the mobile learning environment and its impact on developing reading comprehension skills and engaging in learning among secondary school students in the state of Kuwait. Yaqoub Yousef al-Ghunaim secondary school - al-Asimah educational district - state of Kuwait. human limits: the tenth grade students, who are (116) students
Tags from this library: No tags from this library for this title. Log in to add tags.
Star ratings
    Average rating: 0.0 (0 votes)
Holdings
Item type Current library Home library Call number Status Date due Barcode
Thesis Thesis قاعة الرسائل الجامعية - الدور الاول المكتبة المركزبة الجديدة - جامعة القاهرة Cai01.23.03.Ph.D.2022.فو.ت (Browse shelf(Opens below)) Not for loan 01010100030110000
Browsing المكتبة المركزبة الجديدة - جامعة القاهرة shelves Close shelf browser (Hides shelf browser)
No cover image available
No cover image available
No cover image available
No cover image available
No cover image available
No cover image available
No cover image available
Cai01.23.03.Ph.D.2021.ول.ن نموذج مقترح لبيئات التعلم الإلكترونية: و إدارتها: و أثره فى تنمية التحصيل: و بعض مهارات التفكير العليا لدى طلاب معهد الدراسات التربوية / Cai01.23.03.Ph.D.2022.آم.أ اثر التفاعل بين نمط الصورة بالكتاب الالكتروني (صور ثابتة/ فيديو/ سينماجراف) ومستوى الانتباه على الحمل المعرفي ونواتج التعلم لدي تلاميذ المدرسة الإعدادية / Cai01.23.03.Ph.D.2022.حس.ت التفاعل بين التغذية الراجعة (تصحيحية/تفسيرية) ومستوى المفردة بالاختبارات الإلكترونية التكيفية وأثره على تنمية المرونة المعرفية ومستوى قلق الاختبار لدى تلاميذ المرحلة الإعدادية / Cai01.23.03.Ph.D.2022.فو.ت التفاعل بين أدوات التدوين الاستقصائي والتغذية الراجعة التصحيحية ببيئة تعلم جوال وأثره في تنمية مهارات الفهم القرائي والانخراط في التعلم لدى طلاب المرحلة الثانوية بدولة الكويت / Cai01.23.03.Ph.D.2022.مح.ا أثر اختلاف أساليب التفاعل في الفصول الافتراضية على الأداء المهاري والتحصيل المعرفي والتفكير الابتكاري لدى طلاب الصف الثالث الثانوي في مادة الحاسب الآلي بالمملكة العربية السعودية". / Cai01 23 03 Ph.D 2022 مش.أ. أثر تفاعل نمط التغذية الراجعة والأسلوب المعرفي (التبسيط / التعقيد) ببيئة تعلم جوال في تنمية جودة إنتاج تطبيقات الأجهزة الذكية والتفكير الابتكاري لطلاب المرحلة الثانوية / Cai01.23.03.Ph.D.2022.من.ت التفاعل بين نمطي التنافس (بين المجموعات/داخل المجموعات) وأسلوب عرض المهمة ببيئة محفزات ألعاب رقمية وأثره على تنمية المفاهيم العلمية ومهارات التفكير الناقد والمشاركة الأكاديمية لتلاميذ الحلقة الإعدادية /

أطروحة (دكتواره)-جامعة القاهرة، 2022.

ببليوجرافيا: صفحات. 151-171.

تهدف الدراسة الحالية إلى تعرف التفاعل بين أدوات التدوين الاستقصائي والتغذية الراجعة التصحيحية ببيئة تعلم جوال وأثره في تنمية مهارات الفهم القرائي والانخراط في التعلم لدى طلاب المرحلة الثانوية بدولة الكويت.

The study aims determining the investigative blogging tool (light observation / shading) that is most appropriate in the mobile learning environment and its impact on developing reading comprehension skills and engaging in learning among secondary school students in the state of Kuwait. determining the corrective feedback pattern (explicit / implicit) that is most appropriate in the mobile learning environment and its impact on developing reading comprehension skills and engaging in learning among secondary school students in the state of Kuwait. Yaqoub Yousef al-Ghunaim secondary school - al-Asimah educational district - state of Kuwait. human limits: the tenth grade students, who are (116) students

صدر أيضًا كقرص مدمج.

النص بالعربية والملخص بالإنجليزية.

There are no comments on this title.

to post a comment.